Taajaman aurausurakka ei kiinnostanut ketään

Anonyymi-ap

Mitä tämä tämmönen tarkottaa?

28

901

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En talvi on toivottavasti vähäluminen.

• Anonyymi

Entä jos ei oo?

• Anonyymi

Vaan kyllä pitää taajaman asukkaiden kustantaa sivukylästen YKSITYISTEIDEN auraukset.

• Anonyymi

Pitää tietysti ja kuunnella muutenkin kaikki herjaukset ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kohta on latuja lumesa, tulee halavaksi liikkuminen keskustasa

• Anonyymi

Kaikki maksaa veroja asut sitten missä vaan, vai pitäskö pelkästään taajama asukkaiden olla etuoikeutettuja teiden kunnossapidossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HYVÄ PERUSSUOMALAISET !!!!!
        ILKKA REPO !!!!

Niin ken haukkuikaan auraajat ja kukas se somessa lupaili aurauksia joita ei voisi laskuttaa kunnan piikkiin ????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HYVÄ PERUSSUOMALAISET !!!!!
        ILKKA REPO !!!!

Niin ken haukkuikaan auraajat ja kukas se somessa lupaili aurauksia joita ei voisi laskuttaa kunnan piikkiin ????

oikeen hyvä ettei kukkaan auraa keskustaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oikeen hyvä ettei kukkaan auraa keskustaa

suksilla vaa ison tien varteen on halapaa jja terveellistäi!

• Anonyymi

Eikö niillä lähes kaikilla kylän kermaperseillä ole xc 90 ,quu audi,4 veto,nyt saa näyttää kyntensä,vihreät mukaanlukien

• Anonyymi

velekavetosia kaikenlisäks että hyvin kulukee raskaasa maastosa

• Anonyymi

On se hyvä, että me sentään päästään luxus-maastureilla kulkemaan, kun taas köyhät sivukyläset kuolee nälkeen kun ei pääse kuppasella ooppelilla enää ääsmarketille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se hyvä, että me sentään päästään luxus-maastureilla kulkemaan, kun taas köyhät sivukyläset kuolee nälkeen kun ei pääse kuppasella ooppelilla enää ääsmarketille.

ja ku velaks saa kakken mitä haluaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja ku velaks saa kakken mitä haluaa

Toiset ei saa edes velaksi 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset ei saa edes velaksi 🤣

Eiväkkö sua luotottanneet?

• Anonyymi

Ainakin minä olen omalla rahalla autoni ostanut (vaikka onkin saksalaista merkkiä).

• Anonyymi

Kannattaa haukkua auraajia. Palkkaksi saa juuri tämmöistä.

• Anonyymi

Ei ollut aamullakaan auraaja, vaikka olin pepu pystyssä ilman housuja?

• Anonyymi

No kyllä on ollut syytäkin arvostella. On ollut kadut sanotankos hieman huonosti hoidettuna. Josko kunnassa osataan arvostaa sitäkin, että joku asia tehdään kunnolla. Ei vain sitä, mikä on euroltaan halvin.
      Eikös siinä ole joku kokonaisuuden kannalta paras lauseke tms. auraajille ja hoitajille kunnon korvaus ja tiet ja varsinkin jalankulkuväylät kuntoon vuodenajasta riippumatta.

Näyttää olevan tuota korjausvelkaa sielläkin.

• Anonyymi

Nyt kun on mahdollisuus niin tee itse se tarjous ja kas saat kadut ja jalkakäytävät hoitoosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kun on mahdollisuus niin tee itse se tarjous ja kas saat kadut ja jalkakäytävät hoitoosi.

Olipas typerä kommentti.

Eihän arvostella saa. Kysymys kuuluukin, että oliko aiheeton. Oletko itse kävellyt noita katuja ja hieman hampaat itsessä kiroskellut. Umpea tai liukasta.

• Anonyymi

Nyyt valittajat laittaan koneita ja tekkee työt kunnolla...on kadut kunnossa sitte!!!

• Anonyymi

Juuri näin. Konehalliksi ehdotan entistä apsia niin kaikki näkevät koneiden lähdöt ja tulot minuutilleen

• Anonyymi

"Työt kunnolla" siinäpä avain sanat. Menneinä vuosina on ollut mitä sattuu ja siksi on moitteita saaneet. Nyt kun odotettais kunnollista työn jälkeä ei sellaisen tekijää löydy. Kunnollinen työn jälki vaatisi aikaa kalustoa ja työn tekijän paneutumista työhönsä. Viiteliäisyyttä ja sitä ei näytä löytyvän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Työt kunnolla" siinäpä avain sanat. Menneinä vuosina on ollut mitä sattuu ja siksi on moitteita saaneet. Nyt kun odotettais kunnollista työn jälkeä ei sellaisen tekijää löydy. Kunnollinen työn jälki vaatisi aikaa kalustoa ja työn tekijän paneutumista työhönsä. Viiteliäisyyttä ja sitä ei näytä löytyvän.

Näin se on, olen täsmälleen samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaalien alla paikkakunnan koneurakoitsijat saivat riittämiin törkykirjoittelua osakseen ihan kaupunginhallituksesta käsin.
        Tältä pohjalta kannatan tuota tarjoamattomuutta opetuksena aivan kaikille siitä miten omalla omaisuudellaan yrittäviä paikkakunnalla kohdellaan.

Viimeinen hyökkäys kaupungin hallinnosta käsin kohdennettiin alatyylisin solvauksin ja panettelujen kera näitä yrittäjiä kohtaan joilla oli haluja tulla yrittäjiksi KPO:n omistamaan kiinteistöön.
        Luin tuon kirjoittelun niin paikallislehdestä kuin myös somesta.
        On oikeudenmukaista että tarjouskilpailu jätetään huomioimatta kun myös eräs tulevaisuuden projekti mikä olisi tuonut laskutustunteja vuosikausiksi paikkakunnan koneyrittäjille on odottelemassa suotuisempia aikoja ..
        Vaalituloksen perusteella paikkakunnalla on vain satakunta ihmistä joiden mielestä kaikki on laitettava valituskierroksiin mikäli huhuilla parjauskampanjoilla somessa ei saa omaa tahtoaan läpi paikkakunnan Ahmed Ahneena ja Saunabadina.

• Anonyymi

Väliäkö tuolla. Aurakkoo jokainen mitä tarvii

• Anonyymi

Jokkainen voi ostaa vehkeet ja aurata saa sitte sitä kunnon jälkeä ku itte tekkeepi......

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43