Ja sitä me työläiset äänestetään. Ja sitä ei vasemmisto kestä!
Perussuomalaiset on suurin duunaripuolue
12
134
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan pimeetä on duunarin äänestää puoluetta joka ajaa vain ison rahan etua.
- Anonyymi
*
***********************************************************************************
_______________ - Olen Suomalainen - Olen PerusSuomalainen - ! _______________
_______________________ - KYLLÄ - PERUS - ON - PARAS - _________________________
************************************************************************************
*
- Anonyymi
Vaalien jälkeen Suomen pienin puolue kaikilla aloilla.
- Anonyymi
Näköjään ette äänestä, koska persujen kannatus vain kutistuu ja kutistuu ja demareiden kannatus vain kasvaa ja kasvaa.
- Anonyymi
Miten selität työväenpuolue demareiden kannatuksen nousun?
Suurin puolue ylivoimaisesti yli10% enemmän kannatusta kuin persuilla.- Anonyymi
Eläkeläisten määrä on noussut ja ne uskoo demareiden paska puheita kuten vappusatanen. Oikeat duunarit menee 2027 uurnille ja äänestää työväenpuolue Perussuomalaiset suureen vaalivoittoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeläisten määrä on noussut ja ne uskoo demareiden paska puheita kuten vappusatanen. Oikeat duunarit menee 2027 uurnille ja äänestää työväenpuolue Perussuomalaiset suureen vaalivoittoon.
Työttömiä tullut lisää, vaikka luvattiin ihan muuta.
- Anonyymi
Olen toisella töissä 52000€/vuosi että en taatusti ole populistien tai oikeiston äänestäjä.
- Anonyymi
Persaukinen pöljä olet.
- Anonyymi
Aloituksen kellonajasta päätellen kyseisellä persulla ei työt paina. Joutaa värkkäämään älyttömiä viestejä.
- Anonyymi
Tämän palstan persukiimassa sekoilijoita tuskin painaa työt tai edes se 4 työpaikkaa kuukaudessa työnhakuvelvoite. Minimi työkyvytömyyseläke ja toimeentulotuki riittää kiihkoiluun päivästä toiseen.
- Anonyymi
Perssuolinkaiset on suurin tunaripuolue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573745
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652621- 642498
- 552421
- 402349
- 162296