ELÄMÄÄ ILMAN HUISKIA.

Anonyymi-ap

Tällä palstalla bablaa paremmat ihmiset naamaillen kirjoitusvirheistä, luetun ymmärtämisestä, ja kun sanasta puuttuu jokin kirjain kuten esimerkiksi sanassa kaksi kirjainta on vaihtanut keskenään paikkaa kuten propellista tuli porpelli, niin aiheutti 5 vuotta sen toistamista ja edelleenkin.

Asia kuitenkin on niin että aikanaan koliseen omaan nilkkaan ja tällä kertaa seuraavasti huiskuttaen:

Minulta lähti huisket päältä joskus 2003 paikkeilla.
Koska en halua näyttää McDonaldsin klovnilta enkä Spedeltä, niin ajan sivutkin.
On siunattu myös tuota terveyttä sen verran, että se ei ole rajoittanut työntekoa, liikuntaa, ulkoilua eikä panemista.
Kiitos Luojalle ja Buddhalle siitä, vaikka huiskia vähänlaisesti.
2010

Niin, kun on huiskia vähänlaisesti, niin lienee jotain muutakin vähänlaisesti.

4

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"EN ole ottanut kantaa ihmisten ulkonäköön millään muotoa, mutta nyt otan kun kauniisti pyydät, pyydän huomioimaan ikäeron jos on tässä tapauksessa yli 10 vuotta, minulla on enää muuta ruskea huis, kyllä konepelti on paistanut jo 20 vuotta, mutta kannan sitä ylpeänä, kun maailmassa on paljon ihmisiä joilla ei ole karvan karvaa."

Näin tosiaan kertoili saariurpo, hällä ruskea huis.

• Anonyymi

Kun kaikki herjailut on käytetty pitää keksiä lisää, heikon ihmisen merkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun kaikki herjailut on käytetty pitää keksiä lisää, heikon ihmisen merkki.

Käytin kerran epähuomiossa väärää termiä, lausuin sukittaminen kun alipaineistin avoviemäreitä.

Myös kerran sanoin että en tiedä mikä on alv eikä minun tarvitsekaan tietää koska sellainen ei kuulu millään tavalla minun liiketoimintaani.

Kerran kerroin nostaneeni osakaslainaa 10 vuotta ja että maksan takaisin kun jaksan, vaikka olinkin lainannut vain kerran.

Yllätyksekseni kerran vahingossa hoksasin miten moottoripyörää ohjataan.

Kaikilla vaimoillani on vain tuuman verran rasvaa nahkansa alla, mutta minun sisälläni on raivohullu simpanssi ja Mäkäräinen.

• Anonyymi

Ihmisellä on hyvä olla aiheita, joista voi olla ylpeä. Pasasella on kylän komein rasvamaksa,
      suuri pää ja siinä ihan itse leikatut muodikkaat ruskeat huisket https://aijaa.com/4oIsWy
      Nykyisin niistä on väri lähtenyt, kuten naamastakin. https://ibb.co/71v86qr
      Haudoissa rötköttää terveemmän värisiä ukkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4444
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3585
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2387
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2081
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1984
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1648
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1467
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1331
    Aihe