Tuntuu kun koko keho huutaa sua. Et taida tietää. Monta vuotta jo samoja oireita.
Rakastan vain sinua niin paljon. Koska tämä ei mene ohi niin tämän täytyy olla aitoa rakkautta nimittäin sitä on yritetty kaikin keinoin mutta ei mene ohi.
Tiedätkö miltä se
10
282
Vastaukset
- Anonyymi
Mä en ainkaan haluaisi olla sellaisen kanssa joka aikaisemmin on halunnut tunteistansa eroon.
- Anonyymi
Moraali on pakottanut ja elämän arvot mutta ei niitä tunteita pääse pakoon mitenkääm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moraali on pakottanut ja elämän arvot mutta ei niitä tunteita pääse pakoon mitenkääm
Moraalilla tarkoittanet, että olet varattu, mutta olet rakastunut toiseen.
- Anonyymi
Slogan Seppo äänessä
- Anonyymi
Ei niistä pääse eroon
- Anonyymi
"kivuliaan hylkeen mykkä huuto" ja sit se keinuminen polviasennossa. ihan best..
- Anonyymi
ja olikohan vielä itsensä halaaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja olikohan vielä itsensä halaaminen.
kävi 2011..
- Anonyymi
Sydän ei unohda mutta minä aion tehdä kaikkeni että se oppii ja tietää paikkansa
- Anonyymi
Siitä se lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270