Siis mähän en ole

Anonyymi-ap

sitten yhtään seksuaalinen mies 😅. Täysin energiaton ja kaksimieletön 😊. Niin ja sä et saa mun kierroksia nostettua ollenkaan, et yhtään millään tavalla 🙄. Eikä tulisi edes pieneen mieleenikään (hyvin pieneen) puhua sulle tuhmia ❤️.

11

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eeen usko. 😁

• Anonyymi

Heehhehee, saisit purkaa sun seksuaalisen energian muhun helposti. Olen ihan mukana😍

• Anonyymi

Kun 33 vilkkuu kuin jäniksellä.

• Anonyymi

Eihittoo….taas tämä enkelinumero. Tämä on niin yliluonnollinen homma

• Anonyymi

Kulkuset ne riemuin helkkäilee ja pomppii menossa mukana ❤️
        Hyvää yötä! ❤️

• Anonyymi

Keneenkä sä tällä yrität tehdä vaikutusta mä olen seksuaalisesti yliaktiivinen siltikään en ole riippuvainen seksistä yliaktiivisuus on kai haitta mikä on jääny siittä kun turhan olen kenties tuon aikuisviihteen kahtomisen alottanu energiaa lie on kai enemmän kun pienessä kylässä jahka alkaa jotain tekeen juurikaan enempää en vois kaksimielinen olla olematta jo pervessi si taas jollain tapaa ihan näi äkkiseltään en keksi asiaa miyä en saisi jollain tapaa käännettyä seksiin liittyväksikierroksien nostatukseen taas tarvis olla vastapuolella kaiketi vähintään vilkas mielikuvitus mitä seksiin tulee mu sekään ei riitä kun opettelin aikoinaan jot mitä sitä turhaan seisottaan jos ei kuitenkaan saaja tuhmien puhumisesta en pidä en usko että yksikään itseään arvostava nainen tykkää siitä jos tätä huoraksi kutsuu kesken naimisen ja mulla on muutenkin omatapani kommunikoida seksin aikana etenkin naisen täytyy vain muistaa ettei oleta mun puolesta mitään mistä pidän tai mitä haluan keskittyy vain itseensä ja nauttintoon/nauttimaan

• Anonyymi

Turhan aikasin olen

• Anonyymi

Eikö tulisi mieleenkään? Liian ahdas...mielinen? Olet siis aivan kasuaalinen mies, ei tunnu painetta missään. Ei nouse kierrokset, eikä vauhti kiihdy. Et edes ajattele mitään tuhmia, kun olet niin kiltti poika. 👉🪑

• Anonyymi

Öö, ahaa. Tämä ei mult.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7195
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4018
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3513
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3010
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2766
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2207
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2193
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45