Tilastojen mukaan miehistä 11 %, naisista 9 % tupakoi. Tutkimuksen paikkansa pitävyyttä en tiedä. Tupakoinnin haitat kaikki tietävät. Olen ihmetellyt kauan tyttöjen, naisten tupakointia. Luulenpa 9 % ei ole lähellekään oikein. Mikä on selitys naisten paljolle tupakoinnille ? No tietysti se on himo. Mitä muita syitä on ? Tässä ei ole kyse uskosta, vaan talonpoikaisjärjestä. Ihmisellä pitää olla ryhtiä. Sen kyllä kansa tietää.
Tupakointi Suomessa
16
152
Vastaukset
- Anonyymi
Naisten ja tyttöjen tupakointi ehkä johtuu jatkuvasta huorinteossa elämisestä ja kelpaamattomuuden tietoisuudesta ettei ole enää neitsyyden menetyksen jälkeen aidosti kiinnostava avioliittoon vaan tietoisena olevansa pelkkä jämä, joka kelpaa enää vaan jollekin miehelle, joka ei muutakaan saa kuin lihavan neitsyen tmv. jota on joku toinen mies jo suudellut suulle.
- Anonyymi
Eli siis Suomen kansa tarvitsee ryhtiä. Minne se kadonnut ? Hautaanko edellisten sukupolvien mukana ? En kirjoita uskosta
- Anonyymi
Ota ihmeessä ne lääkkeesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota ihmeessä ne lääkkeesi.
Monen eri miehen möyhennös olet?
Ei riitä edes 40 eri miestä, joille oot jalkojasi levittänyt?
Sulla ei ole mitään hajuakaan siitä kuinka monet eri miehet sua ovat painaneet peniksillään syntiäkaihtamattomaan kiimasi kiusaamaan emättimeesi?
- Anonyymi
Jumala on viha ja elämä on kirous, rangaistus.
- Anonyymi
Elinaika ei riitä ihmisellä yhteen onnelliseen päivään elämänsä aikana...
- Anonyymi
Näin se on kyllä monella. Varas on tullut tappamaan, tuhoamaan ja varastamaan. Mutta Jeesus Kristus on antanut minulle rikkaan elämän. On osakkeitakin.
- Anonyymi
Tytöistä en tiedä, mutta lakerikenkäisen ravikansan kulttuuriin kuuluu, että isät opettavat poikansa polttamaan tupakkaa näiden ollessa 12-vuotiaita. Se on eräänlainen aikuistumisrituaali ja miehekkyyden merkki siinä missä viinan juonnin opettaminenkin nuorelle.
- Anonyymi
Jotain hyvääkin.
Tupakassa on 93% vapaaehtoinen tyhmyysvero. Ja haju ehkäisee tehokkaasti lisääntymisetäisyydelle pääsyä, joten pikkuhiljaa luonto karsii tuota vammaa. - Anonyymi
Jokainen tupakoija maksaa askistaan yli 80% veroja. Jokainen ihminen päättää itse, polttaako, juolo, syökö epäterveellisesti jne? Hanki elämä.
Ps. Jos et tiedä, niin kaikki täältä lähtee ennemmin tai myöhemmin - Anonyymi
tupakkaa voi viljellä Suomessa ?
- Anonyymi
Vaikka tupakka tuo valtiolle euroja, tupakointi vie euroja vielä enemmän. Sairauksien hoito, elinajan lasku, jopa työuran lyhyneminen. Varmaan joku valtion virkamies on laskenut miinukset valtiolle. Se ei ole minun tehtävä.
- Anonyymi
Tupakoiminen on epäterveellistä, nykyään monesti käytännössä hankalaa kun työpaikoilla ei ole paikkoja ja taloyhtiöissä ei saa kaikissa parvekkeella tupakoida kun haju leviää asuntoihin ja mikä rahanmeno tupakoiminen. Jos vähänkin harrastaa menee satoja euroja kuussa.
- Anonyymi
tupakointi ei ole nautinto vaan kiduttava riippuvuus vangiloivuus.
vapaaksipäässyt,
Selef Urge
Syöpäkääryle on syntijä.🚬☠️⚰️🪦
- Anonyymi
Juu, tuosta syäpäkääryllisöijöityneilöityneesööleistyneistöölistineitönäläisyneitööneestiläisyyvestäin sen verran että vääränlainen seura siihen jumalatomana veitsi minullisen. Niin sitä tyhmälisyyjes kaikellises kysyin että saanko miekiin maistoo tupakkaata , jota sie poltteleet ja sainhan mie luvan: " Otahan tupakka " ja niin sain opetuksen kuinka pyörylöitä puhalletaan ilmaan ihmeteltäväiselliseks, kuinka keuhkoihin vetästään kunnon savustus ja millaisija ovat poskarit, ja minähän ejistyin siinä opetuksessa alkunaurujen jälkeen asijantuntijaksi.
Jeesus on mun Herra nyt.
Mun on niin hyvä olla kun ei tarvitse enää tupakoija ja se oli ihna hiirveellistä se vangiloivuus. Hermotkin meni joskus sellaisiis tilanteisiis joissa ei nykyjään menis kun ei olis hermot äärikireellä siitä kun nikotiiniriippuvuus pitää raivoisuuves.
Mua vaivaa yhä eräät raivoisat käytöksesisyyteni kun en voinut selittää silloin joskus miksi olin pikkujutuista raivona, sillä olin tupakointini salaaja. Salasin tupakointini aloituksen, jatkumisen ja lopetuksen läeisiltäni, vain yksi ystäväisein siitä tiesi, sillä hän itsekin tupakoitseloitsi ja tupakoi ejelleenkin.
Tämän piisin kuunneltujani päätin että mä pääsen vapaaks nyt ja onnistuin, mutta muistaakseni kolmannen päivän jälkeen meninasi tupakalle mennä, mutta nukahjin pijan sen että en kestä enää tuskaa ja meen tupakoimaan ja niin mä jatkoin. Mulla kesti 31 vrk täyteen ennen kuin mun tupakkariippuvuus vasta päättyi.
Kuuntelin tätä piisijäällistä unelmoijen siitä hetkestä että saan murrettua saatanalliselta tuntuvan riippuvuujen nikotiini-imuullisuuksiin tupakallisoimuuksissa. Onnistui, onnistui, lopulta, lopulta, kuin ikuisuujen se tuntui kestävän, hirvijä tuskaisuus.
https://www.youtube.com/watch?v=Oqd9lzMP1V8
Tein sen ilman nikotiinipurkkaa, joka mun huonijoijeni mukaan ylläpiti nikotiiniriippuvuutta enemmän kuin olisi auttanut lopetuksessa.
Aito kovanaama toisin kuin monelliset muulliset henkellisesti luuserellisuujet,
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594