Ohjelman kuvaus: "Helvetissä on kauhean kuuma. Tuhannet ruotsalaislapset elävät suljetuissa uskonnollisissa yhteisöissä, joissa heidän vapauttaan rajoitetaan. Monet elävät jatkuvassa helvetin ja synnin pelossa."
Tänään maanantaina 12.5. klo 18:30 -19:00, YLE Teema.
Ystävä sä lapsien, tänään TV:ssä
17
127
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sensuroitiin viestini, että opillisesti kristinuskossa menevät Saatana ja Jumala sekaisin - en minä sitä oppia ole tehnyt. Tämäkin ohjelma nyt osoittaa sen - Helvetin omistaa Saatana, joka prlottelee syntisanalka, eikä Jumala.
- Anonyymi
Ei tämän totuuden ääneen sanominen ole mitään sisäpiirin salattua tietoa - yleinen uskonnonkin käsitys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämän totuuden ääneen sanominen ole mitään sisäpiirin salattua tietoa - yleinen uskonnonkin käsitys.
Ja jos lapset pelkäävät helvettiä, he pelkäävät silloin Saatanaa eivätkä Jumalaa.
- Anonyymi
Onko kyse lestadiolaisista?
- Anonyymi
Ei ole merkitystä - samaa kristinuskon perusoppia kaikki.
- Anonyymi
Minä ainakin lapsena uskoin ,että nimenomaan Jumala tuomitsee minut, lapsena pelot ovat todellisia.
- Anonyymi
No niinhän uskonto, kristinusko, opettaa, joka ei perustu Jeesuksen julistamaksi käskemään hyvään Jumalaan ja taivasten valtakunnan evankeliumiin, vaan juutalaiseen syntioppiin, jonka vastustamisesta Jeesus itse surmattiin saman henkilön, juutalaisen, toimesta, joka teki kristinuskon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinhän uskonto, kristinusko, opettaa, joka ei perustu Jeesuksen julistamaksi käskemään hyvään Jumalaan ja taivasten valtakunnan evankeliumiin, vaan juutalaiseen syntioppiin, jonka vastustamisesta Jeesus itse surmattiin saman henkilön, juutalaisen, toimesta, joka teki kristinuskon.
Todellisuudessa kristinusko ei perustu siihen, että pääpomona uskonnossa olisikaan Jumala, vaan siitä käytetään vain nimeä Jumala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuudessa kristinusko ei perustu siihen, että pääpomona uskonnossa olisikaan Jumala, vaan siitä käytetään vain nimeä Jumala.
Jumala EI omista helvettiä, jolla se voisi lapsia pelotella. Kyse on huijauksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala EI omista helvettiä, jolla se voisi lapsia pelotella. Kyse on huijauksesta.
Ja tämä huijaus kuuluu itse Raamatun tarinaan ja sen juoneen, kun luomiskertomuksen mukaan ihminen tuli hyvällä tiedolla ja pahalla tiedolla luomaan sanan voimalla, mistä syystä elämän puu oli suojattava.
Tässä luotiin pahalla tiedolla uskonto, jossa ihmisen palvonnan kohteena on ollut itse tosi Jumala Jeesuksen nimeen kirottuna kiroukseksi, hyväksi käyttäen nyt vain Jumalan nimeä.
Tarina osoittaa, ettei ihminen erottanut hyvää tietoa ja pahaa tietoa, ja osoittaa, että miksi elämän puu oli suojattava - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä huijaus kuuluu itse Raamatun tarinaan ja sen juoneen, kun luomiskertomuksen mukaan ihminen tuli hyvällä tiedolla ja pahalla tiedolla luomaan sanan voimalla, mistä syystä elämän puu oli suojattava.
Tässä luotiin pahalla tiedolla uskonto, jossa ihmisen palvonnan kohteena on ollut itse tosi Jumala Jeesuksen nimeen kirottuna kiroukseksi, hyväksi käyttäen nyt vain Jumalan nimeä.
Tarina osoittaa, ettei ihminen erottanut hyvää tietoa ja pahaa tietoa, ja osoittaa, että miksi elämän puu oli suojattavaJa tässä vaiheessa, kun juoni paljastuu, kristinusko tietysti menettää merkityksensä, ja siirrymme ilmestyskirjan puolelle. Olemme nyt sen luvussa 13.
- Anonyymi
Oikein hyvä linkki. Kannattaa katsoa kaikki jaksot joita on viisi. Uskontojen uhrien tuki ry:llä on edelleen töitä eikä loppua ole näkyvissä
- Anonyymi
Mikä seurakunta oli kyseessä ensimmäisessä jaksossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä seurakunta oli kyseessä ensimmäisessä jaksossa?
Monta eri seurakuntaa ja islam, joka perustuu ihan samaan juutaisten syntioppiin ja tulivuorijumalaan kuin kristinuskokin.
Edelleen korostan - synti ei liity mitenkään Jeesuksen opetukseen, vain juutalaisen Paavalin oppiin mihin kuuluvat kaikki kristinuskon haarat sekä islam.
- Anonyymi
Tämä dokumentti kertoo juuri nyt siitä, että miten tärkeää on saada uskonto oikealle tolalle ja perustumaan Raamatun hyvään tietoon, kun sellainenkin siellä on olemassa Jeesuksen julistamaksi käskemällä hyvällä taivasten valtakunnan isä Jumalalla ja evankeliumilka, mikä jopa tangeeraa tämän päivän tieteelliseen tietoonkin. Ei Raamattu ole mikään on-off tilanne - uskoa Jumalaan tai ei uskoa Jumalaan, vaan se on nyt kristinuskolla sotkettu sekamelska - väärin ymmärrettynä - vain hyvää ja pahaa tietoa.
- Anonyymi
Anna elämäsi Jeesukselle niin löydät itsesi joko mielisairaalasta tai vankilasta. MOT.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184