Musta? Jos vaan voisin niin tekisin kyllä kaikkeni et pääsisin sänkyyn sun kans
Et tykkää enää
21
1536
Vastaukset
- Anonyymi
Lohduttavaa!
- Anonyymi
Mikset sitten tee?
- Anonyymi
No jospa tämä nainen jonka sänkyyn palstasetä mielii ei ole itse innokas tähän toimitukseen? Krooh sinun ns toiveikkuudelle
- Anonyymi
Jos mietit vaan sänkyhommia niin oot vielä kasvuvaiheessa oleva pentu tai seksiaddikti.
Voit itse valita kumpi oot.- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.
Nytkö taas suivaanuit tästä aloitajaäijän avauksesta löytämällä sen kanssa konsensuksen., jostain aiheesta? Keeper? Nietu.
- Anonyymi
Oi mikä ettei! Milloin vaan haluat. Oon valmis. 🔥
- Anonyymi
Mäkin alan olee valmis...😘🥰🤗🔥
- Anonyymi
"Tekisin kaikkeni" Salli mun nauraa. Kaikkesi ei kyllä pidä sisällään paljoakaan, jos et uskalla edes lähettää hänelle normaalia viestiä tai jutella hänen kanssaan ja pyytää kahville.
- Anonyymi
Itsehän hän aina kieltää kaiken. Olen normaali viestin lähettänyt. Yrittänyt saada jutella. Sit sai vielä postia multa
Ei toimi mutta silti kyseinen osoittaa eleillään, hymyillään ja kaikella muulla sekä näillä tuhansilla ja tuhansilla viesteillä et tykkää.
Turhauttavaa kun ei sit voi siinä ympäristössä kerjätäkään huomiota - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän hän aina kieltää kaiken. Olen normaali viestin lähettänyt. Yrittänyt saada jutella. Sit sai vielä postia multa
Ei toimi mutta silti kyseinen osoittaa eleillään, hymyillään ja kaikella muulla sekä näillä tuhansilla ja tuhansilla viesteillä et tykkää.
Turhauttavaa kun ei sit voi siinä ympäristössä kerjätäkään huomiotaHarmi
- Anonyymi
Kannattaisikohan sinun palstasedälle lähes yötä päivää avautuvan repäistä ja ladella näitä ajatuksia sille, jonka kuvittelet tämän moskan taakse? Eiköhän se sillä lähtisi johonkin suuntaan liikkeelle. Huutonaurut
- Anonyymi
"Tekisin kaikkeni, jos vaan voisin.." 😂
- Anonyymi
Niinpä! Ei kannata enää ottaa minuun mitään yhteyttä, meistä ei voi koskaan tulla edes ystäviä.
- Anonyymi
Niin aloittajasedän kohdalla taitaa puuttua tämä naisen halu. Oletko sinä muuten Haluttava?
- Anonyymi
😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆
😘
🤗 - Anonyymi
Hän on liikuntakyvytön, varattu tai vanki.
- Anonyymi
En olisi edes sänkyssäsi kanssasi mulle riitti toi sun typeryytesi ei ole ikävä ei ole enään mitään tunteita
- Anonyymi
Älä nyt palstasetä jokaista avaustasi merkkaa tällä trademarkillasi, että tylsimykselle jää jotain toivoa. Olenko minä nyt sitten se ilkeä?
- Anonyymi
Helppoa! Ei tartte edes yrittää oon samaa mieltä! Alahan tulla sieltä rakas ✨😘
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134