Mun huolet ei helpotu

Anonyymi-ap

Koskaan ennenkuin keskustellaan asiat läpi. Mun tunteet syvenee mut ilman keskustelua en pysty päästämään irti myöskään jos emme puhu. Kai ymmärrät että olet emotionaalisesti etenkin hyvin tärkeäksi ja seksuaalinen vetovoima on kyllä normaalia voimakkaampaa. Samoin se jankkaus toisen suhteen ei lopu varmasti jos en saa sydämelleni jotain rauhaa 🙏❤️

16

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuten olen sanonut, niin jos otat yhteyttä oikeassa elämässä, niin olen valmis keskustelemaan. Se on kuitenkin ehdoton maksimi, mitä meidän välille voi tulla. Tuo toimintasi täällä ei ainoastaan ärsytä, vaan loukkaa. Samoin oikeassa elämässä tapahtunut vielä paljon enemmän. Mutta vaikka nuo asiat selvitettäisiin, niin se ei muuta sitä asiaa miksikään, että olen löytänyt oman puolikkaani ja se et ole sinä.

• Anonyymi

Jos sulla tuo asenne on mua kohtaan että minä loukkaan vain sinua täällä ja oikeassa elämässä niin se ei ole kyllä totta. Mitä sinä olet tehnyt? Olen kaiken antanut sulle anteeksi vaikka sinä olet loukannut minua enemmän kuin kukaan. Edelleen minä rakastan sinua ja toivon että olisin elämäsi rakkaus. Teit hyvin pahasti minulle et olet koko ajan pitänyt siinä uskossa että rakastat minua ja haluat minut.

• Anonyymi

Ja mikä oikeassa elämässä loukkaa? Sekö että olen kysynyt tältä toiselta ja sanonut meidän väleistä? En ole tiennyt mitä teidän välillä tapahtuu ennen kuin otin siitä selvää.

• Anonyymi

En vain usko että rakastaisit sitä enemmän kuin mua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vain usko että rakastaisit sitä enemmän kuin mua

Ei se riipu siitä, että mitä uskot tai et. Tiedät kyllä oikein hyvin, mitä olet oikeassa elämässä mulle tehnyt, vaikka taas yrität manipuloida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se riipu siitä, että mitä uskot tai et. Tiedät kyllä oikein hyvin, mitä olet oikeassa elämässä mulle tehnyt, vaikka taas yrität manipuloida.

En mitään sellaista mistä olisi tullut sinulle harmia

• Anonyymi

Toivottavasti hän ei luule, että minä jankkaan täällä toisesta... Voi elämä.

• Anonyymi

Oon siinä mielessä tonttu etten oikein osaa keskustella. Välttelen mielummi.

• Anonyymi

Mitä tuo typerä ukonpää tuolla lopussa merkkaa? Onko se aloittaja itse?

• Anonyymi

Emme enää keskustele mies.
      Lähdit omien sanojensa mukaan maailman ääriin .Löydät rauhan toisella tavalla kun minulle puhuen ,ihan ise valitsit tämän.
      Elä nyt valintojesi kanssa
      Kaikkea et sinäkään ahne paska saa
      Eikä asiat mee aina kuten haluat.
      Se on elämää se.
      Heippa.
      Naiselta

• Anonyymi

Kumpi teistä on niinku nainen,en usko ,että kumpikaan?

• Anonyymi

Ei ole mult mitkään nää jankutukset täällä sulle vaikka olen irl kysynyt muista kuvioistasi aina välillä. En koskaan painostaisi sua kertomaan. Toivon ettei nää jankutukset ees liity suhun mut jos liittyy ni otan osaa 😵‍💫
      Kiitos siit eilisest lukusuosituksesta ♥️

• Anonyymi

❤️
      ❤️

• Anonyymi

On sovittava vihdoin se mitä on edessä

• Anonyymi

Edessä on pyllistys

• Anonyymi

Tunteet on voimakkaat. Kauan ei kestä enää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5434
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      27
      4705
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2691
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2334
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1390
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe