Olen niin yksin. Niin mitätön. Niin kadoksissa. Elämäni karkas, haluttomuuteen.
Toivoisin toisinaan olevani edes kakspuolisuuntainen, ois edes se toinen puoli mihin piiloutua ajoittain. Toisinaan toivoisin jo olevani elämäni elänyt, kuulostaa masennukselta, mutt minkäs teet.
Olen niin yksin. Yksinäisyys painostaa. Yksin oon tottunut olee, ja viihdynkin. Yksin on hyvä hoitaa asioita, saada aikaan mieleistään. Yksin ei kuitenkaan aika kulu. Aina samaa päivästä toiseen. Pieniä poikkeuksia lukuunottamatta.
Olen niin yksin. Toisinaan se sattuu, jopa auringon paiste sattuu ja tuntuu että vain toisille paistaa, minulle vaan loistaa suoraan silmiin, niin että joudun turvautumaan pimennysverhoihin.
Olen niin yksin. Ei minusta ole minulle seuraa, kaipaan seuraa. EI ihminen ole tarkoitettu olemaan yksin, eihän?
Yksin _o_
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223924- 182906
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3872135Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271841
- 311707
- 321619
- 141337
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121161