Anteeksi kun käyttäydyn

Anonyymi-ap

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toivon päinvastaista. Kuvittelen usein kirjoittavani sinulle, mutta säikähdän sitten, jos joku vastaa. Ymmärrän vasta myöhemmin että se oli vain palstaharhaa, ja olen sekä helpottunut että pettynyt.

61

3742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haista jo vattu! Vähättelet aina minua ja tunteitani. Sekö on sitä rakkautta? 🖕🖕🖕🖕

• Anonyymi

Upea näytelmä heikkolahjaisille tämäkin, aloittajaäijä. Terveisin se ikävä ihminen, mutta ihminen silti

• Anonyymi

Tuollainen ei varmasti ole rakkautta, vaikka kuinka uskottelisi. :((

• Anonyymi

Mikä sinussa saa tuon pelkoreaktion aikaan? Johtuuko ikäerosta vai sukupuolesta, ujoudesta vai mistä?

• Anonyymi

Ehkä vähän sellainen olo että olisi ensin huitonut kadun reunassa, ja sitten kun taxi pysähtyy kohdalle, tajua että lompakko on tyhjä eikä edes tiedä minne kuvitteli olevansa menossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä vähän sellainen olo että olisi ensin huitonut kadun reunassa, ja sitten kun taxi pysähtyy kohdalle, tajua että lompakko on tyhjä eikä edes tiedä minne kuvitteli olevansa menossa.

🤣 okei. Mutta miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkäät sitoutua? Pelkät, ettei sinua hyväksytä. Mitä jos et olisi jo valmiiksi naimisiin menossa, hukkaamassa sieluasi ja tekemässä testamenttia? Pienin askelin. Mieti niitä positiivisia asioita, mitä tästä ihmissuhteesta voisi poikia. Ihan pienin askelin onneen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tarvii lompakkoa, itsesi vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣 okei. Mutta miksi?

Ketustako minä tiedän. Ehkä varhaista dementiaa ja akuuttia henkistä tyhjätaskuisuutta? En mä oleta että tätä kukaan muukaan tajuaisi. Mä en tiedä miksi asiat aina yhtäkkiä muuttuvat hankaliksi ja pelottaviksi, ja sitten jälkikäteen ei voi oikein edes selitellä katoamistemppujaan tai muita ihmeellisiä stunttejaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkäät sitoutua? Pelkät, ettei sinua hyväksytä. Mitä jos et olisi jo valmiiksi naimisiin menossa, hukkaamassa sieluasi ja tekemässä testamenttia? Pienin askelin. Mieti niitä positiivisia asioita, mitä tästä ihmissuhteesta voisi poikia. Ihan pienin askelin onneen?

>> Ihan pienin askelin onneen?
        Baby steps, joo, mutta mä taidan olla juoksumatolla tai vastaavalla.

>>>Pelkäät sitoutua? Pelkät, ettei sinua hyväksytä.
        Aina. Ihmissuhteet on vankiloita, ja sitten sitä väsyy ja kuolee.

>> Mitä jos et olisi jo valmiiksi naimisiin
        >> menossa, hukkaamassa sieluasi ja
        >> tekemässä testamenttia?
        Mulla on taipumusta päätyä ihmeellisiin tilanteisiin, oon jotenkin blondi. Ihan tavallisen oloiset ihmiset avautuvat ihan kauheista asioista, tai yrittävät tehdä inhottavia juttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketustako minä tiedän. Ehkä varhaista dementiaa ja akuuttia henkistä tyhjätaskuisuutta? En mä oleta että tätä kukaan muukaan tajuaisi. Mä en tiedä miksi asiat aina yhtäkkiä muuttuvat hankaliksi ja pelottaviksi, ja sitten jälkikäteen ei voi oikein edes selitellä katoamistemppujaan tai muita ihmeellisiä stunttejaan.

Olet vaan paska ihminen, syntynyt epäonnistumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet vaan paska ihminen, syntynyt epäonnistumaan.

Eipä se sullakaan yksäri tunnu palstaäijää eli aloittajaa paremmin menevän. T nainen

• Anonyymi

Lähinnäb pakkomielle jostakusta!
      Tai jotakin muuta palstapellryä huvin vuoksi.
      Valejtua itsellectodiasioissa sitten säykyt kun joku vastaakinnkuin sinulle!
      Roikut ihmisessä ota etvsaa omaksi tai edes lainaksi..
      Et koska elät palstalla/hasvemasilmassa korvienvälisdä ja se ihminen jota halajat pitäis saada ja valloittaa käytönöläheisrmin asioita hänen kanssa yhdessä puuhaten ja häntä tavaten siellä sun ruutujen ulkopuolisessa madlmassa että hän olisi edes todella sinun ...
      Ei oo kyllä rakkautta toi enää
      Jotakin tosiasioden hyväksymsrn puutetta..
      Yksipuolinen ihastus tai et tehnyt tarpeeksi siel ruutujen ulkopuolen et hänet saisit ..
      Ei sua kiinosta ku runkku hänellä ..
      Muuten toimisit ruudun ulkopuolen
      Sori Sivusta

• Anonyymi

Sinun paatos on erittäin helppo tunnistaa aloittajaäijä, kuten tämä tiettyjen ilmapiiri ympärillä kieli poskella

• Anonyymi

Saat anteeks.

• Anonyymi

Oletko sinä ihan tosissasi näiden ns myönnytysten kanssa mitä jakelet palstasedälle? Ei kyllä kannattaisi olla, vaikutat nimittäin erittäin itseriittoiselta ja harhaiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä ihan tosissasi näiden ns myönnytysten kanssa mitä jakelet palstasedälle? Ei kyllä kannattaisi olla, vaikutat nimittäin erittäin itseriittoiselta ja harhaiselta

Minusta se oli ihan kivasti sanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta se oli ihan kivasti sanottu.

Eikä ole vaan alentuvaa haihattelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ole vaan alentuvaa haihattelua.

On ihan asiallista vastata siihen mitä pyydetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ihan asiallista vastata siihen mitä pyydetään.

Ei se palstasetä oo sulta mitään pyytänyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se palstasetä oo sulta mitään pyytänyt

Sinultako sitten on pyydetty kommentaaria tähän? Maksetaanko sulle tuosta setäilyspämmistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinultako sitten on pyydetty kommentaaria tähän? Maksetaanko sulle tuosta setäilyspämmistä?

Kuka siitä muka pennin jeniä maksaisi? Otan heti tarjouksen vastaan kun vttuilusta aletaan maksaa, jos rehellisiä ollaan. T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka siitä muka pennin jeniä maksaisi? Otan heti tarjouksen vastaan kun vttuilusta aletaan maksaa, jos rehellisiä ollaan. T

Ei kannata pilata hyvää harrastusta tekemällä siitä työtä. Täällä myös poljetaan koko ajan hintoja, hyvin monipuolistakin vittuilua saa ihan ilmaiseksi.

• Anonyymi

Ei se mitään a-nainen, siinä suhteessa ollaan samiksia.

• Anonyymi

En tiedä a-naisista, mutta "kiva" jos on kohtalotovereita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä a-naisista, mutta "kiva" jos on kohtalotovereita.

Sami ja a 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sami ja a 🤣🤣🤣🤣

Vaikuttaa hyvältä seuralta. 🙈

• Anonyymi

Ootko ap nainen?

• Anonyymi

AP on palstasetä, eikö sen tulisi olla sinulle päivänselvää tämän härön tekstin perustella? Lakkaa jo se naisten alentaminen yrittämällä tällätä näihin. Et käy täysillä. T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AP on palstasetä, eikö sen tulisi olla sinulle päivänselvää tämän härön tekstin perustella? Lakkaa jo se naisten alentaminen yrittämällä tällätä näihin. Et käy täysillä. T

Kiitos. Hyvää äiteenpäivää sullekin. M

• Anonyymi

On se välillä sitäkin. Yleensä kyllä mies ja toisinaan jopa transu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sillä mitään väliä, mitä joku on tai ei ole, leikisti tai oikeasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin on hei ok. Olet mitä olet ja tykkään susta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Periaattessa ei, mutta käytännössä kyllä. Sitä en tiedä onko sillä seks*aalista merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Periaattessa ei, mutta käytännössä kyllä. Sitä en tiedä onko sillä seks*aalista merkitystä.

Vaikea sanoa. Ei niistä tiedä, ihmisistä, että kuka mistäkin innostuu, eikä sille edes voi mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin on hei ok. Olet mitä olet ja tykkään susta.

Mukavan avarakatseista. Mulla on ollut joskus vähän transvestiitti olo, mutta en sentään vielä ole kokenut olevani ihan "väärää" sukupuolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukavan avarakatseista. Mulla on ollut joskus vähän transvestiitti olo, mutta en sentään vielä ole kokenut olevani ihan "väärää" sukupuolta.

Minulla on ollut kriisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kestä setäpelokas itseesi kohdistuvaa kritiikkiä, mutta olet naisia solvannut täällä ja muualla vuosikymmeniä. Kannattaa alkaa suunnittelemaan sitä muuttoa jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kestä setäpelokas itseesi kohdistuvaa kritiikkiä, mutta olet naisia solvannut täällä ja muualla vuosikymmeniä. Kannattaa alkaa suunnittelemaan sitä muuttoa jo

Tarkoitin, että aloituksessa ei ole tunnisteita, eli siinä ei myöskään esiinnytä kenenkään toisen hahmossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ollut kriisi

Minkälainen kriisi? Humanitaarinen? Identiteettikriisi?

• Anonyymi

Samanlaisia ajatuksia, tunteita ja tilanteita. Ei mitään uutta täällä.

• Anonyymi

Niin, sen takia tänne onkin helppo kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, sen takia tänne onkin helppo kirjoittaa.

Just näin, jutut tulee ja menee. Kukaan mistään mitään tajua ja kaikki kaipaa, rakastaa, on pettynyt, milloin mitäkin jne. 🙂 n tai m tunnisteet on pelkkää harhaa 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin, jutut tulee ja menee. Kukaan mistään mitään tajua ja kaikki kaipaa, rakastaa, on pettynyt, milloin mitäkin jne. 🙂 n tai m tunnisteet on pelkkää harhaa 😆

Nimenomaan, tilanteet tai tuntemukset voi tunnistaa, mutta ihmisiä niiden takana ei. Se on jotenkin turvallista ja lohduttavaa.

• Anonyymi

en ollut täällä kestopäivystämässä silloin kun minua etsit, ja jos vettulimielessä liikuit, niin siitä voi itsensä varmaan jäävätä.
      Uskomatonta, että tää aloitus oli nokan edessä juuri kun tulin tänne ihmetttelemään samaa.
      Eniten vi tuttaa se ettet ota tosissaan. Ikään kuin huvikseni koen kohtaasi mitä koen.
      Ei se ole ajan tappoa, sillä on syvyyttä ja merkitystä. En ole narsistinen ihminen, et ole osa tasaista ketjua ja massaa. Eipä tämä minulle ole. Kirjoitan tuulettakseni aivojani, omhan tuuli ystäväni.

• Anonyymi

No se on kyllä aloittajaäijä huomattu että tämä monologien kirjoittelu korvaa sinulle jotain siellä sosiaalisen elämän puolella ja sama koskee juttujasi tavaavia aikuislapsia..

• Anonyymi

Huomenta. Haluaisitko, että unohdan?

• Anonyymi

En

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En

Kiitokset palstasijaiselle oikeassa vastauksesta.

• Anonyymi

Pysy nyt pois jo olet ärsyttävä ei mua kiinnosta tuollainen ihminen joka ärsyttää

• Anonyymi

ei haittailem itäään minä kun olin pstalla että minkälainen olisi joku hauskapweli tytöillekin... joku yhdistelypelimissä toisella reunallaolisi erilaisia kuvia ja toisella reunalla ... yksinkertainen juttu, sellainen joku vaikka haluaisin 3d-grafiikkakiihdyttimiä käyrrää mjuurra niin joku hauska.

• Anonyymi

Hyvin menee kaikesta huolimatta moi...

• Anonyymi

moi

• Anonyymi

Kiitos teille palstan tytöt joku peli-ideaan liittyminen juttu eli ihastuminen sellainen juttu peliin että niin...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Niin se on tapauskohtaisesti, siksikin yksittäistapaus eli ei kommentoitavissa.

• Anonyymi

Ihan ymmärrettävää, Älä kuitenkaan huolestu turhasta, anna elämän yllättää.

• Anonyymi

Mä halusin sinulta vain rakkautta. Ketään sun jälkeen tullut. Olin nuori ja liian kokematon. Kaikki sopii kai, jopa kymmeniä vuosia sitten tapahtuneeseen?

• Anonyymi

Voi ei. Uuh rakkaani. Mennään kihloihin.

• Anonyymi

Palstalla kihloihin? No jospa ei.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe