Olen miettinyt meitä – sitä, miten ollaan nähty, oltu lähellä, ja silti ne tärkeimmät asiat on jääneet sanomatta suoraan. Me puhutaan paljon viesteissä, ja niissä on ollut hetkiä, jotka on saanut sydämen lyömään vähän kovempaa. Sinä olet osoittanut arvostusta ja lämpöä tavalla, jota en ole unohtanut. Se merkitsee enemmän kuin osaat ehkä kuvitellakaan.
Mutta samaan aikaan tuntuu hullulta – tai suoraan sanottuna, idioottimaiselta – ettei me olla uskallettu kohdata toisiamme kunnolla, kasvoista kasvoihin, oikeilla sanoilla. Me puhutaan, mutta ei puhuta. Ollaan lähellä, mutta ei ihan perillä.
Ehkä nyt olisi aika. Että lopetettaisiin piiloleikki ja katsottaisiin silmiin, ihan kunnolla. Mitä jos me annettaisiin tälle mahdollisuus – oikeasti?
Mä olen valmis, jos sinäkin olet.
Sinulle rakas
11
536
Vastaukset
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Rakas. Haluaisin ja kaipaan.
- Anonyymi
Kenellekköhän menee?
- Anonyymi
Harrille.
- Anonyymi
Olisi jo aika. Haluaisin nähdä sinut myös oikeasti. Minulla on samanlainen tunne kun luen jotain oletetusti sinun tekstiä, lämpö valtaa kehoni ja alan hymyilemään itsekseni. Olen tuntenut tänään oloni hyväksi kiitos Sinun. Haluan sinulle vain hyvää vilpittömästi.❤️
- Anonyymi
Voitko kertoa, kauanko olette tunteneet tai tunteneet. Kuukausia vai puhutaanko vuosista? Onko h:lle, kuten tuolla välissä mainitaan.
- Anonyymi
Rakkaani, ulkonäköni alkaa menettämään hohtoaan. Samoin itseluottamukseni. Hanki joku nuorempi, joku viriilimpi. Minä vanhenen.
Minussa oli voimaa aluksi. Puutteistani huolimatta pystyin tukeutumaan ulkonäköön, vaikkei se oikeasti ollut jotain mihin nojata - itsetuntoni on perustunut aina ei ulkoisiin seikkoihin.
Sinulla samaa ongelmaa ei ole. Olet loppuun asti täynnä karismaa, etkä kahliutunut asioihin joihin minä. Minä hiivun, liukenen. Sitten minä hautaudun kotiini äänilevyjen keskelle, ja lapseni tuovat ruokaa ovelle.- Anonyymi
ps viestini on itseäni vanhemmalle. terv edellinen
- Anonyymi
Kohta oon valmis❤️ vähän pitää vielä kehittyä
- Anonyymi
Voi sua ❤️ oot ihana tuollaisena
- Anonyymi
Olet oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594