Tykkäsin heti kun kuuntelin läpi koko levyn tossa muutama päevä sitte. Tykkäsin uudenlaisesta tyylistä jossa paluuta hieman vanhaan menoon. Vesku tais itse kuvailla haastattelussa (muistaakseni kaaoz youtubekanava haastatteli) että levy on sellaista perseelle potkivaa. No sitä se on nyt eli vanhan 90-luvun klamydian musan fanit voi innostua enemmän. Nyt ei ole sellaisia kappaleita tyyliltään kuin rakas hullu tai ripota mun tuhkat Kyrönjokkeen vaan enemmän vanhemmantyylistä . Uutta tyyliä on myös kaksi kitaristia levyllä. Vesku tais sannoo että välillä meno on soitannollisesti vähän kuin iron maidenia. Vähätteli itseänsä sanomalla jotain että örisee siinä itse lauluosuuvet ja kehui kovasti muita bändin soittajia.
kommentoija juha Pohjola(metsänmies-erakko)
klamydian uusin studiolevy mörkö koneistossa
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225634- 335040
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
- 281690
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121631
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351569