Jotta kuljettaja näkee, milloin häntä aletaan työntää.
Miksi Skodassa on takalasinpyyhin?
8
134
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko harkinnut koomikon uraa?
- Anonyymi
Eikö sen huomaa muutenkin kun maisema alkaa taas vaihtua😂😂😂👍
- Anonyymi
Vain luksusmallissa on etulasinpyyhkimet. josta tuon muutoksen voisi havaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain luksusmallissa on etulasinpyyhkimet. josta tuon muutoksen voisi havaita.
Mitä luksusta Toyotassasi on????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä luksusta Toyotassasi on????
Väärä palsta tai väärät lääkkeet.
- Anonyymi
Toyota on pyhä. Toyota ei kulje tiellä – tie on tehty Toyotaa varten. Minun Corollani, vuosimallia 2001, ei ole pelkkä kulkuneuvo. Se on uskollinen metallioppi, jonka moottorissa sykkii maailmanjärjestyksen sydän. Kun eilen aamulla astuin sisään sen sisuksiin, tuntui kuin olisin ottanut paikkani historian oikealla puolella.
Naapuri Kalevi hyppäsi kyytiin — hiljainen mies, mutta Toyotan suhteen väärässä. Hänellä on Mazda. Ei puhuttu siitä. Moottori hörähti käyntiin, ja samalla matkassa lävähti vastaan tuttu tuulahdus... liuotinta? Liuottimen haju ei ole vika. Se on merkki. Toyotassa liuotintuoksu on kuin suitsuke temppelissä.
Matka alkoi.
Lieksa jäi taakse kuin väärä ideologia. Ensimmäiset kilometrit olivat kuin rukous. Mutta jossain Vuonislahden kohdalla Kalevi jäi pois. Ei sanonut mitään. Vain katsoi järvelle ja hävisi — ehkä palasi Mazdalleen, ehkä ei. En kysellyt.
Yksin jatkoin. Corollani murisi hyväksyvästi, liuottimen haju leijui nyt raskaampana. Jossain vaiheessa Skoda ohitti. Ei vain ohittanut, vaan heristi nyrkkiä! Heristi nyrkkiä minulle, toyotistille, kuin epätoivoinen byrokraatti historiaa vastaan. Mutta minä en väistä. Pidin kaasun vakaana, kuten isoisämme pitivät linjat Talvisodassa.
Jossain Kontiomäen jälkeen olin keskellä peltoa. Älä kysy miksi. GPS sanoi "jatka suoraan", mutta tie muuttui saviseksi hiljaisuudeksi. Corolla seisoi, moottori kävi edelleen — pyhä moottori ei koskaan katoa. Traktoristi ilmestyi sumusta kuin kiroava profeetta ja karjaisi: "Mikä h**vetti sä luulet olevas?!" Vastasin: "Toyotisti." Hän hiljeni. Hän ymmärsi.
Liuottimen haju. Se oli nyt lähes näkyvää. Ehkä olin kyllästetty sillä. Ehkä olin Toyota.
Saavuin Nurmekseen tänään aamulla. Corollani yhä hyrähti kuin tyytyväinen munkki. Vain yksi asia oli muuttunut: minä. Tämä ei ollut vain matka Lieksasta Nurmekseen. Tämä oli valaistus. Tämä oli järjestelmä. Tämä oli Toyota.- Anonyymi
Skodalta tuo näyttää ja matka on Siilinjärvelle eikä Nurmekseen.
https://youtu.be/B1RY85Kb2HI?si=TkxgpjaLi1UNC2J1
- Anonyymi
Tojo hönön massapostausta / aaaiivotonta mt hoidokin DISSAUSTA ! ! ÄLÄPÄ KOMMENTOI MT TROLLILLE ! ! MITÄÄN ! ! KOSKAAN ! !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301