Sinulle rakas

Anonyymi-ap

Olen miettinyt meitä – sitä, miten ollaan nähty, oltu lähellä, ja silti ne tärkeimmät asiat on jääneet sanomatta suoraan. Me puhutaan paljon viesteissä, ja niissä on ollut hetkiä, jotka on saanut sydämen lyömään vähän kovempaa. Sinä olet osoittanut arvostusta ja lämpöä tavalla, jota en ole unohtanut. Se merkitsee enemmän kuin osaat ehkä kuvitellakaan.

Mutta samaan aikaan tuntuu hullulta – tai suoraan sanottuna, idioottimaiselta – ettei me olla uskallettu kohdata toisiamme kunnolla, kasvoista kasvoihin, oikeilla sanoilla. Me puhutaan, mutta ei puhuta. Ollaan lähellä, mutta ei ihan perillä.

Ehkä nyt olisi aika. Että lopetettaisiin piiloleikki ja katsottaisiin silmiin, ihan kunnolla. Mitä jos me annettaisiin tälle mahdollisuus – oikeasti?

Mä olen valmis, jos sinäkin olet.

11

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Rakas. Haluaisin ja kaipaan.

• Anonyymi

Kenellekköhän menee?

• Anonyymi

Harrille.

• Anonyymi

Olisi jo aika. Haluaisin nähdä sinut myös oikeasti. Minulla on samanlainen tunne kun luen jotain oletetusti sinun tekstiä, lämpö valtaa kehoni ja alan hymyilemään itsekseni. Olen tuntenut tänään oloni hyväksi kiitos Sinun. Haluan sinulle vain hyvää vilpittömästi.❤️

• Anonyymi

Voitko kertoa, kauanko olette tunteneet tai tunteneet. Kuukausia vai puhutaanko vuosista? Onko h:lle, kuten tuolla välissä mainitaan.

• Anonyymi

Rakkaani, ulkonäköni alkaa menettämään hohtoaan. Samoin itseluottamukseni. Hanki joku nuorempi, joku viriilimpi. Minä vanhenen.
      Minussa oli voimaa aluksi. Puutteistani huolimatta pystyin tukeutumaan ulkonäköön, vaikkei se oikeasti ollut jotain mihin nojata - itsetuntoni on perustunut aina ei ulkoisiin seikkoihin.
      Sinulla samaa ongelmaa ei ole. Olet loppuun asti täynnä karismaa, etkä kahliutunut asioihin joihin minä. Minä hiivun, liukenen. Sitten minä hautaudun kotiini äänilevyjen keskelle, ja lapseni tuovat ruokaa ovelle.

• Anonyymi

ps viestini on itseäni vanhemmalle. terv edellinen

• Anonyymi

Kohta oon valmis❤️ vähän pitää vielä kehittyä

• Anonyymi

Voi sua ❤️ oot ihana tuollaisena

• Anonyymi

Olet oikeassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5760
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5243
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2974
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1882
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1681
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe