Uuden sukupolven RAV4 esitellään ke 21.5.25! Ohessa jo kuvia...

Anonyymi-ap

13

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hitto. Tilasin itse reilu kk sitten uuden Rav4 plug in -mallina. Myyjä kertoi että uusi malli tulee vasta ensi vuonna. Nyt sitten saa vanhan mallin jonka arvo romahtaa heti.

• Anonyymi

Ensi vuonna tulee ehkä myyntiin, ei sen aiemmin. Toisaalta viimeisiä olisit saanut pilkka hinnalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensi vuonna tulee ehkä myyntiin, ei sen aiemmin. Toisaalta viimeisiä olisit saanut pilkka hinnalla.

Höpsis, jos kerran ensiesittely on 21.5.25 niin kyllä sen ennakkohinnat ja -tilausjutut alkaa viimeistään syksyllä! Maahantuoja varmaan kieltänyt myyjiä kertomasta totuutta eli että esitelläänkin jo näin nopeasti. Moni meni halpaan ja tilasi nyt, saa esihistoriallisen mallin alleen.

• Anonyymi

Toyota on hyvä. Dacia on vielä parempi. Ostakee siis Dacia. Kiitos. Turo

• Anonyymi

Dacia Duster kaiken lisäksi pieksee ravin huippunopeudessa eli kulkee 200 ja ravi vain 180 siinä olen nauranut monet kerrat kun plugari ravi on mennyt ekana ohi motarilla niin jonkin ajan päästä vedän Dacialla ohi 😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dacia Duster kaiken lisäksi pieksee ravin huippunopeudessa eli kulkee 200 ja ravi vain 180 siinä olen nauranut monet kerrat kun plugari ravi on mennyt ekana ohi motarilla niin jonkin ajan päästä vedän Dacialla ohi 😂😂😂😂

kerro vielä missä ja koska uudelleen ohitat

kamerat kuntoon ja siviiliautot valmiiksi-lopiisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kerro vielä missä ja koska uudelleen ohitat

kamerat kuntoon ja siviiliautot valmiiksi-lopiisi

Olet vaan kateellinen ravurimies eikä tiedä olenko ohittanut sinutkin Dusterilla motarilla.😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Fossiilisten polto jatkuu ja jatkuu...

• Anonyymi

Toyotan kuvien kanssa vessaan...

• Anonyymi

Niihin kuviin on huono pyyhkiä perseensä. Minä suosin pehmeämpää paperia siihen hommaan.

• Anonyymi

Onpa ruman näköinen koelauta näytön ottas pois luulis ladan koelauaksi ei mullamuuta.

• Anonyymi

Koelauta? Vttu se autossa mikään KOElauta ole vaan kojelauta. Mene ensin ala-asteen ekalle luokalle opettelemaan suomenkieltä.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5224
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4388
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2531
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1928
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe