ja ilman DSG:tä tietysti
Mikä oli viimeinen VW vuosimalli ennen muuttuva-ajoituksisia venttiilikoneistoja
5
94
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on -22 id.4, eikä siinä ole tuollaisia turhia osia.
- Anonyymi
Trollitehtaan massapostaus DISSAUSTA ! ! Sama spämmätty myö Skodasta. . ÄLÄ KOMMENTOI ! ! ÄLÄ RUOKI TROLLIA ! !
- Anonyymi
Hö emme halua menettää rahoja muuttuva-ajoituksisille venttiilikoneistolle wanha tekniikka takaisin
- Anonyymi
Skoda 130 GLS vm.1989, minkä tunnistaa helposti takamoottorista eli aito takatuuppari. Näissä malleissa ei todellakaan ollut mitään DSG-kaksoiskytkentävaihteistoa. Moottorinakin aito vanha kunnon tikkukone.
- Anonyymi
No ei mun vm. 2000 Skoda Octavviassa ole muuttuva-ajoituksisia venttiilikoneistoja ajettu yli 400 000 km vaihdettu vain öljyt ja vesimpumput ja jakajanremmit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251