Hyvää Äitienpäivää

Anonyymi-ap

... meille kaikille Äideille ja muuten vaan Hyvää Päivää muille Palstalaisille!
Sain perheelle tarjottavan kolmen lajin aterian aineet kasaan kun kävin neljä kertaa kaupassa ja vielä unohtuivat mansikat ostamatta. On sitä aika haperoitunut, kun isomman kokonaisuuden hallinta on osittain tipotiessään. Mutta vielä ehtii kun kauppa aukeaa 9:ltä. Pöytä on katettu valkoisella liinalla ja iloisen keltaisille serveteillä ja kakkupohja on täytetty.
Perhe sanoo, että mitä sinä enää näet noin paljon vaivaa, kahvit riittäisivät kun tulemme tervehtimään, mutta tämä on yksi kokeeni siitä miten kauan kaiken saan tehdyksi, itse alusta alkaen, valmiina en osta mitään. Kun en enää osaa tai jaksa, olen sitten vanha. Mutta onneksi en vielä juuri tänään.
Kiinnostaako kertoa miten sinä vietät äitienpäivää?

7

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaunis ilma, tuntuu et joka kerran lämpenee ilma keväiseksi juuri Äitien päivänä.

• Anonyymi

Olen viime vuosina oppinut, että teen leivonnaisia jo hyvissä ajoin pakastimeen, eilen täytin täytekakun. Lapsia tulee käymään, tiedän että lahjojenkin kanssa, vaikka olen saonut, että paras lahja kun itse käyvät. Onneksi on kaikkien kanssa hyvät välit.:)

• Anonyymi

Älytön koko päivän vietto, jos ite joutuu raatamaan.
      Mielestäni kuuluu niin, että lapset tekevät pöydän valmiiksi, jos päivää vietetään.

• Anonyymi

Minä ainakin haluan tehdä itse. Pari-kolme ateriaa vuodessa, että saan tuntuman että vielä hallitsen. Juuri lähtivät kaikki mahat täynnä ja tyytyväisinä. Tässä lasken mokia.
        Jälkiruoka, luumukiisseli tuli liian mautonta. Luumut eivät ole kuin ennen, muussaantuvat, eivätkä pysy kauniin kokonaisina. Niinpä kipaisin kaupasta tuoreita hedelmiä sekaan ja kermavaahtopallero ja kirsikka joka jälkiruokakipollisen päälle. Hyvää oli. Mansikka-banaani-kermatäytekakussa (osaan vain sen) oli hieman liian vähän kosteutta. Viimeisenä on aina karkkipussi kiertänyt pöydässä, niin olin varannut nytkin, mutta unohdin kierrättää. Kaapissa ovat.
        Nyt lähden vaihtamaan renkaat. vähän myöhässä, mutta ajan hyvin vähän nykyisin. Sekin on testi että vielä osaan, vävyt vaihtaisivat hetkessä. Tämä on elämää.

• Anonyymi

Kannatan myös lepoa äidille, edes kerran vuodessa!

• Anonyymi

Perhe vie äidin ulos syömään juhlavasti ja antaa kauniita kukkia.Ei äidin kuulu raataa juhlapäivänä!

• Anonyymi

Olen nähnyt molempia vanhempiani unessa viimeaikoina. He olivat kesäaikaan ulkona riihiveräjän luona.
      Toivotin Äidilleni hyvää Äitienpäivää. Meidät opetettiin teitittelemään vanhempiamme. Isosiskoni sinutteli ainoana äitiämme.
      Välimme jäivät jotenkin etäisiksi.
      Unessa he olivat ulkonäöltään noin 50v. ikäisiä. Uskon, että poutapilven päällä me vielä tavataan.
      Heidän viimeiselle leposijoilleen saisi ajaa monta tuntia. Vitostietä pohjoiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe