Ateistien ikuinen väite on ettei mitenkään voi tietää Jumalan olemassaoloa ja todistaa että Hän on. Kun kuuntelee tämänkin tarinan, on se todistus että Jumala elää ja johdattaa, osoittaa olemassaolonsa. Ja näitä tarinoita on lukemattomia. Ohjelma kestää neljä tuntia. https://youtu.be/L76kHzjAtCk
Onko Jumala olemassa, ei voi todistaa!
24
215
Vastaukset
- Anonyymi
Emme myöskään voi todistaa Harry Potterin olemassaoloa, vaikka siitäkin on kirjoja kirjoitettu. Vaikiaa on, mutta jotain voi päätellä itsekkin.
- Anonyymi
Harry Potterin olemassa oloa ei kuitenkaan kukaan väitä todeksi, vaan kaikki tietävät tuon olevan yhden kirjailijan keksittyä tarinaa, siinä se oleellinen ero.
- Anonyymi
Jos Jumala olisi olemassa, hän osallistuisi keskusteluun täällä. Vai mitä Jumala?
- Anonyymi
Tietysti poikani.
- Jumala - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti poikani.
- JumalaEn ole Jeesus. Kaikki eivät siis ole tuollaisen tuhkamunan poikia.
- Anonyymi
En minä osallistu ihmisten harhaisiin kokouksiin.
Varma Jumala - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä osallistu ihmisten harhaisiin kokouksiin.
Varma JumalaMinä Jeesuksena haistatan pyhät henget pyllystäni skeptisille ihmisille.
Se on Varma Nakki.
- Anonyymi
Taas aloitus, jossa aloittajaa ei kiinnosta puhua aloittamastaan aiheesta. Jospa itse kirjoittaisit tuosta neljän tunnin tuntemattomasta roskastasi.
"Ateistien ikuinen väite on ettei mitenkään voi tietää Jumalan olemassaoloa ja todistaa että Hän on."
Itse ateistina en usko väitteitä mistään jumalista. En väitä ettei sitä voi tietää, vaan en usko väitteitä sellaisien olemassaolosta. Toistaiseksi se on viite niiden olemattomuuteen. Minulle on yhden tekevää mihin satuhahmoihin kukakin uskoo, ja jokaisella on sama mahdollisuus todistaa omansa.
En esimerkkinä myöskään väitä ettei voi tietää onko keijuja olemassa. En näe syytä vain uskoa niihin, koska niistä ei ole vakuuttavia todisteita.
Veikkaan tämän sinun aloituksen kaatuvan kun pistää toisen uskonnon teistin tappelemaan sinun kanssasi. Kummallakin samat todisteet täysin ristiriitaisista jumalista. - Anonyymi
minä kuolin eikä siellä mitään jumalaa ollut ! mitäs mieltä tästä todistuksesta olet ?
- Anonyymi
Et ole kuollut kun siinä kirjoittelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutkin elävät, kun pieraisen sihisevän kirkossa.
- kesken saarnan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai tämä on ihan sama jamppa ? https://en.wikipedia.org/wiki/Phineas_Gage
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutkin elävät, kun pieraisen sihisevän kirkossa.
- kesken saarnanTeet siis ihmeitä perseelläsi, kun herätät kuolleet eloon! Halleluja!
- Anonyymi
Mistä tuli esim AATAMI JA EEVA?
- Anonyymi
Samasta paikasta kuin Aku Ankka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samasta paikasta kuin Aku Ankka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Walt Disneyn päästä!
- Anonyymi
Lentävän Spagettihirviön totuudellisuuden puolesta puhuu se,että Hänen Nuudelimaiset Ulokkeensa ovat juuri yhdenmukaiset Säieteorian maailmankaikkeuden muodostavien värähtelevien Säikeiden kanssa!Pasta.Pasta!!
- Anonyymi
Ei ole kuin ihmisen harhainen usko joka on opetettu lapsesta asti kirkon etujen tähden.
Ei ole mitään jumalaa tai ylempää tahoa jossain taivaassa, se on niin varma asia kuin olla voi. - Anonyymi
Jumala täällä !
Annan tämän SANAN teille samalla lailla kun teille on annettu aiemmin SANA, jota kutsutte Raamatuksi.
Se joka epäilee tämän SANAN olevan jotain muuta saa tuntea vihani ikuisuudessa.
Viestini on lyhyt ja olen sen teille jo aiemmin antanut toisaalla.
SANANI käskee teitä nyt tappamaan esikoisenne pahojen tekojenne tähden.
Totelkaa SANAANI kuin Aabraham aikoinaan empimättä tai vihani kohtaa teidän yhä uudelleen ja uudelleen. Tai voitte luottaa MINUUN, teidän LUOJAANNE.
Joka tätä epäilee ei ole Minun kanssani ikuisuudessa.- Anonyymi
Jumala on niin järkyttävää sontaa,
että just siks se on uskomatontaa.
- Anonyymi
Tässä yksi todistus. https://www.youtube.com/watch?v=piZ3jrgXvK8
- Anonyymi
Yhdestäkään jumalasta ei ole ensimmäistäkään todistetta.
- Anonyymi
Jokainen tietty Jumala on mahdoton ja siis kiistatta olematon.
Jumalien olemassaolosta voi spekuloida vain niin kauan, kun Jumala on höttöinen ja mahdollisimman epäkonkreettinen idea, josta ei sanota mitään konkreettista, joka ei vaikuta oikeataan mihinkään, tahdo mitään, ole missään jne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224124- 183146
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3942238Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 271911
- 311777
- 321639
- 141417
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121221