Ettet rakasta mua niin tee se varoen koska olen niin täynnä rakkautta sinua kohtaan 🙏😔❤️
Jos sanot mulle irl
26
318
Vastaukset
- Anonyymi
Jos en rakasta, ei se vähennä sinun rakkautta. Jos rakastan, rakastat silti. Rakkaus on vapautta. Eikä mikään ota sitä sinulta pois oli toisen tunteet mitä tahansa.
- Anonyymi
En tiedä pystynkö kuulemaan ettet rakasta näiden vuosien jälkeen. Kun molemmat tietää miten paljon ollaan rakastettu toisia
- Anonyymi
Taas se ukonpää tuolla lopussa :D
- Anonyymi
Mulla ristiriitaisia tunteita ja ajatuksia sinusta. Heti kun kerron että olet rakkaampi kuin kukaan ihminen täällä maanpäällä
- Anonyymi
Pelottaa koko ajan mikä on totuus? Olet enemmän kuin kukaan mulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas olet mutta miksi epäilet.. Se syö meidän molempien energiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkään sen toisen takia. Anteeksi en voi mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu mun luo niin jutellaan sun pelot pois. Se vaikuttaa muuten minuunkin noi.sun epäilykset vaikka en minä sinua syytä vaan totean vain ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkään sen toisen takia. Anteeksi en voi mitään
Mikä siinä toisessa pelottaa 🩷😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko ja luota minuun.rakas 🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu mun luo niin jutellaan sun pelot pois. Se vaikuttaa muuten minuunkin noi.sun epäilykset vaikka en minä sinua syytä vaan totean vain ❤️
Miten mä uskallan vaikka todellakin pitäisi. Nyt on niin isoista tunteista kysymys. Kaikki on niin hyviä mulle etten saisi tuntea mitään tällaista mut en voi sille mitään. Jotain vain tapahtui jota ei ole pysäyttämään pystynyt.
Pelkään siksi myös lähestyä jos en kestäkään sitä että torjut taas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä toisessa pelottaa 🩷😢
Näen siitä että se tykkää susta. Vaikka se tapailee muitakin mut varmaan tämä epätietoisuus on raskainta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko ja luota minuun.rakas 🩷
Kumpa voisin ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulta hyvä olemme toisillemme kaikista rakkaimmat.. Ajattele että kaiken kärsimyksemme jälkeen olemme ansainneet onnen olla yhdessä ja elää täysillä taas ja rakkautta niin paljon toisillemme jakaen. 💫🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpa voisin ❤️
Voi sua mitä mun pitäis tehdä että luottamus olisi mahdollista. 😢🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sua mitä mun pitäis tehdä että luottamus olisi mahdollista. 😢🙏
En voi antaa tulevaisuutta ihmiselle, joka ei kanna rakkautta teoissaan, vaan vain katseissaan ja sanoissaan anonyymipalstalla. Rakkaus ilman rohkeutta ei ole tarpeeksi minulle. Ansaitsen selkeyttä, kunnioitusta, rakkautta joka ei piilottele, elämää jossa saan hengittää ilman pelkoa, syyllisyyttä ja toiveiden epämääräistä odottamista. Tiedän että pitäisi unohtaa koska mikään näistä ei toteudu.
- Anonyymi
Kyllähän minä pidän sinusta
- Anonyymi
ei mitään käsitystä kuka oot. ohi.
- Anonyymi
Tuli jotenkin sellanen itch että vois olla jormahannele mutta mutta
- Anonyymi
... Kuin kukaan muu ...käytöksesi muuttuu. Ihan kuin olisin ilmaa sinulle. Haluat että sanon "rakastan sinua " mutta heti kun kuulet nämä sanat tulet etäiseksi ja kylmäksi. Energiasi muuttuu. En tiedä jaksanko tätä enään.. olisko parempi että unohtaisin sinut?💔😢
- Anonyymi
Silloin vain sydän rauhoittuu jos tiedän että rakastan sinua. En muutu kylmäksi vaan rauhoitun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin vain sydän rauhoittuu jos tiedän että rakastan sinua. En muutu kylmäksi vaan rauhoitun.
Siis rakastat minua
- Anonyymi
Vittu voisit eka lopettaa noi oot niin etäinen
Et puuhi. Et sitä ja tätä tarinat ja miettiä mun kanlta mitenbtympeä jaradkas seura olet ..
Kokoajan pitää olla varpailla ettei arvon Pallonen prinsessa vedeä pelloista herneitä nenään
Arvaas innostaakon mua noin hankwla persoona
Ei ..
Oot vaarassa menettää ton jatkuvan epäilyn
Ja rasittavan käytöksen vuoksi mut kokonaan
Ja se on ihan sun oma syy..
Sen lisäks viel valehtelit joka ei auta sun tilannetta yhtään... Pikemikinpäin vastoin
Se vei mut tosi kauas susta...
En edes tunne sua kun
Se mitä rakastin oli yli 20 Cm pidempi
Ihan eri ihminen ...
Mut sulle ei ku sä sun tarpeet
Eli taidan kulkea ovelle ja lähteä ihan muualle
Mistä en voi joka päivä ihan helvetin pahoin .
Voisit miettiä munkin hyvinvointia etkä vain omaadi edes hetken
Mullei oo mitää väliä!
Mä en jaksa !😭
- Anonyymi
En sano niin,koska se ei pidä paikkaansa. Sua mä rakastan todella paljon, älä koskaan epäile sitä.❤️🔥
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Hei, en pysty koska rakastan sua irl. Eli en valehtele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124