Pitää etäisyyttä ja vältellä
Onko se helppoa
27
460
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole, tekisin mitä vain että mies haluaisi muuta 😘
- Anonyymi
Ei huolta, tuun näyttää koko ajan enemmän että miten paljon haluun suakin 😘 En jaksa enää välittää että mitä muut ajattelee kun saa tietää meistä koska sydän on jo kauan halunnut sua . Sitä vastaan taisteleminen on vaan satuttanut, niin en haluu enää olla pelkuri vaan rohkeasti mennä kohti niin lämpimän tunteen aiheuttavaa tuntematonta 🥰
- Anonyymi
Ei ole. Hän mies ei ehkä tajua itse punastelevansa mun lähellä. Ihan häntä olen ajatellut.
- Anonyymi
Minusta on helppoa, jollei ole halua ja enempi inhoa ja niitä negatiivisia tuntemuksia toiseen.
- Anonyymi
On se helppoa kun toisessa vaakakupissa on oma terveys
- Anonyymi
Ei oo 😭
- Anonyymi
Ei kenekään lähelle voi itseänsä tyrkyttää jos on sanottu ettei saa.
- Anonyymi
Ihan helvetin vaikeaa..
Ja sen lisäks muistuttaa joka kerta kun ikävä hiippii mieleen et
Ei se mies ei ollu oikeasti pitkä vaikka niin sano
Naiselta😭💔 - Anonyymi
Ei se ole. Mutta vaihtoehtoa ei ole.
- Anonyymi
On. Emme pyöri samoissa porukoissa, tai paikoissa. Ikävä on, mutta hyvä ettemme näe missään, satunnaisesti joskus ajellaan vastakkain, siinä helppo olla "näkemättä".
- Anonyymi
Olisi hauska kun tämä olisi eräs mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi hauska kun tämä olisi eräs mies
Naiselta oli
- Anonyymi
Ei ole. Olet mielessäni aina Mikki.
- Anonyymi
En mä kyllä ole se joka noin tekee.
- Anonyymi
Yritän päinvastoin kaikkeni, että nähdään mahdollisimman pian.
- Anonyymi
👍👍👍
en ap
- Anonyymi
Antakaa ihmisten olla rauhassa, jos sitä haluavat. Jokainen tekee omat valintansa ja vastaa myös niistä.
- Anonyymi
Hän ei halua olla rauhassa. Tie vain on mutkainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei halua olla rauhassa. Tie vain on mutkainen.
Käärmeitä täynnä😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käärmeitä täynnä😠
Juu näin on meidänkin kohdalla. Mutta mies ei ilm. Halua kuin käärmeen. Jos se ois mun mies ja vahva ni se ei uskoisi käärmeitä ja taistelisi kuin ritari. Tuttiritari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käärmeitä täynnä😠
Mitään käärmeitä ei ole, mutta hankalia sattumia on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu näin on meidänkin kohdalla. Mutta mies ei ilm. Halua kuin käärmeen. Jos se ois mun mies ja vahva ni se ei uskoisi käärmeitä ja taistelisi kuin ritari. Tuttiritari
Tarkoitatko palstaäijä esimerkiksi sitä, että että muiden pahan puheita peesaava ja siihen millään tavalla reagoimaton ei pääse jatkoon? Järkyttävää luettavaa
- Anonyymi
Ei tarvitse juurikaan vältellä, kun tunteet laimenneet.
- Anonyymi
Hyvä tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tietää.
Mitäs hyvää siinä sulle on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs hyvää siinä sulle on?
Asennoidun rakastamaan yksinäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asennoidun rakastamaan yksinäni.
Ehkä sun kaivatulla on toisenlainen tilanne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144