Miksi vain JT ovat valmistautuneet lopun aikoihin? ?

Anonyymi-ap

Tapahtumia tulee lähiaikoina!

JT ovat valmiina siihen.

Raamattu kertoo mitä tapahtumia tulee varmasti!

23

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Idiootit.

• Anonyymi

Kerropa muillekin mitä se Raamattu kertoo.

• Anonyymi

Raamattu on vähän niin kuin sellainen kirja johon jokaisen kuuluisi itse tutustua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu on vähän niin kuin sellainen kirja johon jokaisen kuuluisi itse tutustua.

Kyllä JT:t haluaisivat nimenomaan opettaa muille, miten Raamattua tulisi ymmärtää. Jos kiinnostunut suostuu kuuntelemaan, hänelle pian tehdään selväksi, että hallintoelimen opetusta tulisi noudattaa, jos haluaa Jehovan hyväksynnän. Vastuu kylläkin jää kuulijalle, jos jotain menee pieleen.

• Anonyymi

Lopun ajoista, VT ja UT!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, olet oikeassa, ihan itse!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

satukirja raamattu on vähä ninku sellainen satuiluopus, johon kannattaa tutustua jos tykkää hulvattomista saduista ja haluaa nauraa itsensä tärviölle. Ja tyhmille ihmisille se kelpaa ohjeeksi ja oppaaksi.

• Anonyymi

JT ovat viisaampia kuin muut uskovaiset siksi, mutta eihän tuosta valmistautumisesta heille kuitenkaan mitään sen kummallisempaa hyötyä ole.

• Anonyymi

JT:t ovat uskovaistenkin joukossa vähemmän viisaasta ja enemmän hörhöstä päästä.

• Anonyymi

Pelastukseen kuuluu valmistautuminen... EI halkoja pilkkomalla pelastuta!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pelastukseen kuuluu valmistautuminen... EI halkoja pilkkomalla pelastuta!

Itse asiassa olet aika hyvällä mallilla pelastua, jos pilkot runsaasti klapeja varastoon. Sillä piiiiiiiiiiitkässä talvessa tarvitaan lämpöä, pirttiin jotta voisi laskea Raappahousuissa uuninpankon lämmöstä pelastavaa Peräilmaa. Vielä kun varastoit Peräilmarikasta säilyvää ruokaa, niin näet seuraavankin kevään. jessulit sun muut satuolennot voi siinä touhussa unohtaa tyystin.

• Anonyymi

Myös monet muut evankeliset seurakunnat ja seurakuntiin kuulumattomat seuraavat aikainmerkkejä jopa paremmin kuin JT:t.
      Minä kuulun heihin.

• Anonyymi

Vain JT pelastuu juutalaisten kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain JT pelastuu juutalaisten kanssa!

Kuules nyt me uudestisyntyneet vasta pelastutaankin ja jos ei pelastuta samaan aikaan kuin te, niin synnytään taas uudelleen, mitäs tähän sanot?

• Anonyymi

Pöh, Baba Vanga on ennystellut kaikenlaista.
      Maailma on pullollaan ryhmiä, jotka ovat ennustelleet (pieleen) kaikenlaisia loppuja.
      Toiset piiloutuvat maan alle ja hamstraavat tarvikkeita, sen varalle, että "jotain tapahtuu".
      JT ei siis ole suinkaan ainoa 😁

• No Peräilmaa tulee ainaskiin raamatun mukaan. tase russellin kikkelin pituus- ja pyrammidituuma-ennusteluihin pohjaten Peräilmaa tulee runsaasti. Ja ruttenvoordtin mukaan Peräilmaa tule todella runsaasti. Ja jokainen paratiisiin pääsevä voideltu saa jeesukselta uuden uutukaisen Raappahousut. Niillä kelpaa sitten paratiisissa päästellä Peräilmaa.

• Anonyymi

Anonyymi-ap 2025-05-13 17:55:03

"Miksi vain JT ovat valmistautuneet lopun aikoihin? ?"

-Lähettämällä jäsenistöltään rahaa vartiotorniseuralle sijoitettavaksi Irlantiin, pankkiin, sijoitusyhtiöön tuottoisaa osakekauppaa varten ?

VT seuralla - miljardien - sijoitusyhtiö Irlannissa

The Jehovah’s Wit­nesses reli­gious group has estab­lished a new asset man­age­ment firm in Ire­land
      The reli­gious group is thought to have tens of bil­lions of dol­lars in assets
      https://www.pressreader.com/1059/20240827/281715504960926

Markus 10:21 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Yksi sinulta puuttuu: mene, myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaassa; ja tule ja seuraa minua".

Matt. 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Jehova, Jehova!', pääse taivasten valtakuntaan,

Matt. 10:7 Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.

Fil. 3:18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;
      3:19 heidän loppunsa on kadotus,
      3:20 Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa

• Anonyymi

Valehteleva Raamatun väärentäjä taas liikkeellä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valehteleva Raamatun väärentäjä taas liikkeellä.

" Valehteleva Raamatun väärentäjä taas liikkeellä. "

Niin, jt:t saavat vartiotorniseuralta väärennetyn Raamatun, UM -nimitetyn, joutuvatpa maksamaankin siitä

Esim. Matteuksen 24:39:stä.

UM: He eivät kiinnittäneet huomiota siihen, mitä tapahtui, ennen kuin vedenpaisumus tuli ja pyyhkäisi heidät kaikki pois. Samanlainen tulee olemaan Ihmisen Pojan läsnäolo.

KR92: Kukaan ei aavistanut mitään, ennen kuin tulva tuli ja vei heidät kaikki mennessään. Samoin käy, kun Ihmisen Poika tulee.

1933/38: eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.

Käännöksessä on päädytty ratkaisuun, joka tukee Jehovan todistajien käsitystä siitä, että Nooa olisi saarnannut aikalaisilleen vedenpaisumuksesta. Näkemys on Jehovan todistajille tärkeä, sillä he pitävät sitä suoraan verrannollisena meidän aikaamme, kun he saarnaavat pelastuksesta muulle maailmalle. UM on ratkaissut ongelman antamalla ymmärtää, että ihmiset olivat ainoastaan välinpitämättömiä Nooan julistamiseen (”eivät kiinnittäneet huomiota”). Muut käännökset kuitenkin toteavat suoraan, ettei ihmisillä ollut mitään käsitystä koko vedenpaisumuksesta ennen kuin se tuli. Tämä oli ristiriidassa Jehovan todistajien näkemyksiin nähden, joten se piti muuttaa.

-Valehtelu on jt:lle annettava työkalu, sille on omistettu lahkoslangi-ilmaus "teokraattinen sodankäynti"

• Anonyymi

Minä ainakin vaikka en ole JT olen valmistunut lopun aikoihin ja Jeesuksen tuloon.

• UUSI

Siksi jt ovat valmistautuneet, koska ovat sytytyksen säätöä vailla eli uskovat maailmanloppu-humpuukiin. Lapsikin ymmärtää, ettei mitään jt uskottelemaa maailmanloppua ole tulossa.
      Mutta minkäs teet, tyhmät uskovat ja laskevat Peräilmaa. Vähän vähemmän tyhmät keräävät heiltä rahat ja laskevat Peräilmaa. Ja viisaat katselevat päältä, naureskelevat ja päivittelevät jt-humpuukin läpimenoa. HOHOHOHOHOOHO HOHHOOHOHOHOOOOO HOHOHOHOHOHOOOOOOO!

• Anonyymi
      UUSI

Erilaiset uskovat ja hihhelit ovat valmistautuneet loppuun jo tuhansia vuosia. Miten järkevää se on ollut, voi tarkistaa ikkunasta. Loppua ei ole tullut eikä sitä uskonnollisessa mielessä ole tulossakaan. Mutta koska herkkäuskoiset ovat heikkoja, loppua povaavat eivät maailmasta lopu.

• UUSI

Peräilmatapahtumia tulee varmasti. Siihen jt ovat epäilemättä valmiita. raamattukkin kertoo, että sellaista äänekkäämpää ja pitempää Peräilmaa tulee ihan varmana, Nii jeesuskin sanoi Gentsareetin järvellä pietarin paatissa kyydissä olleelle vaaraolle. mooseskin oli kutsuttu risteilylle, mutta sanoi, että on jo ollut, kerta riittää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4324
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      19
      3391
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      402
      2331
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2011
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1954
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1949
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1704
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1578
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1337
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1301
    Aihe