Semmosta on

Anonyymi-ap

Tukahdutettu intohimo on kauheaa ja se että se on yksipuolista tunteet mukaanlukien.

10

279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä tiedät että sinulla on yksipuolista

• Anonyymi

Ei sitä aina tiedäkään? Vaara aina olemassa, jollei dialogia synny. Aistien varassa ja olettaen yleensä mennään vikaan? Sivusta.

• Anonyymi

Jep!

• Anonyymi

Mut mitäs kaksista ykspuolisista tulee? Mulla on ihan hyvä matikkapää.

• Anonyymi

Se saattaisi olla yhteinenkin, se tarvitsisi vain hieman apua. Tai luulen sen kyllä hyvin äkkiä muuntuvan sellaiseksi.

• Anonyymi

Tiedän tunteen. Niin tuttua. E

• Anonyymi

Niin, tunnen niin paljon ja se tunne vain voimistuisi jos hän tekisi selväksi että on kiinnostunut. Nyt joudun pidättelemään itseäni ja peittelemään tunteitani, vaikka haluaisin vain vaipua hänen syliinsä.. n>m

• Anonyymi

Tiedän kyllä varmaksi että tämä on yksipuolista ja ihan mistä suunnasta katsoisikin, olen kyllä ottanut aikaisemmin selvää ihan oikeasti eli palstan ulkopuolella eli en ole tietämätön. ap

• Anonyymi

No harmi ja ikävä kuulla. Toivottavasti saat rauhan asian kanssa ja päääset elämässä eteenpäin. Voimia! -nainen sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No harmi ja ikävä kuulla. Toivottavasti saat rauhan asian kanssa ja päääset elämässä eteenpäin. Voimia! -nainen sivusta

Kiitos 🤝🙂
        ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe