Löytyykö Kymenlaaksosta 65+ miestä nuolemaan pillua ilman vastinetta? Nautin pitkästä, hellästä nuolemisesta jossa välillä työnnetään kieltä pillun sisälle. Parhaiten tuun suuhusi kun voin olla kasvojesi päällä nuoltavana ja kielellä nussittavana.
Mun pillu tahtoo kieltä
17
688
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko tuollainen ihanuus olla edes totta 😋 haluisin nuolla ja nauttia pitkään, minulla seisoo jo ajatuksesta isona kovana, saanko runkata lopuksi spermat päällesi 🥰 +60ukm
- Anonyymi
Tarkoitatko että nautit istua miehen kasvoilla? Onko siinä päällä olemisessa joku valta-aspekti, toinen on allasi ja sinulla on valta nuolettaa ja nauttia?
Tykkään olla naisen alla ja tuottaa suullani, nenälläni ja koko naamallani naiselle ihania orgasmeja.
Oletko joskus esim. pyöräillessäsi ajatellut suuseksiä? - Anonyymi
Hei.Olen 67v siisti hoikka mies.Olisi hienoa kun tulet naamani päälle pylly pimppi aivan naamassa kiinni kieli syvällä reijässäsi.Ei väliä kummin päin olet.Kuinka sinuun saisi yhteyttä. Odottava.
- Anonyymi
Siellähän teitä pedareita säilötään.
- Anonyymi
Mielelläni nuolen pillua ja tuotan orgasmeja Kymenlaaksossa, mutta olen 15 v. liian nuori.
- Anonyymi
Kyllä. Osuit oikeaan. :)
- Anonyymi
Niinhänsä olet. Oliko sulla oikein asiaakin.
- Anonyymi
Mihin tuun? Laita osoite ja yhteystiedot tänne 😉
- Anonyymi
Harmi ku jää 30v vajaaks vaaditusta.
- Anonyymi
en oo sieltä päin mutta naisen orkku nuolemalla ihananaa katsottavaa
Tulen mielelläni, rakastan pillun nuolemista. Kullini on 19cm mutta kieleni ei ole niin kookas.
Kiinnostaa, ja aikas pirusti
- Anonyymi
joensuussa onnistuu
- Anonyymi
Tuu lempäälään niin saat nuorempaa ja vetreämpää kullia ja kieltä
Se on parasta kun nainen määrää tahdin ollessaan hajareisin naaman päällä.
Nimimerkillä löytyy treffien puolelta siisti ja luotettava mies toteuttamaan toiveesi.
Otathan yhteyttä.- AnonyymiUUSI
50v mies olisi halukas nuolemaan Kymenlaaksossa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224