Hot ja dog

Anonyymi-ap

Jokin aika sitten käsittelimme budget hampurilaisia, höyrymakkaroita ja niiden mausteistusta.

Tämän päivän otsikko sen sijaan kutsuu ja haastaa meitä käsittelemään hod dogeja niiden budget formaateissa.

Mikä budget hodari on mielestäsi paras:
- Bilteman hodari
- Ikea hodari
- R-kioskin edullisin hodari
- Sibyllan hinnat alkaen mallisto
- Shell hinnat alkaen hodari
- jokin muu?

Mitkä mausteet olette kokeneet mieluisimmiksi hod dog maailmassa? enkä, jos on rahanpäivä, niin mikä makkara valikoituu sämpylän väliin?

Itse pidän mausteista erityisesti chilikastikkeesta, valkosipulimajoneesista, tuore ja paahtosipuleista, tuore ja maustekurkusta sekä sinapista. Tänään kokeilin ketsuppia yhden rannun verran hot dogiin, eikä se saanut sille kuuluvaa pahaa makua aikaiseksi.
Yleensä makkara rahanpäivänä on joko krakova, pekoni tai chilimakkara. Muulloin mennään perus wiener tyyppisellä nakituksella.
N. euron hintaluokan köyhäinruoissa hod dog tarjoaa kovan haasteen monille muille. Ja reipas säästäminen antaa tavoitemahdollisuuksille siivet hod dog maailmassa.
Juomana parhaiten freesaa jäätävän kylmä cola, jos on rahanpäivä. Muulloin matka voi jatkua kuivin suin, ellei käytä hot dog kohdetta, jossa on vettä tarjolla. Osassa hod dog kohteita on kylmää vettä, eli se on jo valmiiksi valmistettua juomakelpoiseksi. Ja tällöin siihen voi itse lisätä mukana tuomaansa makuesanssia. Toisaalta osa hod dog paikoista on kaukana, osaan pääsee pyörällä, osaan julkisella liikenteellä ja osa pidemmän suunnitelman matkan päässä.
Myös varsinkin julkisenliikenteen solmukohdissa hot dog paikkojen mausteistuksen annosastiat ovat yleensä irvokkaat roiskeineen. Joka voi ohjata köyhän kulkureittiä sellaisiin paikkoihin, joissa mausteet ovat tilassa, jossa vallitsee puhtaus.

Mutta hei, tässähän tätä. Miten te olette kokeneet tilanteet?

4

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Olet oikeassa köyhäinravinnon pääpaino on painonhallinnassa. Ravinnon on oltava sellaista, että ei pääse kuihtumaan. Suolaiset ja sokuriset oikea-aikaisesti pitävät ihmisen nälän poissa ja paino pysyy.

• Anonyymi

Kyllä Biltemassa oli maukkaat pikku naposteltavat. Olin yllättynyt aivan.

• Anonyymi

Täältä ääni biltemalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4024
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3056
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      389
      2179
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1919
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1871
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1747
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1629
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1387
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1240
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1201
    Aihe