kaivattuasi toisen kanssa?
Miltä tuntui nähdä
62
682
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli sellainen viimeinen sinetti poispäin kaikelle harhalle joka oli ollut vain omassa pääkopassa. Herääminen siihen että on ollut todella todella tyhmä. Olen paljon viisaampi jatkossa kaikessa. Vapaita miehiä on olemassa ja toivon tulevaisuudessa rakentaa sellaisen kanssa jotain hyvin kestävää ja kaunista.
- Anonyymi
Oikein, ihmisellä on oikeus harhaan ja sitä selviytymiseen. Se on luonnollista normaalia elämää. Pitää tehdä virhearvoita kuten oikeitakin arvioita tulee .. vahingossa. Se kaikki pitää sinut oikealla tiellä.
Kiva että olet vapaa rakentamaan omaa kestävää ja kaunista.
Haluaistko lähteä kesällä saunomaan ja uimaan? Ei sido mihinkään, eikä velvoita mitään.
Voin tarjota grillimakkaran. - Anonyymi
Nää on näitä turhia haihatteluja etenkin jos ei ole minkäänlaisia tunteita toista kohtaan mu onnea ei sekään selviä jos ei edes yritä
- Anonyymi
Hirveältä, ahdistavalta, surulliselta mm.
- Anonyymi
Tutulta ja turvalliselta.
- Anonyymi
Vttumaiselta.
- Anonyymi
Helpottavalta.
- Anonyymi
Miksi helpottavalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi helpottavalta?
Koska hänellä on kaikki hyvin. Se on tärkeintä.
Hyvää yötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska hänellä on kaikki hyvin. Se on tärkeintä.
Hyvää yötä.Mutta jos valitsis väärin? Jos hän hylkää elämänsä rakkauden, sen hänen NAISENSA voi käydä, että universumi kostaa❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos valitsis väärin? Jos hän hylkää elämänsä rakkauden, sen hänen NAISENSA voi käydä, että universumi kostaa❤️
No eipä niitä universimi kosta ihan omat tyhmät valinnat ne kostaa hieman periaatteella se minkä taakseen jättää sen edestään löytää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä niitä universimi kosta ihan omat tyhmät valinnat ne kostaa hieman periaatteella se minkä taakseen jättää sen edestään löytää
Kyllä kostaa mutta
Seuraavassa elämässä
Mä elän edellisen elämäni jälkipyykkiä läpi
Ja voin sanoa että hiukan vituttaa..
Mut onneks täs elämäs kumpikaan ei kuollut.
Oltiin nuuteinvai kusipiäitäitä ja helvetin ylpeitä kumpikin...
Niin mies kun minäkin.
Edellisessä kuolin hänen Vuoksen .
Tuikkas mut tulee perkeles.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ihmissuhde asioissa kulkenut omia polkuja vaikka intuitio, Jumala tai oma järki kehottanut valitsemaan toisin. Tunteet liikaa ohjannut ratkaisuja. Tyhmyydestä kun saa maksaa kalliin hinnan:) ✨🥲
- Anonyymi
Mieli kyllä järkkyy mutta uskon että kaikella on tarkoituksensa 💔
- Anonyymi
Ei se hyvältä tunnu, mutta mieluummin jonkun kanssa, josta välittää, kuin että olisi tällasen tunteen vallassa kuin minä.
- Anonyymi
En ymmärrä, koska en ole nähnyt ketään.
- Anonyymi
Kiukutti kuin känkkäränkkää.
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Miltä se ny vois tuntua toivotaan että onnelisempi tämän kanssa tai vähintään edes tyytyväisempi elämäänsä
- Anonyymi
Viime kesänä näin puolisonsa kanssa. Eihän se oikein tuntunut mukavalta. 🤧
- Anonyymi
Sattuihan se pahasti, mutta ei kai sille mitään voi.
- Anonyymi
Ei paljoa hetkauttanut.
- Anonyymi
Empäs ole nähnyt ja en tule näkemään sillä ne pelkää ja se mikä juuri oli sitä harhaa.
Tiedän kyllä sisälläni heidän olleen jo pitkään kumppanit.Käytös kertoo aika paljon.- Anonyymi
Sama. E
- Anonyymi
Enpä tuu näkemään.
Ikinä.
Vaikka tulisi vastaan niin tietäisi. - Anonyymi
Kaksjakoiselta ja hänen osuus onneensa oli minulle tottakai tärkeämpää. Halusin hänelle enemmän, kuin mitä voisin tarjota ja olen tyytyväinen siihen, että hänellä on joku jakamassa arkeansa samassa taloudessa. Joku vuorovaikutukseen kykenevä, "normaali". Myönnän tuntevani surua, alakuloa, kun näen heitä yhdessä. Ei tunteita niin vain katkaista mutta tällä päätöksellä etenen vaikka täällä vielä kitisen.
- Anonyymi
ei ole kaivattua. jos haluaisin olisi mies, en vain vielä halua.
- Anonyymi
mutta joo aina harrastaa seksiä joku nainen hyökkää kimppuun, hakkaa se ja raiskaa ja häpäise. minun seksuaalisuutta eivät seuraa.
- Anonyymi
Ehkäpä joku samaistuu palstasetä r-fantasiaasi ja löytää kanssasi konsensuksen
- Anonyymi
ja sain jo apua ja selville miten teette, ja samaa käytetään teihin ja häpäistään ja hakataan ja Tuhotaan. muista sana Robert. våhl bhinos fiilistä mutta näin päästään teistä eroon loppuelämäksi, saadaan takaisin kaikki jutut ja ettekä ole estämässä ja saadaan kaikkea huonoa ja pahaa teille tuleviin vuosiin.
- Anonyymi
Käytätkö palstasetä ihan lappalaiskäppänän shamaanirumpua?
- Anonyymi
ei tarvitse edes luetella, vaan miehet hoitaa homman, hakee kaikki tänne kuuluvat takaisin ja hakkaa mennessään, pahimpia vuosia mitä ovat tehneet. ja, laillisesti, ei selitystä 😂😘😈
- Anonyymi
Eli sinä palstasetä rupeat keräämään niinkö porukkaa? Sano nyt vielä että urheasti yhtä naista vastaan joko fyysisen tai henkisen väkivallan merkeissä. Sattuuko ketään sieluun tämän spinnaus? Ai niin sori, sellaista ei Varmaan ole. T
- Anonyymi
tämä porukka, johon kuulu jotenkin vihaa ritsreita ja tuommoista väkeä, hakkaavat mielellään. ja hei hakkasitte väärin tietyt miehet kun luulette hakevan omaanne, joten hakkaavat teidät ja nsisenne ja hakevat nyt minua kokonaan takaisin, ja tekevät sanalla, kiusaa töihin, kotiin ja rahaan, nöyryyttävät ja häpäisevät, laittavat nokkaa, alas 😘😈😂 alistavat vähän ja tuovat kaikkea inhottavaa. vihaavat myös viikinkejä 😂
- Anonyymi
En oo nähny eikä mua kiinnostakkaan vitun typerys ämmä kun ei osaa käyttäytyä edes no nyt mennäån eri teitä näin parempi en enään jaksa
- Anonyymi
Onhan se tämäkin tapa käsitellä ”tunteita” aloittajaäijä lisätä tämä säe jokaiseen aloitukseensa, jotta tyhmimmälläkin olisi tilaisuus tunnistaa nämä maneerit, mutta tahto taita puuttua toksisilla
- Anonyymi
Eihän se mukavalta tunnu, jos yhtä äkkiä näkee ja alkaa kuvittelemaan vaikka mitä, eihän aina edes tarvitse olla kuin ystävän kanssa. Mutta jos kaikki on epävarmaa, ei voi tietää onko oma rakas aloittanut omapäisesti suhteen toisen kanssa. Taas jos kevyempi suhde ollut ja se ehkä jo omalta osalta kuolletettu, tai pieniä muistoja ja niitä lämpimämpiä harvoja hetkiä muistaen, ei tunnu oikeastaan enää miltään, kun toivoo toiselle hyvää jatkoa ja onnellisempia valintoja elämään. Rakkaus on kuitenkin tunne joka kantaa, eikä koskaan kannata vaihtaa sitä pelkkään kaveruuteen, ne tunteet ovat kuitenkin täysin erilaisia.
https://www.youtube.com/watch?v=HMjJjFzdpwE- Anonyymi
Se on juuri noin.
- Anonyymi
Ikävältä. Pyrin välttämään tilanteita, joissa tiedän heidän olevan yhdessä paikalla. Usein olen saanut jostain tiedon, että tyttöystävä on mukana ja olen kääntynyt kannoillani ja vaihtanut suunnitelmia tai jäänyt kotiin.
- Anonyymi
Mut mieluummin jonkun mulle tutun kanssa kuin jonkun uuden.
- Anonyymi
En ole vielä nähnyt. Jos se päivä koittaa, loppuu satuilu.
- Anonyymi
Samoin.
- Anonyymi
Helpottais.Epätietoisuus ol karmeaa.
- Anonyymi
Miltä se ny tuntuis mä ny en vaan ole se ihan parasvaihtoehto kenelle tahansa vaikka ei välttis mua parempaa oliskaan olemassa mä osaan tehdä elämästä helvettiä tekemättä yhtään mitäänkin
- Anonyymi
Senpä takia sut pitäis lähettää jonnekin hoitoon,oppimaan ihmisten tavoille!
- Anonyymi
Olihan se pallomaha siin vierel. Kiinnosti ihan ku kilo kiviä. 😄
- Anonyymi
Ai missä?🧐
- Anonyymi
Mul oli tärkeä puhelu menossa😒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai missä?🧐
No siin kuvassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siin kuvassa.
Ei mun miehen vatsaa siinä kuvassa paljoa näy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tarpeeksi 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollukkaa miehen vatsa 🤭
- Anonyymi
Tytöt kahdestaan mitä siinä ihmeellistä.
- Anonyymi
Kipeältä se tuntuisi mutta jos saman sukupuolisen kanssa olisi, niin jollain tapaa se ei sattuisi lähellekään niin paljoa.
- Anonyymi
Kaivattusi on bi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivattusi on bi?
Ei varmasti ole! Kaunis hetero neiti!!!!!
- Anonyymi
En voi vastata tähänkään kysymykseen, koska minulla ei ole kaivattua!
- Anonyymi
En ole nähnyt, mutta jos näkisin, yhtäältä menisin ihan rikki ja maailma romahtaisi, mutta toisaalta olisin myös onnellinen, että hän saa rakkautta osakseen.
- Anonyymi
Sillon kun kesällä kysyin et oliks muijankaa teki mieli alkaa itkemää ku sanoi että oli. Ei kukaan tuu koskaan tietämään ja hyvä niin.
- Anonyymi
En ole nähnyt mutta jos jonkun kanssa joskus näen 🩷niin toivottavasti tämä nainen on ulkoisesti ja sisäisesti kaunis nainen koska toivon kaivatulleni vain kaikkea hyvää koska mun kaivattu on onnensa ansainnut kaiken kärsimänsä jälkeen! :)✨🩷
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204