Tilanteeni on seuraavanlainen.
Työskentelen yrityksessä, jossa on vuosittain kesäajalle haku kesäesihenkilöille. Tähän tehtävään voi hakea kuka vain, jolla on näyttöä osaamisesta ja korkeampaa koulutusta ei vaadita.
Työporukassa on hyvä yhteishenki ja tänä kesänä viisi työkaveria päätyi toista kesää kesäajaksi esihenkilötehtäviin ja pari heistä on oman osaston vastaavana.
Näin kesän alussa kaverit ovat siirtyneet essarihommiin ja työyhteisö on ottanut heidät hyvin vastaan. Kaverit eivät ole nipottamassa turhasta, vaan antavat hommien hoitua samaan malliin, kuin aiemmin. He tietävät, kuinka hommat hoituvat ja työporukka ei halua aiheuttaa heille ongelmia, vaan teemme hommat samanlain, kuin aiemminkin.
Onko tässä mitään ongelmaa, kun kaveri on pomona ja sitä tulee monesti moroteltua ja höpöteltyä normaaleja elämän asioita kaverille, vaikka hän on pomona?
Eräs näistä pomoista käski palaverissa erästä kaveria toimistolle ja sen jälkeen kaveri kertoi, että Jani vain pummi nuuskaa.
Olen itse käynyt juuri tältä Janilta kyselemässä toimistolta nuuskaa, kun itseltäni oli pussit loppuneet. Jani sanoi, että nuuskan käyttö on kiellettyä työaikana ja otti taskustaan Odens Cold Dry kiekon ja antoi siitä biittiä.
Joskus sitä on päätynyt toisen tutun pomon kanssa hengailemaan toimistoon, kun piti odottaa asiaa X, niin pomo sanoi että ota tuosta tuoli ja alettiin jutustelemaan niitä näitä kahvikupposen kanssa.
Hengaitteleko itse pomojenne kanssq?
Työkaverista pomo
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477735
- 334283
- 573765
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642518
- 582469
- 402349
- 162306