Olen eronnut nainen. Harkitsen avioliittoa. Mitä sanoo Mooses, Jeesus ja Paavali asiasta?
Mitä Raamattu kertoo uudelleen naimidusta?
12
121
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi olla sinkku ja jakaa kaikille jotka älyy kysyä , saako !.
- AnonyymiUUSI
Sellainen esineenä oleminen vain rikkoo ihmistä.
- Anonyymi
No Raamattu oli vähän omituinen kun se ei sano mitään . Jeesuskin huono neuvoin naisia kun hän hän oli vain opetuslasosien kaa ja ne oli miehiä ..
- Anonyymi
Draamatuddssa opetetaan että ennen kuin painetaan viestin lähetä nappia oikoluetaan ainakin otsikko.
- Anonyymi
Ei käy. Syntiä teet jos noin teet.
- Anonyymi
Raamatussa ei ole mitään mainintaa naimidusta, pelko pois.
- Anonyymi
Tuttujuttu. Naida vai palaa. Globaalisti suomalainen omiminen voi olla niinkin harhauttavaa. Ei ihme jos maahantulijatkin pitää pilkkana.
- Anonyymi
Siitä vaan. Sekin on uudesti syntymistä, jos hyvin käy. Mainitsemasi miehet eivät ole asiantuntijoita tai kokemusasiantuntijoita. Naimidut vaan uudesti kun oikean löydät.
- Anonyymi
ArtoTTT
Provo.trolli sivusto kertoo. - Anonyymi
Ei pidä etsiä Raamatusta vastausta mihinkään asiaan. Ettei vain päädy siihen että kannattaa sotarikoksia ja ihannoi tappamista.
Kannattaa ihan itse pähkäillä ja parempi olisi jo luottaisi Jumalan johdatukseen, niihin lupauksiin mitä Raamatussa on annettu eikä lähde mukaan nettihörhöjen maailmankuvaan. - Anonyymi
Matteuksen evankeliumi:
5:32 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden, saattaa hänet tekemään huorin, ja joka nai hyljätyn, tekee huorin.
Matteuksen evankeliumi:
19:9 Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin."
Markuksen evankeliumi:
10:11 Ja hän sanoi heille: "Joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, se tekee huorin häntä vastaan.
10:12 Ja jos vaimo hylkää miehensä ja menee naimisiin toisen kanssa, niin hän tekee huorin."
Luukkaan evankeliumi:
16:18 Jokainen, joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, tekee huorin; ja joka nai miehensä hylkäämän, tekee huorin.
1.Korinttolaiskirje:
7:10 Mutta naimisissa oleville minä julistan, en kuitenkaan minä, vaan Herra, ettei vaimo saa erota miehestään;
7:11 mutta jos hän eroaa, niin pysyköön naimatonna tai sopikoon miehensä kanssa; eikä mies saa hyljätä vaimoansa.
1.Korinttolaiskirje:
7:39 Vaimo on sidottu, niin kauan kuin hänen miehensä elää, mutta jos mies kuolee, on hän vapaa menemään naimisiin, kenen kanssa tahtoo, kunhan se vain tapahtuu Herrassa.
Roomalaiskirje:
7:1 Vai ettekö tiedä, veljet - minä puhun lain tunteville - että laki vallitsee ihmistä, niin kauan kuin hän elää?
7:2 Niinpä sitoo laki naidun vaimon hänen elossa olevaan mieheensä; mutta jos mies kuolee, on vaimo irti tästä miehen laista.
Nuo ovat vieraan kulttuurin, ikivanhoja lakeja, eikä niitä kukaan noudata.
Mene naimisiin, niinkuin muutkin uskovaiset menevät erottuaan! - Anonyymi
nai jeesus ja ryhdy homoksi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225634- 335040
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
- 281690
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121631
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351569