Etkä ymmärrä että

Anonyymi-ap

On ihan oikea ikävä ja halu saada jo enemmän kuin tätä. Onko jotenkin hauska ärsyttää mua vai mikä ihme sua vaivaa?

23

446

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis mäkin tahdon. Kerro missä se polku sun luo menee?

• Anonyymi

Sivusta - se polkukirjoitus oli multa. Siitä mitä pitkin luokseni aina kuljet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta - se polkukirjoitus oli multa. Siitä mitä pitkin luokseni aina kuljet.

Mulle tulee mieleen vaan ääniaallot. Niitä pitkin pääsen sun luo.

• Anonyymi

Etkö ymmärrä että kukaan ei tiedä kuka olet ? Tajuatko että kun joku lukee täällä satoja ja satoja viestejä kukaan ei voi tunnistaa sua jollei viitsi edes kirjaimia laittaa ! Surullista miten voi olla noin harhoissa sen se tekee kun on palsta asukki !

• Anonyymi

Ärsyttää? Millä tavalla hän ärsyttää sinua? Itse ainakin haluan vain lähemmäs toista niin fyysisestii kuin psyykkisestikin, se vain ei ole helppoa toteuttaa 🤔

• Anonyymi

Mikä siinä on niin vaikeaa

• Anonyymi

Minä en halua yhdenkään itseäni paljon nuoremman lähelle koskaan! Ainoastaan ja vain 60v miehen lähelle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikeaa

Kun toinen on niiin kuumottava ja alkaa jännittään, tuntuu et aivot lyö tyhjää ja pelkään että teen itsestäni vain typeryksen jos yritän mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun toinen on niiin kuumottava ja alkaa jännittään, tuntuu et aivot lyö tyhjää ja pelkään että teen itsestäni vain typeryksen jos yritän mitään.

Suunta ei ole kuin ylöspäin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suunta ei ole kuin ylöspäin

Toivottavasti niin.

• Anonyymi

Itsehän sinä ärsytät kun kukaan , tai se tietty tunnista sinua. Mistä yleensä kuvittelet että joku ajattelemasi henkilö on täällä lukemassa?

• Anonyymi

Ensinnäkin ootko mies vai nainen? Kirjoitatko miehelle vai naiselle? Miksi raivoat kun ihmiset kaipaa liity välttämättä itseesi mitenkään nää kirjoitukset.

• Anonyymi

Ei mult Jii nää. Kiitos että olet mulle rehellinen ja avoin kaikesta. Kiitos että voimme aina keskustella asioista myös palstan ulkopuolella vaikka usein sulkeudutkin omaan maailmaasi. Kiitos että olet elämässäni ja saan kokea kanssasi myös intohimoisia hetkiä. Kiitos. Kaikki on hyvin ja syvä harmonia vallitsee välillämme edelleen. Se Saippua.

• Anonyymi

Harmoniaa välilmämme ei ole, intohimosta puhumattakaan. Sinä et ole minulle mitään. Kaikki on vain harhaa omassa päässäsi.

• Anonyymi

En usko, ja kun muuta tunnereaktiota ei saatavana olisi tosin hauskaa ärsyttääkin, mutta ei taida sekään oikein onnistua. Ihan laimeata menoa.

• Anonyymi

Höpötystä

• Anonyymi

Ai eikö ole ikävä? 🥺

• Anonyymi

Älä viitsi olla typerä ja kuvitella, että kaivattusi tunnistaa sinut täällä.

• Anonyymi

En ärsytä tahallaan mutta on vaan hitonmoinen kynnys kokeilla liian rohkeaa tossa paikassa missä nähdään vaikka haluisin

• Anonyymi

Sama 🙁

• Anonyymi

Pyydä kahville?

• Anonyymi

No mua ei ärsytä. Mä voisi itsekin tehdä aloitteen, ei se olw hänen tehtävä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6915
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      38
      1963
    Aihe