Koskaan ennenkuin keskustellaan asiat läpi. Mun tunteet syvenee mut ilman keskustelua en pysty päästämään irti myöskään jos emme puhu. Kai ymmärrät että olet emotionaalisesti etenkin hyvin tärkeäksi ja seksuaalinen vetovoima on kyllä normaalia voimakkaampaa. Samoin se jankkaus toisen suhteen ei lopu varmasti jos en saa sydämelleni jotain rauhaa 🙏❤️
Mun huolet ei helpotu
16
341
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten olen sanonut, niin jos otat yhteyttä oikeassa elämässä, niin olen valmis keskustelemaan. Se on kuitenkin ehdoton maksimi, mitä meidän välille voi tulla. Tuo toimintasi täällä ei ainoastaan ärsytä, vaan loukkaa. Samoin oikeassa elämässä tapahtunut vielä paljon enemmän. Mutta vaikka nuo asiat selvitettäisiin, niin se ei muuta sitä asiaa miksikään, että olen löytänyt oman puolikkaani ja se et ole sinä.
- Anonyymi
Jos sulla tuo asenne on mua kohtaan että minä loukkaan vain sinua täällä ja oikeassa elämässä niin se ei ole kyllä totta. Mitä sinä olet tehnyt? Olen kaiken antanut sulle anteeksi vaikka sinä olet loukannut minua enemmän kuin kukaan. Edelleen minä rakastan sinua ja toivon että olisin elämäsi rakkaus. Teit hyvin pahasti minulle et olet koko ajan pitänyt siinä uskossa että rakastat minua ja haluat minut.
- Anonyymi
Ja mikä oikeassa elämässä loukkaa? Sekö että olen kysynyt tältä toiselta ja sanonut meidän väleistä? En ole tiennyt mitä teidän välillä tapahtuu ennen kuin otin siitä selvää.
- Anonyymi
En vain usko että rakastaisit sitä enemmän kuin mua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vain usko että rakastaisit sitä enemmän kuin mua
Ei se riipu siitä, että mitä uskot tai et. Tiedät kyllä oikein hyvin, mitä olet oikeassa elämässä mulle tehnyt, vaikka taas yrität manipuloida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se riipu siitä, että mitä uskot tai et. Tiedät kyllä oikein hyvin, mitä olet oikeassa elämässä mulle tehnyt, vaikka taas yrität manipuloida.
En mitään sellaista mistä olisi tullut sinulle harmia
- Anonyymi
Toivottavasti hän ei luule, että minä jankkaan täällä toisesta... Voi elämä.
- Anonyymi
Oon siinä mielessä tonttu etten oikein osaa keskustella. Välttelen mielummi.
- Anonyymi
Mitä tuo typerä ukonpää tuolla lopussa merkkaa? Onko se aloittaja itse?
- Anonyymi
Emme enää keskustele mies.
Lähdit omien sanojensa mukaan maailman ääriin .Löydät rauhan toisella tavalla kun minulle puhuen ,ihan ise valitsit tämän.
Elä nyt valintojesi kanssa
Kaikkea et sinäkään ahne paska saa
Eikä asiat mee aina kuten haluat.
Se on elämää se.
Heippa.
Naiselta- Anonyymi
Kumpi teistä on niinku nainen,en usko ,että kumpikaan?
- Anonyymi
Ei ole mult mitkään nää jankutukset täällä sulle vaikka olen irl kysynyt muista kuvioistasi aina välillä. En koskaan painostaisi sua kertomaan. Toivon ettei nää jankutukset ees liity suhun mut jos liittyy ni otan osaa 😵💫
Kiitos siit eilisest lukusuosituksesta ♥️ - Anonyymi
❤️
❤️ - Anonyymi
On sovittava vihdoin se mitä on edessä
- Anonyymi
Edessä on pyllistys
- Anonyymi
Tunteet on voimakkaat. Kauan ei kestä enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225434- 274705
- 282691
- 342334
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241390- 181386