Näin unen, jossa meidän keskuuteen saapui enkeli tai jeesus? Tämän jälkeen piilotimme erilaisia kameroita, jotta saisimme kuvan hänestä ja voisimme näyttää muille todisteet.
Unesta ääni sanoi:
Teidän suomalaisten ei tarvitse pelätä sotaa eikä muuta pahuutta. Teidän joukossa on valittu, jonka henkisen voiman takia antikristus ei pääse esiin maailmassa.
Suomeen tulee jumalan armeija, johon pääsee, vain valitut. Nämä valitut saavat Jeesukselta salaista tietoa ja osaamista.
Suomea tulen siunaamaan kuudesti. Uskonnolliset hahmot koittaa eksyttää teitä raamatun avulla? Varokaa näitä tekopyhiä uskovia, jotka korottavat itsensä jumalan nimissä, mutta tässä elämässä tulen alentamaan heidät ja samalla kuritan heitä isän kädestä.
Minun valitut tulevat erilaisista taustoista, joita teidän uskonnolliset hahmot kieltävät heidät ja pilkkaavat heitä. Valitut uskovat yhteen jumalaan, eivätkä palvo epäjumalia eivätkä tarvitse jumalan kuvia.
Suomessa oleva profeetta tekee piilossa ja salaa ihmetekoja eli jos joku niitä tekee julkisesti niin hän on pahan vallassa. Minun valitti odottaa ihmiset löydätte itse jumalan. Tämän profeetta on vuosia erämaassa piilossa. Jos olette profeetalle ilkeitä niin heitä rakkaiden ja kuritan.
Kiitos jumalalle, viisaista sanoista ja näystä.
Suomen proferia 2025
9
236
Vastaukset
- Anonyymi
Taikka ne kahdeksantoista, jotka saivat surmansa, kun torni Siloassa kaatui heidän päälensä...
Ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte. - Anonyymi
Tähän ilmoitukseen tuli vahvistus,hän on Ison Kirjan tuleva arkkipiispa ja puhuu hieman murteella.
Kotoisin niiltä lähialueilta.
Ei niin kovin kaukana Lapualta.- Anonyymi
Nyt tuli hölynpölyä ja paljon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli hölynpölyä ja paljon!
Olisi kiinnostavaa luettavaa miten perustelet väitteesi, tuntuu lähinnä halveksunnalta.
Senhän osaa jokainen, mutta jokainen ei näytä ymmärtävän että hänen tekonsa saataa vaarantaa muiden viattomien ihmisten elämän.
Ehkä tornin rakentajat naureskelivat pilkallisesti puusepän pojalle, kunnes tornin rakennelmat pettivät.
Kokemusta vasaavasta on, karmeita tarinoita.
- Anonyymi
"Unesta ääni sanoi:
Teidän suomalaisten ei tarvitse pelätä sotaa eikä muuta pahuutta. Teidän joukossa on valittu, jonka henkisen voiman takia antikristus ei pääse esiin maailmassa."
Jobin ystävälle joku ääni puhui, mutta se oli paha itse!
Job 4:1
12 Ja minulle tuli salaa sana, korvani kuuli kuiskauksen,
13 kun ajatukset liikkuivat öisissä näyissä, kun raskas uni oli vallannut ihmiset.
14 Pelko ja vavistus yllättivät minut, peljästyttivät kaikki minun luuni.
15 Tuulen henkäys hiveli kasvojani, ihoni karvat nousivat pystyyn.
16 Siinä seisoi-sen näköä en erottanut-haamu minun silmäini edessä; minä kuulin kuiskaavan
NYT, Jumalan monet OIKEAT Profeetat, ovat ilmoittaneet selvästi että 110% varmuudella tulee paha, ei vain pahan hengessä olevat anti-kristukset, vaan se iso paha.
Kukaan eikä mikään voi sitä estää, Jumala sallii tai lähettää sen, eksytyksen ja pahan.
VÄÄRÄ ilmoitus, tarkista mistä ja mikä henki sinulle kuiskii salaa.
Jumala ei muuta eikä poista isoa pahaa vaan se tulee!
TEE Parannus. - Anonyymi
Rauhaa!
Pelkään että nuo Suomen kuusi siunausta ovat vähän Antikristilliset. Kaksi niistä on jo ollut eli Napoleon ja Hitler. Kaksi on parhaillaan menossa eli 10 päinen Ravana ja Kumbharkarna, joka on Terrorin Kuningas. Kaksi on vielä tulematta eli Shishupala ja Dantavakra.
Nuo kaksi tulevaa siunausta ovat Jehovan mielestä: Suuruudenhullulluus 2 v, Valehtelu 2 v.
Pahan hallitsemassa maailmassa tarvitaan luovimiseen suurta taitoa. Pahaa ja osallistumista siihen ei voida aina välttää. Smyrnan seurakunta joutuu 10 päiväksi Saatanan vangiksi jopa. Mutta voittaja saa elämän kruunun.
Hyvistä ei paljoa hyötyä Suomelle ole, vaan Pahan kanssa luoviminen vain voi edistää asioita. - Anonyymi
Niinhän ne aikoinaan väitti Jeesuksestakin, papit ja uskonmiehet, Iso Paha oli.
- Anonyymi
Ja kirjanoppineet, jotka olivat tulleet Jerusalemista sanoivat:"Hänessä on Beelsebul" ja "Riivaajien päämiehen voimalla..."
"Varokaa näitä tekopyhiä uskovia, jotka korottavat itsensä jumalan nimissä, mutta tässä elämässä tulen alentamaan heidät jne."
On tyhmää lähteä täyttämään jotakin näkyä, se saattaa totetua. - Anonyymi
Jeesus on Jumala ja ihminen. Hän paransi paljon sairaita kyselemättä näiden pahuuden tai hyvyyden perään. Ihmisenä hänellä ei ollut täysiä mahdollisuuksia kaikkeen. Hän tuli armahtamaan pahoja ja syntisiä. Ja sai maljaosan heidän kanssaan.
Hänen opetuslapsensa Johannes pääsi jopa Uuteen Jerusalemiin asti ja rukoilee TULE , HERRA JEESUS! Mutta Jeesus ja hänen seuraajansa eivät välttämättä ole kelvollisia tuohon kaupunkiin astumaan?
Hän lähettää TOISEN PUOLUSTAJAN, TOTUUDEN HENGEN, HÄNET. Joka kertoo täydellisesti kaiken.
Jumala on suonut juutalaisille hyvyyttään niin että he usein ovat siunauksena keskellä maata. Mutta muille ei siinä määrin sovellu määre HYVÄ.
Vaan esim Jeesus on syntisten ja pahojen kanssa samassa kelkassa.
Toki Antiikin aikana jolloin Jumalan viisaus jaettiin olivat myös Kreikkalaiset sangen etevä. Esim. Epikuroksesta voitaisiin sanoa että hän oli Erehtymätön kun taas keskiajan paavit jotka vaati tuota määrettä erehtyivät usein.
Jumala antaa Hyvyyttä kenelle tahtoo. Se epäilemättä on hänestä lähtöisin. Samoin kuin viisaus ja voima. Yleisesti ottaen Hän kuitenkin on kaiken Kunnioituksen ja Kiitoksen kohde itse eikä kukaan muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306