On tosi tarkka vartalosta mut taitaa se ihan tavallisen näköisen hyväksyä. Toivottavasti mä miellyttäisin häntä
Ajattelin että mun kaivattu
14
366
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon liian pulska 😥
- Anonyymi
Sä vai
- Anonyymi
Mun kaivattu on ihana minkä kokoisena vaan. Sillä on lämmin syli.
- Anonyymi
Kunhan lihavuus ei oo hänelle terveysriski. Mut muuten ei väliä vaikka ois semmonen iso mies. 😍 Tykkäisin halia
- Anonyymi
Kyllä miellyttäisit
- Anonyymi
En ole läheskään niin tarkka kuin asiantuntijat. Ikävää
- Anonyymi
Tavallinen naisen vartalo on viehättävin ja naisella kuuluu olla rasvaakin enemmän kuin miehillä. Myös oikeista paikoista treenattu on hyvä, koska se kertoo elintavoista 👌
- Anonyymi
Eli mistä?
- Anonyymi
Höpsis kelpaat mennen tullen. Oot mun mies toivottavasti vielä joku kaunis päivä 💫🤣🩷
- Anonyymi
Toi oli kaivatulle jos miettii tollai mahdollisesti 🤣🩷💫
- Anonyymi
Tuollaisena minä sinuun ihastuin, joten älä sitä murehdi.
M>N - Anonyymi
Jos tänään nähtiin ja vaihdettiin muutama sananen niin vastaus on kaunotar kyllä.
- Anonyymi
Aivan varmasti.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä haluat jonkun narsistin kanssa suhteeseen? Ihmisen joka tuo sulle pahaa oloa ja epävarmuuksia jo ennen kuin olette yhdessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225634- 335040
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
- 281690
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121631
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351569