Onnellinen ilman sinua, että voisit mennä eteenpäin.
Toivotko että olisin
12
165
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon että olet onnellinen, mutta haluan olla kanssasi. ❤️ miehelle
- Anonyymi
Kummallinen kysymys.
- Anonyymi
Sopikaa noi teidän työpaikka draamat jossain muualla kuin palstalla.
- Anonyymi
Toivon sinun jättävän minut rauhaan ihan kokonaan. Sitä olen toivonut jo useamman vuoden ajan!
- Anonyymi
Vähän vaikea jos ei itse jätä
- Anonyymi
Working on it every single day!
- Anonyymi
Minä olen jättänyt hänet rauhaan aikoja sitten. Siksi en koskaan sanonut hänelle mitään! Ne kohtaamiset olivat todella ahdistavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen jättänyt hänet rauhaan aikoja sitten. Siksi en koskaan sanonut hänelle mitään! Ne kohtaamiset olivat todella ahdistavia.
Raukkamainen tapa sinulla. Luuletko tuon jollekin menevän perille tyhmä akka olet! Kertoisit jotain selvää asiasta jos luulet ahdistavan henkilön lukevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tulet tuota tunnisteetonta syytöstä tänne syöttämään. Sinä se enemmän olet vinksallaan kuin se jonka kohtaamisen väität olleen ahdistavaa.
- Anonyymi
Toivon onneasi, oli se mitä sitten.
- Anonyymi
Toivon että olisit onnellinen, mitä ikinä se tarkoittaakaan meihin liittyen. Mutta jos meistä ei tule meitä, toivon että et muista pahalla ja tee minusta jälkikäteen hirviötä. Rakastinhan (rakastanhan) minäkin sinua.
Naiselta- Anonyymi
Hirviöhän säolet!
Zivusta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225264- 254458
- 282571
- 342274
- 372018
- 151948
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211287Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194