Vitaran automaatin toimintaa on mainittu vähintään asialliseksi ja jopa hyväksi, mutta mitä lisäkustannuksia pienen mehumaijan käyttäminen tuo mukanaan?
- jarrut kuluu nopeammin, huoltoväli jarrurempalle keskimäärin?
- bensankulutus kasvaa, paljonko?
Automaattivaihteiston öljynvaihto on hinnakas, en mistään löytäny vaihtoväliä, mikähän on ja paljonkos mahtaa maksaa?
Niin tai näin, seuraavassa autossa on automaattivaihteisto, se on 100-varmaa.
Niin tai näin, seuraavassa autossa on neliveto, se on 99-varmaa.
Automaatti-Vitara boosterjet
3
70
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin vanhemmissa ei-hybridimalleissa käytetty Aisinin laatikko on ongelmaton. Bensan kulutus ei ole ainakaan suurempaa kuin manuaalissa. Jarrupalat kestäneet minulla yli 80 th km ja vaihto hyvin helppo tehdä itsekkin. Öljynvaihto perinteiseen laatikkoon on samoin helppo tehdä itse jos tahtoo. Viimeksi öljyt maksoivat vajaan satasen. Ja tunnin verran työtä.
- Anonyymi
ja aisinin automaattiin ei tarvi koskaan vaihtaa öljyjä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja aisinin automaattiin ei tarvi koskaan vaihtaa öljyjä?
Auto Jerryn mukaan Suzuki Vitaroihin olisi vaihdettu automaattilaatikon öljyjä haarukassa 50.000 ... 195.000km. Tässä ei käy ilmi, onko kyseessä ensimmäinen kerta?
Keskihinta on pyörinyt siinä 300€ paikkeilla.
https://autojerry.fi/hinnat/automaattivaihteiston-oljynvaihto-hinta/suzuki/vitara/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251