Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
Viulu vaiennut
67
2823
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka mikä ketkä?
- Anonyymi
Nyt päästään asian ytimeen. Mikä firmä pistetään lahtipenkille 🫡
- Anonyymi
Rva koittaa tehä jotain. Mutta eihän se leipä kyllä nuila bisenikseilä oikein leviää olla
- Anonyymi
Ehkä on tärkeämpääkin tekemistä
- Anonyymi
Eiköhän kohta vouhkaaminen tulokkaiden suhteen ala, tulee varmaan taas tuhansia. 🤣
- Anonyymi
Miettii uusia vouhkauksia Ootahan kun pöly laskeutuu näistä konkurssiin meneistä yrityksistä
- Anonyymi
Kyllä paljon pölyä herran jäliltä, yhen konkurssin pölyt ei oo kaikki ehtinnä laskeutua kun jo uutta pölyä pukkaa.😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä paljon pölyä herran jäliltä, yhen konkurssin pölyt ei oo kaikki ehtinnä laskeutua kun jo uutta pölyä pukkaa.😅
Koettelee vaan ei hylkää herra! Mitä se vouhkaus on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koettelee vaan ei hylkää herra! Mitä se vouhkaus on?
Vouti ei ainakaan näy hylkäävän.😭
- AnonyymiUUSI
Antaa vouhkata, mitä se muille kuuluu? Omapahan on asiansa.
- Anonyymi
Onkohan kyse tästä herrasta joka möi urheiluvälineitä ?
- Anonyymi
Ei, kaikkea muuta kyllä myynnä, 🤣
- Anonyymi
Vitullako soitan kun viulu varastettiin, näin kysyi Viktoria Mullova aikoinaan.
- Anonyymi
Sen konsertin haluaisin kuulla.
- Anonyymi
Taitaa olla tärkeissä hommissa, mistä sinä et ymmärrä mitään.
Yrittäjät pitää tämän maan pystyssä, sinä julkisen puolen työntekijä saat palkkasi tämänkin yrittäjän maksamista veroista. Olisit vain kiitollinen, että meillä on yhtä rohkeita yrittäjiä, kuin mihin aloituksellasi viittaat.- Anonyymi
Vouhka sanastako heti arvasit kenestä on kyse? 🤣 Sinä et kyllä arvannut mistä olen leipäni repinyt.
- Anonyymi
Ko. yrittäjä ei pelkästään ole rohkea vaan suorastaan tyhmänrohkea vai millä muuten voi selittää toooodella lukuisat kuperkeikat.
- Anonyymi
Sossusta se rahansa saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vouhka sanastako heti arvasit kenestä on kyse? 🤣 Sinä et kyllä arvannut mistä olen leipäni repinyt.
Arvasin ihan kirjoitustyylistäsi, että kenestä taas kerran tänne kirjoitat, kun tunnut aina samalla tavalla samasta ihmisestä kirjottelevan.
Ymmärrän, että olet katkeroinut ihminen, eikä sinulla ole omaa elämää. Olet yksi kylän pahimpia juoruilijoita. Tunnistan sinut kirjoituksistasi.
Toivottavasti uskaltaisit joskus itse elää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin ihan kirjoitustyylistäsi, että kenestä taas kerran tänne kirjoitat, kun tunnut aina samalla tavalla samasta ihmisestä kirjottelevan.
Ymmärrän, että olet katkeroinut ihminen, eikä sinulla ole omaa elämää. Olet yksi kylän pahimpia juoruilijoita. Tunnistan sinut kirjoituksistasi.
Toivottavasti uskaltaisit joskus itse elää.Pieleen meni kuten muutkin hommasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti uskaltaisit joskus itse elää.Minä elän täysillä hyvää elämää, en oo koskaan ollunna velkaa kenenellekään ja kylällä kuljen pystyssäpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä elän täysillä hyvää elämää, en oo koskaan ollunna velkaa kenenellekään ja kylällä kuljen pystyssäpäin.
Valehtelet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet!
Minun ei ole koskaan tarvinna valehella elämässäni!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sossusta se rahansa saa.
Onko tosi?
- Anonyymi
On virhe niputtaa kaikki yritykset samaan, sillä yrityksiä kohdellaan hyvin eriarvoisella tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä elän täysillä hyvää elämää, en oo koskaan ollunna velkaa kenenellekään ja kylällä kuljen pystyssäpäin.
Minä taas kuljen kaupungissa, katse maassa, leuka rinnassa, kohti uusia pettymyksiä.
- Anonyymi
Akallakin pitänyt sähkövatkain vaihtaa pois. Merkkiä tosin ei ole älynnyt vaihtaa.
- Anonyymi
Onkohan ne verot maksettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ko. yrittäjä ei pelkästään ole rohkea vaan suorastaan tyhmänrohkea vai millä muuten voi selittää toooodella lukuisat kuperkeikat.
Kuka tehnyt useat kuperkeikat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ei ole koskaan tarvinna valehella elämässäni!!!
Olipa kerran ihan oikeesti oli mies, joka oli kova laskemaan luikuria.
Kerran tämä mies oli ajellut pyöörällä kiireellä kirkolle. Naapuri kävellyt vastaan ja huikannut, että sanoppa joutessas mulle nyt kunnon vale! Mies ei ollut edes pysähtynyt, sanonut että ei jouda nyt, on kiire kauppaan. Siellä on voipaketit nyt halapoja, pitää mennä hakemaan ennen kuin vievät kaikki.
Tämä toinen mennyt kotiin ja alkanut miettiä, että pitää kait tästä lähteä hakemaan sitä halpaa voita. Mennyt kauppaan, mutta eihän siellä ollut mitään voitarjouksia!
Narrasi taas luikurin laskettelija. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tehnyt useat kuperkeikat?
Kupe.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et mistään muualta kun sossun luukulta
- Anonyymi
Minkälaisesta yrittäjästä kyse?
- Anonyymi
Konkurssi herkästä.
- Anonyymi
Ei minkäänlaisesta.
- Anonyymi
Käykö tuokin kateeksi? Vai onko se niin, että vahingonilo, paras ilo?
- Anonyymi
Vahingonilo on puhtainta iloa koska siinä ei ole tippaakaan kateutta.
- Anonyymi
Suomessa parasta tyydytystä ja hupia saadaan muiden epäonnistumisista. Sukuvika?
- Anonyymi
On sulla sitten erikoinen paras tapa, ite saan tyydytyksen ihan eri hommista.
- Anonyymi
Suurempi suuvärkki kuin Tuppuraisella.
- Anonyymi
Tuppurainen on ihana.
- Anonyymi
Suomussalamellakin nyt tiedetään mitä porrrrvarin laulut oikeisto-ylellä tarkoitti:
Kenkää ja yrittäjäksi, sitä se oli niiden "työllisyys"-jallitus. Pahimmillaan , kun samalla velkaa dumppasivat, "nolla"-korkojallituksellaan.
PS Persujen kannatus eli samassa tahdissa (siis kasvoi) ja lopulta katosi, konkurssien tahtiin.... t. svt - Anonyymi
Onko kyse P. Tapanaisesta?
- Anonyymi
Ihmisen nimi edes oikein, kiitos!
Tapaninen oli aikanaan yrittäjä.
- Anonyymi
Nuuskan myynti näkyy kannattavan.
- Anonyymi
Ala sitten myymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ala sitten myymään.
Jätän sen rikollisille.
- Anonyymi
Eli tässä on käynyt niin,että menot ovat isommat kuin tulot.
- Anonyymi
Koulut on konkassa. Mutta tuhansia tulee 😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Kylläpä varmasti käytit kaikki aivosolusi tuohon oivalluksen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä varmasti käytit kaikki aivosolusi tuohon oivalluksen.
Miten niitä käytetään, hiivallako? 😭😭😭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koulut on konkassa. Mutta tuhansia tulee 😂😂😂😂😂
Koulut myyty toiselle Toimialle.😃😃😃😃😳😳
- Anonyymi
Muusikko kyseessä?
- Anonyymi
Ei vaan musikka.
- Anonyymi
Eukko ulosmitattiin mutta palautettiin nopeesti.
- Anonyymi
Starttiraha loppu .
- Anonyymi
Eukosta loppui veto.
- Anonyymi
Sähköauto vaihtui normaaliin paska hyundaihin 🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Sähköt katkaistu?
- AnonyymiUUSI
Pulloja ja tölkkejä kerreevät kuulemma siistiäkseen pitäjää.
- AnonyymiUUSI
Sossun elättejä nykyään molemmat!!!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sossun elättejä nykyään molemmat!!!!!
Aijaa
En ole huomannut Ylä-Kainnusta ettei olekkaan sähköauto.
Mikähän se on nyt sitten tapahtunut kun ei oo enää sähköautoa. Se kyllä vastustaa...,.:)))) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa
En ole huomannut Ylä-Kainnusta ettei olekkaan sähköauto.
Mikähän se on nyt sitten tapahtunut kun ei oo enää sähköautoa. Se kyllä vastustaa...,.:))))Ei kai tuon lehen velvollisuus oo joutilaitten autoista kertoa.
- AnonyymiUUSI
Laittaa polkuauto niin eukolta läskikerros ohenee.
- AnonyymiUUSI
Ookkona oulusta...ookkona tyhmä...
- AnonyymiUUSI
Kona kona, sinähän se tyhmä oot!🤣
- AnonyymiUUSI
Millanen yritys tietää lähteä kannattamaan?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477725
- 334283
- 573755
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642508
- 582459
- 402349
- 162306