Sinua, mitä ihmettä sinä sitten minusta mitään enää haluat?
En vain ymmärrä
11
279
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan susta kuule ihan kaiken, jokaisen millin neliön
- Anonyymi
Sinut mies 🙂
- Anonyymi
Taas hyväuskoisia viedään kuin pässiä narussa.
- Anonyymi
Sehän onkin iso rikos. Kokeilisit säki joskus jotain muuta ku tota iänikuista kyynisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän onkin iso rikos. Kokeilisit säki joskus jotain muuta ku tota iänikuista kyynisyyttä.
Pidän tuollaista jatkuvaa rakastuneen vedättämistä ja harhauttamista aika sairaana hyväksikäytön muotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän tuollaista jatkuvaa rakastuneen vedättämistä ja harhauttamista aika sairaana hyväksikäytön muotona.
Okei. Mut eiks meillä kaikilla oo myös järki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Mut eiks meillä kaikilla oo myös järki?
Jokainen rakastunut tietää että järjellä ei paljon ajatuksia siinä tilassa ohjailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen rakastunut tietää että järjellä ei paljon ajatuksia siinä tilassa ohjailla
Totta tämäkin, aloitus on monelle aika arkinen mielikuva omasta tilanteesta. Sivusta mieheltä vain.
- Anonyymi
Sitä minäkin olen jo useamman vuoden ajan ihmetellyt! Olen pyytänyt toistuvasti että kaikki täysin turha kertominen lopetettaisiin ja toivon joka päivä, ettei minun enää tarvitsisi kokea sitä missään koskaan!
- Anonyymi
Hän voi olla ihan rauhassa sillä tunteeni jää ja tulee jäämään tänne palstalle kokonaisuudessaan, ei tarvii hänen pelätä mitään, lähestymistäni tai muutakaan (enää). Kuka nyt tuntemattomalta mitään haluaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225264- 254458
- 282571
- 342274
- 372018
- 151948
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211287Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194