Että olisin mielessäsi nainen. Kun enhän minä ole koskaan osannut olla merkityksellinen kenellekään ja olen pysynyt poissa kaikkien elämistä. Semmoinen olen. En osaa ajatella itseäni tärkeänä ja semmoisena kenet haluaisit nähdä ja omaksesi. Mieheltä naiselle.
En enää kuvittele
5
245
Vastaukset
- Anonyymi
Pääasia että jätät minun rauhaan jos olet mäntsälän mies joka pelaa sulkapalloa.
- Anonyymi
En tiedä missä on mäntsälä, enkä pelaa sulkapalloa.
- Anonyymi
Intiaani? Poninhäntä? Eli intiaani.
Mutta kuvittele eli piirrä mielessäsi taideteoksia maalaat mielessäsi jotain Picasso-tyylisiä juttuja... no niin hyvä nukutusjuttukin jos alat sängyssä pohdiskelemaan että minkähänlaisen maalauksen nyt piirtäisin tässä...
Uni voi tulla nopeasti. - Anonyymi
Tiedät että olet ajatuksissani ❤️🤗
Oot asunut siellä jo pitkään. En osaa elää ilman tietämättä että olet siellä.
💕”Ensimmäiseksi ja viimeiseksi sanaksi on
suudelma paras”💕 🤭🤗 - Anonyymi
Jos olet se mies joka kertoi ettei enään käy tällä palstalla niin sitten oletan ettei ole häneltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225374- 264607
- 282641
- 342314
- 372058
- 151998
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211337- 151256