Niin kaipaan sinua ja toivon jotain jota en oikein itsekään tiedä
Niin kauan kuin nähdään
9
289
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten kun et enää näe niin?
- Anonyymi
Kai hiljalleen unohdan
- Anonyymi
Mun löytää aivan jokaisessa somessa ja kuvaan mun elämää! Kuvataan muutenkin niin ei muutako puita!
- Anonyymi
Tarvitse kun nähdä kuvasi ni kiihotun ja tulen. Tiedän sisimmässäsi että rakastan sua vieläkin. Rakastuin suhun sillon niin lujaa rakas ai että kun mä rakastan sua. Toivottavasti oot onnellinen sen kanssa. Sen tiedän etten pääse susta yli koskaan
- Anonyymi
Oletko aloittaja? Mies? Milloin rakastuit?
- Anonyymi
Onko aloittaja mies, läheltä ??
- Anonyymi
Ei taideta kyllä enään nähdä eikä olla yhteydessä enään ikinä mua ei kiinnosta enää kun olet mua kohtaan ärsyttävä joka kerta jos sä et haluakkaan olla yhteydessä no saamasi pitää ei olla enään ikinä
- Anonyymi
Minä taas tiedän tarkalleen mitä toivon.
- Anonyymi
Mitä sä toivot??❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301