Tukahdutettu intohimo on kauheaa ja se että se on yksipuolista tunteet mukaanlukien.
Semmosta on
10
279
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tiedät että sinulla on yksipuolista
- Anonyymi
Ei sitä aina tiedäkään? Vaara aina olemassa, jollei dialogia synny. Aistien varassa ja olettaen yleensä mennään vikaan? Sivusta.
- Anonyymi
Jep!
- Anonyymi
Mut mitäs kaksista ykspuolisista tulee? Mulla on ihan hyvä matikkapää.
- Anonyymi
Se saattaisi olla yhteinenkin, se tarvitsisi vain hieman apua. Tai luulen sen kyllä hyvin äkkiä muuntuvan sellaiseksi.
- Anonyymi
Tiedän tunteen. Niin tuttua. E
- Anonyymi
Niin, tunnen niin paljon ja se tunne vain voimistuisi jos hän tekisi selväksi että on kiinnostunut. Nyt joudun pidättelemään itseäni ja peittelemään tunteitani, vaikka haluaisin vain vaipua hänen syliinsä.. n>m
- Anonyymi
Tiedän kyllä varmaksi että tämä on yksipuolista ja ihan mistä suunnasta katsoisikin, olen kyllä ottanut aikaisemmin selvää ihan oikeasti eli palstan ulkopuolella eli en ole tietämätön. ap
- Anonyymi
No harmi ja ikävä kuulla. Toivottavasti saat rauhan asian kanssa ja päääset elämässä eteenpäin. Voimia! -nainen sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No harmi ja ikävä kuulla. Toivottavasti saat rauhan asian kanssa ja päääset elämässä eteenpäin. Voimia! -nainen sivusta
Kiitos 🤝🙂
ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134