Oletko viki yli 70-vuotias?
Uteliaisuutta
14
175
Vastaukset
Heh heh...., muistutan kysyjää Suomi24:n chatin netiketistä:
-Älä koskaan kerro nimeäsi, osoitettasi, puhelinnumeroasi, salasanojasi, sähköpostiosoitettasi tai muita henkilötietoja chatissa.
Jos joku utelee niitä sinulta niin lopeta keskustelu kyseisen kysyjän kanssa.- Anonyymi
Ja taas väärässä.
Sehän että sanoo olevansa yli tai alle 70 vuotias ei paljasta mitään merkittävää henkilötietoa; Suomessa kun on varsin monta yli 70 vuotiasta, ja varsin perkeleesti alle...
Sen sijaan olet kertonut monesti kaikenlaisista matkoistasi, yk hommista, omistamastasi rakennusfirmasta ja mitenkä sait sen kanssa jotain petossyytteitäkin, kahdesta vaimostasi, lapsista jne.
NUO ne varsin kertovatkin hyvin tarkasti jollekin asiaan perehtyneelle kuka sä oot.
Mutta tuohon Vikin ikään; juuri hänen kertomien juttujen perusteella aikanaan päättelin että mies on syntynyt noin vuosina 1948-1952.
Niiden YK hommien täytyi olla 70 luvun puolenvälin tienoilla armeijan jälkeen (ikä noin 25); oma firma oli pystyssä muutama vuosi myöhemmin, ja lapsia syntyi ekan vaimon kanssa hyvinkin tuohon aikaan, viimeistään 1985 mennessä; lapsista kenties kaksi oli poikia.
Ja sitten kuvioon tuli toinen vaimo, ja lapset siitä, kaiketi kaksi tytärtä, hyvinkin syntyivät jossain vaiheessa 90 lukua ollen teini-iässä sitten ennen vuotta 2010, kenties jo 2005.
Viki on siis yli 70 vuotias. Ja asuu vielä Stadissa.
Luetaan tätä palstaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas väärässä.
Sehän että sanoo olevansa yli tai alle 70 vuotias ei paljasta mitään merkittävää henkilötietoa; Suomessa kun on varsin monta yli 70 vuotiasta, ja varsin perkeleesti alle...
Sen sijaan olet kertonut monesti kaikenlaisista matkoistasi, yk hommista, omistamastasi rakennusfirmasta ja mitenkä sait sen kanssa jotain petossyytteitäkin, kahdesta vaimostasi, lapsista jne.
NUO ne varsin kertovatkin hyvin tarkasti jollekin asiaan perehtyneelle kuka sä oot.
Mutta tuohon Vikin ikään; juuri hänen kertomien juttujen perusteella aikanaan päättelin että mies on syntynyt noin vuosina 1948-1952.
Niiden YK hommien täytyi olla 70 luvun puolenvälin tienoilla armeijan jälkeen (ikä noin 25); oma firma oli pystyssä muutama vuosi myöhemmin, ja lapsia syntyi ekan vaimon kanssa hyvinkin tuohon aikaan, viimeistään 1985 mennessä; lapsista kenties kaksi oli poikia.
Ja sitten kuvioon tuli toinen vaimo, ja lapset siitä, kaiketi kaksi tytärtä, hyvinkin syntyivät jossain vaiheessa 90 lukua ollen teini-iässä sitten ennen vuotta 2010, kenties jo 2005.
Viki on siis yli 70 vuotias. Ja asuu vielä Stadissa.
Luetaan tätä palstaa.Ei se Viki koskaan paljastele mitään henkilökohtaista.
Ei koskaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se Viki koskaan paljastele mitään henkilökohtaista.
Ei koskaan.Taisi mennä tuo Vikin kertomien analyysi varsin kohdalleen kun Viki ei kehtaa mitään sanoa.
- Anonyymi
Perrssekärpänen tietää Vikin olevan viisitoistavuotias.
- Anonyymi
Toki se itse oman ikänsä tietää.
- Anonyymi
Ennenvanhaan oli sellaiset korttipelin kortit kuin "hauskat kysymykset" no niin sain vastaukeksi jotta "välistä vällyn alla", heh kun on hauskaa !
- Anonyymi
Vikillä se on yksi todellinen seuraaja mutta ei se ole ystävä vaan kateellinen ties mistä ja on PERSEKÄRPÄNEN!
Hra Anonyymi Persekärpäseni unohti luettelostaan seuraavat asiat:
-Myin omakotitaloni ja maksoin uudesta asunnostani n. 4000 € / neliö.
- Olen melko vahva shakinpelaaja ja pelaan kansainvälisiä pelejä mm. Chess.comissa, GameKnotissa ja Lichess.orgissa.
- Olin Suomen nuorin vääpeli.- AnonyymiUUSI
Kiitos tästä tarkennuksesta, koitan muistaa sen seuraavassa koonnissa.
Tuo "Olin Suomen nuorin vääpeli" muuten on pelottavan tarkka määritelmä itsestäsi, olisi varsin helppoa jonkun soittaa johonkin armeijan toimistoon ja kysyä tuollainen yksityiskohta; sehän tuskin on mitenkään salattua tietoa.
Ja et silti kelvannut RUKiin, vaikka olisit halunnut.
Onko muuten Jaakko Vainionpää sulle tuttu mies?
Satuitko ajamaan verovapaata autoa takaisin Suomeen YK hommien päätteeksi; joko omaasi, tai kaverin kyydissä? Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tästä tarkennuksesta, koitan muistaa sen seuraavassa koonnissa.
Tuo "Olin Suomen nuorin vääpeli" muuten on pelottavan tarkka määritelmä itsestäsi, olisi varsin helppoa jonkun soittaa johonkin armeijan toimistoon ja kysyä tuollainen yksityiskohta; sehän tuskin on mitenkään salattua tietoa.
Ja et silti kelvannut RUKiin, vaikka olisit halunnut.
Onko muuten Jaakko Vainionpää sulle tuttu mies?
Satuitko ajamaan verovapaata autoa takaisin Suomeen YK hommien päätteeksi; joko omaasi, tai kaverin kyydissä?Kiitän lämpimästi seurannastasi!
Lisään vielä julkaisemiani johtolankoja joita et jostain syystä ole mainnnut.
- Omaan kansainvälisen laskuvarjohyppylupakirjan ja olen käynyt hyppäämässä useasti talvisin Pattayan Utapaon kentällä ja Floridan Zephyrhillsissä. Siellä kuoli 1 suomalainen hyppääjä v. 2008.
Olen hypännyt myös 2 x Norjan Peikonhampaalta; Trollveggeniltä joka on Euroopan korkein pystysuora kallioseinä. Näistä base-hypyistä täytyy olla hiljaa Suomessa jos aikoo säilyttää lupakirjansa.
- Olen matkustellut aika hurjan määrän kymmenissä eri maissa. Eurooppaa olen vältellyt; toki tavallisimmat turistirysät olen kolunnut. Paskin paikka on ollut Honolulu, huorakin olisi maksanut 1000 taalaa. Olen Pattayan erikoisasiantuntija kymmenillä käynneilläni useina vuosikymmeninä. Pääharrasteeni siellä ovat laskuvarjohypyt ja ravintolakulttuuri.
- Kirjoittelen myös kolumneja eri julkaisuihin. Niitä joskus jopa tilataan mutta korvauksilla ei elättäisi edes kissaa.
Joku on saattanut huomata että kirjoitan tälle palstalle ehkä liiankin useasti eri aiheista jotka sillä hetkellä mieleeni tupsahtaa. Yleensä kirjoittajat haluavat miellyttää valtaosaa lukijoista mutta minua eivät tuollaiset rasitteet paina.
Maailmamme on täynnä valeita ja tyhmä on se joka uskoo aivan kaiken mitä valtamediat ilkeävät ulostaa.
- Minua ei valittu Reserviupseerikouluun koska opintoni olivat silloin katkolla muutamien syiden takia. Valmistuin sitten ennätysajassa joita olen täydentänyt merkittävästi.
Kyllä kai ikänikin vielä yhtenä "kauniina" päivänä tulla tupsahtaa kuten vanha kansa leikkisästi asian ilmaisee.ViktorAtaman kirjoitti:
Kiitän lämpimästi seurannastasi!
Lisään vielä julkaisemiani johtolankoja joita et jostain syystä ole mainnnut.
- Omaan kansainvälisen laskuvarjohyppylupakirjan ja olen käynyt hyppäämässä useasti talvisin Pattayan Utapaon kentällä ja Floridan Zephyrhillsissä. Siellä kuoli 1 suomalainen hyppääjä v. 2008.
Olen hypännyt myös 2 x Norjan Peikonhampaalta; Trollveggeniltä joka on Euroopan korkein pystysuora kallioseinä. Näistä base-hypyistä täytyy olla hiljaa Suomessa jos aikoo säilyttää lupakirjansa.
- Olen matkustellut aika hurjan määrän kymmenissä eri maissa. Eurooppaa olen vältellyt; toki tavallisimmat turistirysät olen kolunnut. Paskin paikka on ollut Honolulu, huorakin olisi maksanut 1000 taalaa. Olen Pattayan erikoisasiantuntija kymmenillä käynneilläni useina vuosikymmeninä. Pääharrasteeni siellä ovat laskuvarjohypyt ja ravintolakulttuuri.
- Kirjoittelen myös kolumneja eri julkaisuihin. Niitä joskus jopa tilataan mutta korvauksilla ei elättäisi edes kissaa.
Joku on saattanut huomata että kirjoitan tälle palstalle ehkä liiankin useasti eri aiheista jotka sillä hetkellä mieleeni tupsahtaa. Yleensä kirjoittajat haluavat miellyttää valtaosaa lukijoista mutta minua eivät tuollaiset rasitteet paina.
Maailmamme on täynnä valeita ja tyhmä on se joka uskoo aivan kaiken mitä valtamediat ilkeävät ulostaa.
- Minua ei valittu Reserviupseerikouluun koska opintoni olivat silloin katkolla muutamien syiden takia. Valmistuin sitten ennätysajassa joita olen täydentänyt merkittävästi.
Kyllä kai ikänikin vielä yhtenä "kauniina" päivänä tulla tupsahtaa kuten vanha kansa leikkisästi asian ilmaisee.Lisään vielä varusmiesaikani tietoja.
RAUK:n ensi päivinä valittiin joukkueille varusmiesjohtajat.
Kantavääpelimme oli diktaattorimme kuten itse asian ilmaisi ja valitsi minut koska olin sadistisen näköinen mies.
Olin hyvin ylpeä valinnastani ja sen perusteluista.
Sain sitten puolikurssin päätteeksi korpin jämät joita ei monelle myönnetty.
RAUK:n päätyttyä osa ylennettiin alikersanteiksi ja osa korpraaleiksi. Joukko hajaantui; sopivimmat lähtivät Reserviupseerikouluun Haminaan ja loput palautettiin komppanioihinsa ryhmänjohtajiksi.
Nimeni mainittiin joukkueemme viimeisenä. Sain kunnian toimia apukouluttajana ns. santsarina seuraavalle kurssille. Voinen mainita että santsareilla oli rajaton valta lakien ja sääntöjen puitteissa.
RAUK on mielenkiintoinen paikka jonka perimmäiset tarkoitukset sitten selkenivät.
Kovan kurin ja raskaiden harjoitusten tarkoitus oli selvittää ennen kaikkea miesten motivaatiot ja henkinen kestävyys. Näitä seurattiin ja mahdolliset tapahtumat kirjattiin ja heiltä salattiin.
Toki sinne valitut olivat keskimääräistä kovempia kavereita mutta heidätkin seulottiin.
Kaikista armeijan käyneistä miehistä on uskomattoman tarkat merkinnät arkistoissa joita ette pääse näkemään.
Loppuajan täytteeksi meille santsareille pidettin joukkueen varajohtaja-kurssi jonka päätteeksi saimme kersantin natsat.
Se oikeutti rähinäremmin pitoon, alkoholin nauttimislupaan armeijan vermeissä sekä jatkuviin yölomiin. Kasarmilla piti olla vain klo 06.00- ja 17.00 välisenä aikana.
- AnonyymiUUSI
Kun kerta noin avoimesti kerrot kaikesta mitä olet tehnyt niin ihmettelen edelleen mikset siis voisi sanoa oletko yli vai alle 70; se kun yksilöi moninkertaisesti vähemän sua kuin mikään yksittäinen asia josta kirjoitat yllä.
Hassu mies-oletettu. - AnonyymiUUSI
Miksi Viki ei vastaa sanallakaan hänelle esitettyih uteluihin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224074- 183116
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3902201Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391929- 271881
- 311777
- 321629
- 141397
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121211