Zelenski on haastanut Puuttinin suoraan vapaaotteluun torstaina Turkissa, saa nähdä uskaltaako Putte paikalle vai vetoaako yhtäkkisiin vatsavaivoihin.
Puuttinin ja Zelenskin vapaaottelu
120
578
Vastaukset
- Anonyymi
Ai että tekee höpöä kun Putleri joutuu nöyrtymään.
- Anonyymi
pöydästä pitää kiinni ja jalka vippasee,,
- Anonyymi
Putte sanoo, että neuvotteluissa tulisi pyrkiä poistamaan juurisyyt. Ikävä kyllä, ne ovat osapuolilla täysin erilaiset. Diiliä ei synny.
- Anonyymi
Se juurisyy poistuu sillä kun Puuttin eroaa presidentin virastaan.
- AnonyymiUUSI
Kannatan ehdottomasti poistamista! Juurisyy on putin.
- Anonyymi
Uskaltaako ZPutte kohdata Zelenskin silmästä silmään?
Pian se nähdään.- Anonyymi
moloch_horridus kirjoitti:
Ei tietenkään uskalla. Tekosyitä aina löytyy.
Miksi Putinin pitäisi hyppiä jonkun Zelenskyin tahdissa? Eiköhän se ole Zelenskyi
joka on enemmän kuin kusessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Putinin pitäisi hyppiä jonkun Zelenskyin tahdissa? Eiköhän se ole Zelenskyi
joka on enemmän kuin kusessa.Ei, kyllä Puuttin on ainut joka on todella kusessa.
Anonyymi kirjoitti:
joka on enemmän kuin kusessa.Putin Kalsarimyrkyttäjä on pelkuri, josta ei ole kohtaamaan Zelenskyitä silmästä silmään.
- Anonyymi
Putin Kalsarimyrkyttäjä on pelkuri, josta ei ole kohtaamaan Zelenskyitä silmästä silmään.
Meinaako kalsarinnuuskija , että on rohkeampi kuin Putin? Ethän ole koskaan uskaltanut
käydä edes Venäjällä.
Zelensky on tyhjänpäiväinen suunsoittaja , joka ei pärjää Putinille missään keskusteluissa. Anonyymi kirjoitti:
Meinaako kalsarinnuuskija , että on rohkeampi kuin Putin? Ethän ole koskaan uskaltanut
käydä edes Venäjällä.
Zelensky on tyhjänpäiväinen suunsoittaja , joka ei pärjää Putinille missään keskusteluissa.Haha. Minä en matkusta Venäjälle, koska en halua tukea rahoillani fasistista diktatuuria ja sen rikollista valloitussotaa. Ja Putin Kalsarimyrkyttäjä itse kieltäytyy pelkuruuttaan neuvotteluista Zelenskyin kanssa.
- Anonyymi
Haha. Minä en matkusta Venäjälle, koska en halua tukea rahoillani fasistista diktatuuria ja sen rikollista valloitussotaa. Ja Putin Kalsarimyrkyttäjä itse kieltäytyy pelkuruuttaan neuvotteluista Zelenskyin kanssa.
Et uskalla käydä Venäjällä. Putin keskustelee Ukrainan johtajan kanssa kun sen aika
tulee. Siinä vaiheessa paska valuu ukranalaisesta lahkeesta.
Miksi Putinin pitäisi keskustella sellaisen tahon kanssa , jolla ei ole kansansa valtuutusta?
Itse itsensä diktaattoriksi nimittänyt Zelenskyi ei ole pätevä neuvottelija. Anonyymi kirjoitti:
Et uskalla käydä Venäjällä. Putin keskustelee Ukrainan johtajan kanssa kun sen aika
tulee. Siinä vaiheessa paska valuu ukranalaisesta lahkeesta.
Miksi Putinin pitäisi keskustella sellaisen tahon kanssa , jolla ei ole kansansa valtuutusta?
Itse itsensä diktaattoriksi nimittänyt Zelenskyi ei ole pätevä neuvottelija."Et uskalla käydä Venäjällä."
Etkö kykene ymmärtämään edes yksinkertaista suomea? "Minä en matkusta Venäjälle, koska en halua tukea rahoillani fasistista diktatuuria ja sen rikollista valloitussotaa."
"Putin keskustelee Ukrainan johtajan kanssa kun sen aika
tulee. Siinä vaiheessa paska valuu ukranalaisesta lahkeesta."
Eli oli taas pelkkää Putin Kalsarimyrkyttäjän valhetta, että Venäjä nyt suostuisi neuvottelemaan ilman ennakkoehtoja. Hän itse ehdotti näitä neuvotteluja viime viikolla.
"Miksi Putinin pitäisi keskustella sellaisen tahon kanssa , jolla ei ole kansansa valtuutusta?
Itse itsensä diktaattoriksi nimittänyt Zelenskyi ei ole pätevä neuvottelija."
Putin Kalsarimyrkyttäjä itse on vallassa väärennettyen ja vaarstettujen vaalien avulla diktatuurissa, jossa hänen hallussaan on myös sensuroitu media. Zelenskyi on valittu vapailla ja rehellisillä vaaleilla ja Ukrainan laki estää vaalien järjestämisen sota-aikana, joten hän jatkaa tehtävässään.- Anonyymi
"Et uskalla käydä Venäjällä."
Etkö kykene ymmärtämään edes yksinkertaista suomea? "Minä en matkusta Venäjälle, koska en halua tukea rahoillani fasistista diktatuuria ja sen rikollista valloitussotaa."
"Putin keskustelee Ukrainan johtajan kanssa kun sen aika
tulee. Siinä vaiheessa paska valuu ukranalaisesta lahkeesta."
Eli oli taas pelkkää Putin Kalsarimyrkyttäjän valhetta, että Venäjä nyt suostuisi neuvottelemaan ilman ennakkoehtoja. Hän itse ehdotti näitä neuvotteluja viime viikolla.
"Miksi Putinin pitäisi keskustella sellaisen tahon kanssa , jolla ei ole kansansa valtuutusta?
Itse itsensä diktaattoriksi nimittänyt Zelenskyi ei ole pätevä neuvottelija."
Putin Kalsarimyrkyttäjä itse on vallassa väärennettyen ja vaarstettujen vaalien avulla diktatuurissa, jossa hänen hallussaan on myös sensuroitu media. Zelenskyi on valittu vapailla ja rehellisillä vaaleilla ja Ukrainan laki estää vaalien järjestämisen sota-aikana, joten hän jatkaa tehtävässään.Kalsarinnuuskija on sekaisin kuin seinäkello. Luulisi sivarinkin seuraavan uutisia
sen verran , että olisi havainnut Venäjällä käydyt presidentin vaalit , jotka oli samoihin aikoihin kuin Suomessakin ja yhtä rehelliset.
Ukrainan presidentin vaaleista ei taas kukaan ole kuullut mitään , kuten diktatuureissa
on tapana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalsarinnuuskija on sekaisin kuin seinäkello. Luulisi sivarinkin seuraavan uutisia
sen verran , että olisi havainnut Venäjällä käydyt presidentin vaalit , jotka oli samoihin aikoihin kuin Suomessakin ja yhtä rehelliset.
Ukrainan presidentin vaaleista ei taas kukaan ole kuullut mitään , kuten diktatuureissa
on tapana.Venäjän presidentinvaalit eivät olleet vapaat ja rehelliset, vaan varastetut ja väärennettyjä. Ukrainassa sen sijaan oli vapaat ja rehelliset presidentinvaalit vuonna 2019, jolloin Zelenskyi valittiin. Nyt siellä ei voida järjestää vaaleja, koska Venäjä rikollisesti hyökkäsi Ukrainaan .
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän presidentinvaalit eivät olleet vapaat ja rehelliset, vaan varastetut ja väärennettyjä. Ukrainassa sen sijaan oli vapaat ja rehelliset presidentinvaalit vuonna 2019, jolloin Zelenskyi valittiin. Nyt siellä ei voida järjestää vaaleja, koska Venäjä rikollisesti hyökkäsi Ukrainaan .
Minun viestini.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän presidentinvaalit eivät olleet vapaat ja rehelliset, vaan varastetut ja väärennettyjä. Ukrainassa sen sijaan oli vapaat ja rehelliset presidentinvaalit vuonna 2019, jolloin Zelenskyi valittiin. Nyt siellä ei voida järjestää vaaleja, koska Venäjä rikollisesti hyökkäsi Ukrainaan .
Kai sinä pystyt esittämään perusteita ja todisteita sille , ettei Venäjän vaalit olleet rehelliset.
Pelkkä valheiden kertaaminen ei riitä.
Zelenskyin valtakirja presidentiksi on vanhentunut . Sen on todenneet mm. Trump ja Putin. - AnonyymiUUSI
Minun viestini.
Ei olisi tarvinnut kertoa. Ei tuollaista pöljyyttä työnnä ulos kuin sinä.
Anonyymi kirjoitti:
Kai sinä pystyt esittämään perusteita ja todisteita sille , ettei Venäjän vaalit olleet rehelliset.
Pelkkä valheiden kertaaminen ei riitä.
Zelenskyin valtakirja presidentiksi on vanhentunut . Sen on todenneet mm. Trump ja Putin.Haha. Kuten muistat, olen niitä todisteita Venäjän epärehellisistä vaaleista antanut sinulle noin kymmenkunta kertaa. Silti sinänoyydät niitä aina lisää. Se on tiltun työtä se.
Anonyymi kirjoitti:
Ei olisi tarvinnut kertoa. Ei tuollaista pöljyyttä työnnä ulos kuin sinä.
Koska kirjoitan täällä vain tällä omalla rekisteröidyllä nimimerkilläni ja kone kirjaa minut välillä jostakin syystä ulos, niin ilmoitan lukijoille, mikä on viestini.
- Anonyymi
Niin taitaa olla käymässä että Putler jänishousu ei uskalla matkustaa yhtään mihinkään!
Voi tsiisus mikä PELLE 🤡. - Anonyymi
YLE:
Putin ehdotti yllättäen lauantain ja sunnuntain välisenä yönä TV-puheessaan ”vakavia neuvotteluja” Ukrainan kanssa. Putinin mukaan neuvottelut pidettäisiin Istanbulissa, Turkissa tämän viikon torstaina. Putinin mukaan neuvottelut käytäisiin ilman ennakkoehtoja.
Putin viittasi puheessaan Venäjän täysimittaisen hyökkäyssodan alussa Turkissa käytyihin neuvotteluihin. Ne päättyivät tuloksetta maaliskuussa 2022, ei siis kyseisen vuoden lopussa kuten Putin lausunnossaan väitti. Turkki on ilmoittanut olevansa valmis isännöimään myös tämänkertaisia neuvotteluja.
2. Ukrainan vastaus
Zelenskyi on sanonut olevansa valmis tapaamaan Putinin henkilökohtaisesti Turkissa. Ukrainan presidentti sanoi pikaviestipalvelu X:ssä, että ei ole mitään mieltä pitkittää tappamista ja kertoi odottavansa Putinia Turkissa henkilökohtaisesti.
IS. samasta aiheesta:
Zelenskyi ehdotti Putinille tapaamista – tämä tilanteesta tiedetään
Tästä pääset kartalle tilanteesta Venäjän hyökkäyssodassa Ukrainassa.Zelenskyi ehdotti Putinille tapaamista Turkissa torstaina
Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi ehdotti sunnuntaina viestipalvelu X:ssä tapaamista Venäjän presidentti Vladimir Putinin kanssa torstaina.
– Odotan Putinia Turkissa torstaina. Henkilökohtaisesti. Toivon, että tällä kertaa venäläiset eivät etsi tekosyitä, Zelenskyi kirjoitti.
Hän sanoi Ukrainan kuitenkin odottavan, että täysi tulitauko alkaisi maanantaina, jotta diplomatialle on tarvittava perusta.
(Siinä oli esimerkki miten tietoa voi vääristellä) - Anonyymi
Niin, riippu siitä onko Zelenskyi ottelukunnossa, Ukrainassa vierailleet länsijohtajat eivät ainakaan ole.
https://www.youtube.com/results?search_query=macron+cocaine- Anonyymi
Mitäs vikaa noiden kunnossa muka oli?
- Anonyymi
AI kehittyy huimaa vauhtia ja pöntöt uskoo kaiken mitä näkee.
- Anonyymi
Ukrainan klovnihan saisi turpaansa ottelussa :) !
- Anonyymi
Heh, kyllä se on tämä venäjän kääpiö joka saa köniinsä.
Tai no, eihän se vellihousu uskalla edes matkustaa paikalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, kyllä se on tämä venäjän kääpiö joka saa köniinsä.
Tai no, eihän se vellihousu uskalla edes matkustaa paikalle.Venäjän Kääpiö vs. Ukrainan jättiläinen.
Venäjän miesten keskipituus on sitä luokkaa,
että Putin vaikuttaa kääpiöltä niiden rinnalla.
Ukrainassa taas Zelensky vaikuttaa jättiläiseltä keskipituisten rinnalla keskipituuden jäädessä noin 140 sentin vaiheille.
- Anonyymi
Yleensä valtioiden väliset neuvottelut käydään samalla tasolla (presidentit, pääministerit, ulkoministerit), eli samanarvoiset neuvottelevat. Ukrainassa ei ole tällä hetkellä laillista vaaleilla valittua presidenttiä, joten Putinia on turha odottaa sinne. Lähettää jonkun ministerin, sisäkön, tai mopolähetin seurustelemaan Tselnitskin kanssa. Jos Putin kuitenkin tulee sinne, niin Trump lienee ainoa, jonka kanssa neuvottelee.
Että näin.- Anonyymi
Onhan ne samanarvoisia koska Venäjälläkään ei ole laillista presidenttiä, nykyinen on vallassa vain perustuslain koteloinnin jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan ne samanarvoisia koska Venäjälläkään ei ole laillista presidenttiä, nykyinen on vallassa vain perustuslain koteloinnin jälkeen.
Kopeloinnin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjetön kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjetön kommentti.
Miksi valehtelet?
Venäjällä on laiton presidentti. Venäjän laissa oli selvät säännöt että Puuttin ei voi jatkaa enää presidenttinä!
Mutta sehän ei tietysti rikollisvaltio venäjää estänyt vaan mentiin sorkkimaan perustuslakia tälle mafiarikolliselle sopivaksi.
Sellainen "sivistysvaltio" on Venäjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Venäjällä on laiton presidentti. Venäjän laissa oli selvät säännöt että Puuttin ei voi jatkaa enää presidenttinä!
Mutta sehän ei tietysti rikollisvaltio venäjää estänyt vaan mentiin sorkkimaan perustuslakia tälle mafiarikolliselle sopivaksi.
Sellainen "sivistysvaltio" on Venäjä.Itsekin tunnustat , että Putin on Venäjän perustuslain mukainen presidentti.
Miksi sekoilet ja kinaat itsesi kanssa? - Anonyymi
Putin Kalsarimyrkyttäjä ei uskalla kohdata Zelenskyitä. Siitä on kysymys.
Höpö , höpö. Kalsarinnuuskija on nuuskinut kalsareita liikaa viime aikoina ,
siitä johtuu sekavat kommentit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin tunnustat , että Putin on Venäjän perustuslain mukainen presidentti.
Miksi sekoilet ja kinaat itsesi kanssa?Perustuslakeja ei muutella yhden ihmisen mieltymysten mukaan muualla kun ryssälässä.
Anonyymi kirjoitti:
Höpö , höpö. Kalsarinnuuskija on nuuskinut kalsareita liikaa viime aikoina ,
siitä johtuu sekavat kommentit.Taitaa kuitenkin olla kyse sinun omasta päihdyttävien aineiden käytöstäsi, kun et kykene ymmärtämään edes näin yksinkertaista suomea:
"Putin Kalsarimyrkyttäjä ei uskalla kohdata Zelenskyitä. Siitä on kysymys."- Anonyymi
Putin Kalsarimyrkyttäjä ei uskalla kohdata Zelenskyitä. Siitä on kysymys.
Sinähän oot monta vuotta toitottanut ettei Venäjän kanssa neuvotella ! ! Menikö huonot housuun tuuliviirillä !
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän oot monta vuotta toitottanut ettei Venäjän kanssa neuvotella ! ! Menikö huonot housuun tuuliviirillä !
Tietenkin Venäjän kanssa neuvottelut olisivat turhia, koska Venäjä joka tapauksessa pettäisi sopimuksen. Mutta nyt ei ole kyse siitä, vaan siitä, ettei Putin Kalsarimyrkyttäjällä ole rohkeutta edes kohdata Zelenskyitä.
- Anonyymi
Tietenkin Venäjän kanssa neuvottelut olisivat turhia, koska Venäjä joka tapauksessa pettäisi sopimuksen. Mutta nyt ei ole kyse siitä, vaan siitä, ettei Putin Kalsarimyrkyttäjällä ole rohkeutta edes kohdata Zelenskyitä.
Niin minkä takia sen pitäisi tavata Zelenski ? Jos neuvottelut on turhia. Mitähän mieltä asiasta olet ? Minkä takia Putin lähtisi yhtään mihinkään moisen tuuliviiri porukan mukaan hyppäämään ?
Anonyymi kirjoitti:
Niin minkä takia sen pitäisi tavata Zelenski ? Jos neuvottelut on turhia. Mitähän mieltä asiasta olet ? Minkä takia Putin lähtisi yhtään mihinkään moisen tuuliviiri porukan mukaan hyppäämään ?
"Niin minkä takia sen pitäisi tavata Zelenski ? Jos neuvottelut on turhia. Mitähän mieltä asiasta olet ? Minkä takia Putin lähtisi yhtään mihinkään moisen tuuliviiri porukan mukaan hyppäämään ?"
Haha. Sinulle pitää näemmä selittää kaikki kuin pikkulapselle. Putin Kalsarimyrkyttäjä itse ehdotti näitä neuvotteluja välttääkseen eurooppalaiset pakotteet. Zelenskyi kuitenkin ehdotti, että Putin Kalsarimyrkyttäjä ja Zelenskyi tapaisivat neuvotteluissa hyvin tietäen, ettei Putin Kalsarimyrkyttäjä koskaan uskaltautuisi samaan pöytään Zelenskyin kanssa. Näin Zelenskyi kykeni osoittamaan maailmalle, ettei Putin Kalsarimyrkyttäjä todellisuudessa halua rauhaa eikä häneen voi lainkaan luottaa, vaan että hän on pelkkä pahainen valehtelija ja pelkuri. Zelenskyi kyllä tietää, ettei Venäjän solmimiin sopimuksiin voi lainkaan luottaa, vaan että Venäjä pettää ne. Oliko tarpeeksi rautalankaa?- Anonyymi
"Niin minkä takia sen pitäisi tavata Zelenski ? Jos neuvottelut on turhia. Mitähän mieltä asiasta olet ? Minkä takia Putin lähtisi yhtään mihinkään moisen tuuliviiri porukan mukaan hyppäämään ?"
Haha. Sinulle pitää näemmä selittää kaikki kuin pikkulapselle. Putin Kalsarimyrkyttäjä itse ehdotti näitä neuvotteluja välttääkseen eurooppalaiset pakotteet. Zelenskyi kuitenkin ehdotti, että Putin Kalsarimyrkyttäjä ja Zelenskyi tapaisivat neuvotteluissa hyvin tietäen, ettei Putin Kalsarimyrkyttäjä koskaan uskaltautuisi samaan pöytään Zelenskyin kanssa. Näin Zelenskyi kykeni osoittamaan maailmalle, ettei Putin Kalsarimyrkyttäjä todellisuudessa halua rauhaa eikä häneen voi lainkaan luottaa, vaan että hän on pelkkä pahainen valehtelija ja pelkuri. Zelenskyi kyllä tietää, ettei Venäjän solmimiin sopimuksiin voi lainkaan luottaa, vaan että Venäjä pettää ne. Oliko tarpeeksi rautalankaa?Eikö kalsarinnuuskija ymmärrä , että ei neuvottelujen aloittamista määräile sodassa
raskaasti hävijöllä oleva osapuoli?
Aseistakieltäytyjänä kalsarinnuuskija ei ole oikea henkilö arvioimaan kenenkään
motivaatiota rauhanneuvotteluihin. Kun itse ei ole uskaltanut käydä edes inttiä ,
on turha syytellä muita pelkureiksi. Anonyymi kirjoitti:
Eikö kalsarinnuuskija ymmärrä , että ei neuvottelujen aloittamista määräile sodassa
raskaasti hävijöllä oleva osapuoli?
Aseistakieltäytyjänä kalsarinnuuskija ei ole oikea henkilö arvioimaan kenenkään
motivaatiota rauhanneuvotteluihin. Kun itse ei ole uskaltanut käydä edes inttiä ,
on turha syytellä muita pelkureiksi.LOL. Edelleen neuvotteluja edotti itse Putin Kalsarimyrkyttäjä. Eikä hakeutumiseni siviilipalvelukseen johtunut pelkuruudesta, vaan idealismista. Mutta sinä itsehän olet kertonut täällä, ettet puolustaisi Suomea, jos Venäjä tänne hyökkäisi. Johtuuko se pelkuruudestasi?
- AnonyymiUUSI
LOL. Edelleen neuvotteluja edotti itse Putin Kalsarimyrkyttäjä. Eikä hakeutumiseni siviilipalvelukseen johtunut pelkuruudesta, vaan idealismista. Mutta sinä itsehän olet kertonut täällä, ettet puolustaisi Suomea, jos Venäjä tänne hyökkäisi. Johtuuko se pelkuruudestasi?
Miksi valehtelet? Olen käynyt armeijan enkä ole missään kertonut , etten puolustaisi
Suomea. Sinä taas olet aseistakieltäytyjä ja olet kieltäytynyt maanpuolustuksesta
niin kuin pelkureilla ja maansapettäjillä on tapana. Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet? Olen käynyt armeijan enkä ole missään kertonut , etten puolustaisi
Suomea. Sinä taas olet aseistakieltäytyjä ja olet kieltäytynyt maanpuolustuksesta
niin kuin pelkureilla ja maansapettäjillä on tapana.Sori. Erehdyin sitten tiltuista. Ja sinä jätät kertomatta, että nykyisin olisin valmis tarttumaan aseisiin, vaikka tiedät sen. Eräänlaista valehtelua sekin, jättää pois oleellinen asia.
- AnonyymiUUSI
Sori. Erehdyin sitten tiltuista. Ja sinä jätät kertomatta, että nykyisin olisin valmis tarttumaan aseisiin, vaikka tiedät sen. Eräänlaista valehtelua sekin, jättää pois oleellinen asia.
Olisit varmaankin , mutta kukaan ei anna sinulle asetta. Kun olet kerran kieltäytynyt aseesta ja maanpuolustamisesta , niin luottosi on mennyt. Ei luopioilla ole sijaa maanpuolustuksessa.
- Anonyymi
Puuttin on nyt toimitettava vaikka pakkopaidassa sinne neuvotteluihin, vastuun pakoilu ei enää auta.
- Anonyymi
Moskovan kerrostalojen räjäytyksen toimeenpanijalle
annetaan 2026 LoppuTili.
- Anonyymi
Tietoja Putinin neuvotteluehdotuksesta
- Putinin lähestymistapa "todellisen diplomaattisen ratkaisun löytämiseen Ukrainan kriisiin, konfliktin perimmäisten syiden poistamiseen ja kestävän rauhan luomiseen on saanut tukea ja ymmärrystä monien maiden johtajilta".
- Venäjä aikoo "vakavasti etsiä keinoja Ukrainan konfliktin pitkän aikavälin rauhanomaiseen ratkaisuun".
- Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on kehottanut Ukrainaa osallistumaan Venäjän ehdottamaan kokoukseen "ilman ehtoja".- Anonyymi
Zelenskyi on laittanut paljon ehtoja neuvotteluille. Vastoin Trumppin neuvoja.
Saa nähdä kuinka tässä käy. Anonyymi kirjoitti:
Zelenskyi on laittanut paljon ehtoja neuvotteluille. Vastoin Trumppin neuvoja.
Saa nähdä kuinka tässä käy.Valehtelet. Zelenskyi ei ole asettanut mitään ehtoja, mutta on selvää, ettei Putin Kalsarimyrkyttäjä uskaltaudu niihin.
- Anonyymi
Valehtelet. Zelenskyi ei ole asettanut mitään ehtoja, mutta on selvää, ettei Putin Kalsarimyrkyttäjä uskaltaudu niihin.
Miten olisi tämä ettei zelenskyi neuvottele muiden kuin putinin kanssa.
- Anonyymi
Valehtelet. Zelenskyi ei ole asettanut mitään ehtoja, mutta on selvää, ettei Putin Kalsarimyrkyttäjä uskaltaudu niihin.
Yritä nyt selvittää itsellesi ja muille , miksi mielestäsi Putinin pitäisi hyppiä Zelenskyin
oikkujen mukaan? Se , että Zelenskyille on noussut pissi päähän ja luulee olevansa
suurikin johtaja , ei riitä perusteeksi.
Kuten on monesti todettu , itse et uskaltanut mennä edes inttiin , niin mikä sinä olet
muita syyttelemään pelkuriksi? Anonyymi kirjoitti:
Yritä nyt selvittää itsellesi ja muille , miksi mielestäsi Putinin pitäisi hyppiä Zelenskyin
oikkujen mukaan? Se , että Zelenskyille on noussut pissi päähän ja luulee olevansa
suurikin johtaja , ei riitä perusteeksi.
Kuten on monesti todettu , itse et uskaltanut mennä edes inttiin , niin mikä sinä olet
muita syyttelemään pelkuriksi?Zelenskyi paljasti Putin Kalsarimyrkyttäjän pelkuruuden koko Millalle. Hänestä ei ole kohtaamaan Zelenskyitä silmästä silmään.
Anonyymi kirjoitti:
Miten olisi tämä ettei zelenskyi neuvottele muiden kuin putinin kanssa.
Ahaa. Siinäkö sinun "paljon ehtoja"?
Zelenskyi paljasti Putin Kalsarimyrkyttäjän pelkuruuden koko Millalle. Hänestä ei ole kohtaamaan Zelenskyitä silmästä silmään.
Hah. Millalle = maailmalle.
- AnonyymiUUSI
Hah. Millalle = maailmalle.
Kalsarinnuuskija on niin sekaisin , ettei osaa edes kirjoittaa.
Zelenskyi on niin pelottava , ettei edes Trump uskaltanut
mennä tapaamaan , puhumattakaan Putinista.
Zelenskyi saa neuvotella Turkissa pelkästään itsensä kanssa ,
ellei hän pelota myös itseään ravoille. Anonyymi kirjoitti:
Kalsarinnuuskija on niin sekaisin , ettei osaa edes kirjoittaa.
Zelenskyi on niin pelottava , ettei edes Trump uskaltanut
mennä tapaamaan , puhumattakaan Putinista.
Zelenskyi saa neuvotella Turkissa pelkästään itsensä kanssa ,
ellei hän pelota myös itseään ravoille.Ennakoiva tekstinsyöttö teki taas tepposiaan. Trumpushka ei Venäjän kätyrinä tule paikalle, koska Putin Kalsarimyrkyttäjää pelotti ja hän jänisti.
- AnonyymiUUSI
Ennakoiva tekstinsyöttö teki taas tepposiaan. Trumpushka ei Venäjän kätyrinä tule paikalle, koska Putin Kalsarimyrkyttäjää pelotti ja hän jänisti.
Miten omat pelkosi? Et uskaltanut mennä inttiin , miksi?
- Anonyymi
Minä ja moni muu haluaisivat nähdä kahdenkeskisen väittelyn, jonka nämä osapuolet kävisivät sodan oikeutuksista, tehdyistä sopimuksista, ja kansainvälisestä laista.
Jokainen tietää ettei Putinista tähän ole, ja Zelenskyi veisi Putinia kuin märkää rättiä.
Putin on väkivaltakoneiston tuote, jolta puuttuu järki ja empatia kyky.- Anonyymi
Huh huh.
- Anonyymi
ZelensKYY on haastanut Puuttinin suoraan otteluun torstaina Turkissa kun SIRKUS-KIOVA vierailee sielä.
Puuttinilla ei taida olla aikaa Kovan komeljanttarin sirkus leikeille? - Anonyymi
Tänää piti EU:n USKOMATTOMIEN pakotteiden astua voimaan.
Ei o kuulunu mitää. - Anonyymi
Anttaa nyt ZelensKYYn juosta Turkkiin ja sitten takaisin tyhjin käsin. 🤡
... juosta ja hyppyyttää ... - Anonyymi
Ihan sama missä pitävät tulitaukokeskustelua.
Putin ei lähde bunkkeristaan mihinkään. Hän on ihan itse lukinnut itsensä sinne ja pysyy siellä. - Anonyymi
Millä tahansa verukkeella kädenojennuksesta kieltäytymisellä Kalsarimyrkyttäjä vain nolaa itsensä ja paljastaa haluttomuutensa SODAN lopettamiseen.
- Anonyymi
Kohta alkaa ennennäkemättömät pakotteet jotka koskee myös kolmansia maita jotka käyvät kauppaa Venäjän kanssa.
Brasilian presidenttikin juuri jyrähti Puuttinille.- Anonyymi
Saavat jyrähdellä ihan vapaasti...paremminkin tussahduksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saavat jyrähdellä ihan vapaasti...paremminkin tussahduksia.
Heh, Brasiliakin on yksin lähes tuplasti venäjää suurempi.
Kyllä Putleria nyt viedään uskokaa ihan huviksenne.
- Anonyymi
Turha mistään tulitauosta on puhua niin kauan kun sodan juurisyitä ei edes yritetä Ukrainassa posistaa.
Mutta soi ZelensKYY! Soi niin perkeleesti. Sotimal soat loppuut. Suatat suaha palan Vennään maata?
Antaa ZelensKYYn nyt painia demoniensa kanssa.- AnonyymiUUSI
Kremlin demonin palvonta on noloa👽
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kremlin demonin palvonta on noloa👽
Lopeta se sitten.
- Anonyymi
No Ukaraina voi nyt käyttää siten iskuihina kaikkia niitä IHMEASITAAN.
Tulitauko oli ABSURDI jo ajatuksen tasollakin. - Anonyymi
Tulitaukoa ei voi hyväksyä, sen aikana alkaa valtavat ilmasillat länsiaseille Ukrainaan.
Selesnyi ei oloe uskottava missään suhteessa, ei neuvottelijana eikä edes päämiehenä.- AnonyymiUUSI
Kreml aivopesu on nyt kohdallasi tehnyt tuhojaan.
- Anonyymi
ei zelen tuon kassa käsiään likaa,
- koska pulteri ei ole mitenkään tekojensa mittanen pakoilija helvetin pöytänsä esitelijä - Anonyymi
Zelenskin täytyy ehdottomasti pitää kiinni siitä, että vain Putinin tapaaminen, ja keskustelut tuovat ratkaisun hyökkäyssotaan.
Jos Putin ei uskalla tulla kohtaamiseen, niin kokousta ei kannata järjestää. Venäjällä vain diktaattori päättää. - AnonyymiUUSI
Ei ollut Puuttinissa miestä katsomaan vihollista silmästä silmään.
Oikeastaan sääliksi jo käy Puuttinia, niin mitätön pelkuriukko.
Mitä tavalliset venäläiset tuossa ukossa oikein näkee että antavat vapaaehtoisesti tuhota maansa, miksi venäläiset nukkuvat?
Tunnen venäläisiä ja tiedän että he halveksivat Puuttinia mutta miksi eivät tee asialle jotain radikaalia.- AnonyymiUUSI
mitä arvoa olisi venäläisyys, jota maailma hyljeksii ja ottaa etäisyyttä
- AnonyymiUUSI
Putler kyyhöttää bunkkerissaan edelleen🏛️
- AnonyymiUUSI
Oletko siellä kaverina vai mistä tiedät?
- AnonyymiUUSI
Suuri putler ratsastaa jälleen , ilman paitaa ja nyt myös ilman housuja. Ratsunaan EMAKKO SIKA. PELKURI MURHAAJA EI USKALTANUT KOHDATA TODELLISTA SANKARIA. KYLLÄ MAAILMA HUOMAA ERON.
- AnonyymiUUSI
Puuttin kävelee ylpeänä Kremlin käytäviä edestakaisin kun muun maailman johtajat tapaa toisiaan.
Kohta taas näytetään Venäjän teevessä kun mahtava Puuttin kävelee Kremlin käytäviä edestakaisin. - AnonyymiUUSI
Järki ihmiset tajuavat ettei valtion päämies mene ensimmäisenä neuvottelupöytään.
Putin ehdotti neuvotteluja ilman ehtoja ja selsni yrittää vesittää ne mielipuolisilla vedoillaan.(globalistien juoksupoika)Niin, olihan se mielipuolista ehdottaa, että sodan aloittaja ja ainoa syyllinen siihen, Putin Kalsarimyrkyttäjä olisi istunut neuvottelupöytään uhrinsa kanssa. Jokainen kun tietää, ettei pelkuri Putin Kalsarimyrkyttäjästä siihen ole.
- AnonyymiUUSI
Niin, olihan se mielipuolista ehdottaa, että sodan aloittaja ja ainoa syyllinen siihen, Putin Kalsarimyrkyttäjä olisi istunut neuvottelupöytään uhrinsa kanssa. Jokainen kun tietää, ettei pelkuri Putin Kalsarimyrkyttäjästä siihen ole.
Kalsarit estää moloa äkemästä realismia.
Miltä tuntuu, kun kulissit särkyvät? Hyökkääkö Marsin armeija?
Molo millaista on oman typeryytensä kohtaaminen livenä peilin edessä kalsarit päässä?😁👉👌✌ - AnonyymiUUSI
Tämä "valtion päämies" kuitenkin julisti yleisesti aloittavansa "erikoisoperaation" joten kyllä sen paikka on neuvotteluissa jos kenenkä.
Mutta eihän tuo pelkuri minnekkään uskalla mennä, bunkkerista vaan jakelee tappokäskyjä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kalsarit estää moloa äkemästä realismia.
Miltä tuntuu, kun kulissit särkyvät? Hyökkääkö Marsin armeija?
Molo millaista on oman typeryytensä kohtaaminen livenä peilin edessä kalsarit päässä?😁👉👌✌Molosta en tiedä mutta sulla ainakin on päässä joku pysyvä vamma.
- AnonyymiUUSI
Melkoinen höpöukko tuo Puter kun ei uskaltanut tulla Istanbuliin vaikka aiemmin kovasti uhkasi. Ukko on täysi pelkuri, luimistelee bunkerissaan. Munasi itsensä suuren maailman silmissä.
- AnonyymiUUSI
Ei Trumppikaan ZelensKYYn lupauksiin uskonut. Niinpä jäi tulematta Turkkiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei Trumppikaan ZelensKYYn lupauksiin uskonut. Niinpä jäi tulematta Turkkiin.
Mitä siellä Trumpilla tehdään, ei yhtään mitään.
- AnonyymiUUSI
eihän se pelkurimurhaaja putin uskalla mennä, on täydellinen vätys, joka piiloutuu muiden selän taakse, eiku oikeuteen ja hirteen ja murhaajanetanjahu viereiselle lavalle ja yhtäaikaa pohja pois mestauslavalta
- AnonyymiUUSI
Kyllä nyt natoniiloja harmittaa. Kun joutuvat poistoihin taas turvautumaan.
- AnonyymiUUSI
ZelensKYYn vaatimukset eivät ole muuttuneet mhinkään. Pelkkää vanhan toistoa.
Turha sille on mitään tulitaukoja antaa.
Ukrainalais sotilaat alkavat olla jaksamisen takarajoilla ja romahdus on kohta tosiasia.- AnonyymiUUSI
Ei näytä KYYryssänkään vaatimukset muuttuneen.
- AnonyymiUUSI
ZelensKYY saa otella vapaasti itte keskenään Turkissa.
Kyllä ne se siittä. 😉- AnonyymiUUSI
ZelensKYY ottelee Ukrainan reserviläisten kanssa, jotta saisi ne vietyä pakolla rintamalle.
https://www.youtube.com/watch?v=Xnw2Abqmu64
- AnonyymiUUSI
ZelensKYY saa kätellä palkinnoksi itseään "voittonsa" kunniaksi.
https://i1.sndcdn.com/artworks-000664685425-5dsj7n-t500x500.jpg- AnonyymiUUSI
Mikähän suakin vaivaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän suakin vaivaa?
Kuulemma bipo kiristää...
- AnonyymiUUSI
Valkoisen talon tiedottaja vahvisti 13. toukokuuta, että Rubion, Witkoffin ja Yhdysvaltain Ukrainan erityislähettilään Keith Kelloggin on määrä matkustaa Istanbuliin näihin neuvotteluihin 16 toukokuuta.
- AnonyymiUUSI
Putte on pelkuri joka piiloutuu .Ei uskalla Putte tulla miesmäisesti ,Venäjällä olla
väärin valittu johtoon sotarikollinen sekä sotahullu kehiin. Rauha ei kiinnosta Puttea.
Eipä sen kanssa kannata yrittää neuvotella kun kerran ei halua. Nyt eurooppa ajamaan
venakot takaisin rysslandiaan pois Ukrainasta niin kyllä sota loppuu siihen. - AnonyymiUUSI
Kieltäytymällä Zelenskyn kädenojennuksesta bunkkeripappa vain nolasi itsensä. Näin hän todisti pelkuruutensa, haluttomuutensa itse aloittamansa sodan lopettamiseen, ja kaikenlaisen kyvyttömyytönsä löytää maalleen rakentamalle umpikujalle mitään ulospääsyä. Jäljelle jää vain bunkkeri, kuten Hitlerille.
Kieltämättä näkisin Putinin mieluummin turkkilaisessa vankilassa tai Guantánamossa kuin suomalaisessa tai ruotsalaisessa vankilassa. Tai sitten Adolf Eichmannin tapaan israelilaisessa vankilassa.- AnonyymiUUSI
Et sä sieltä märstisen vuokrakolhoosin peräkamarin sängyn alta mitää näe.
- AnonyymiUUSI
Mahtava Puuttin kävelee mahtavasti Kremlin käytävillä edestakaisin kun muun maailman johtajat tapaavat.
Kohta taas näytetään venäjän terveessä kun mahtava Puuttin kävelee Kremlin käytävillä edestakaisin. - AnonyymiUUSI
Ei putte ota riskiä että joutuisi kohtaamaan totuuden.
- AnonyymiUUSI
Kuinkas ZelensKYYn ottelu sujuu Venäjän vilttiketjua vastaan? 😜👉👌✌
- AnonyymiUUSI
Kyyhöttää yhä bunkkerissaan...
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223924- 182906
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3872135Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271841
- 311707
- 321619
- 141337
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121161