Netti on pullollaan erilaisia joi-videoita. Mutta tosi huonosti suomalaisia. Tiedättekö tekeekö joku vai haluisko joku nainen kokeilla? Iällä ei oo väliä kunhan yli 18 ja ylärajakin menee tosi pitkällä koska mommy matskukin kelpaa joskus :D korvauksesta ja sisällöstä sovitaan tarkemmin. Onlyfansiin ei huvita lähteä.
Custom joi video?
Anonyymi-ap
4
166
Vastaukset
- Anonyymi
Mun eksä joi paljon
- Anonyymi
Kuvasitko joi-videoita?
- Anonyymi
Lisään vielä aloitukseen, että naaman ei tarvitse näkyä eikä mitään ruumiinosia ole tarvitse näyttää. Kunhan saa ohjeita ja käskyjä. Itse olen 33 vuotias mies jos sillä on merkitystä.
Tein kik tunnuksen josta tavoittaa: makelangelo
Muitakin äppejä oon aina valmis käyttämään.Sun käyttämä äppi ei suostunut yhteistyöhön tunnuksen teon osalta, mutta jos kurkkaat mun profiiliin niin sieltä löytyy yhteydenottotavat jos haluat jutella :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411