On ihan oikea ikävä ja halu saada jo enemmän kuin tätä. Onko jotenkin hauska ärsyttää mua vai mikä ihme sua vaivaa?
Etkä ymmärrä että
23
446
Vastaukset
- Anonyymi
Siis mäkin tahdon. Kerro missä se polku sun luo menee?
- Anonyymi
Sivusta - se polkukirjoitus oli multa. Siitä mitä pitkin luokseni aina kuljet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - se polkukirjoitus oli multa. Siitä mitä pitkin luokseni aina kuljet.
Mulle tulee mieleen vaan ääniaallot. Niitä pitkin pääsen sun luo.
- Anonyymi
Etkö ymmärrä että kukaan ei tiedä kuka olet ? Tajuatko että kun joku lukee täällä satoja ja satoja viestejä kukaan ei voi tunnistaa sua jollei viitsi edes kirjaimia laittaa ! Surullista miten voi olla noin harhoissa sen se tekee kun on palsta asukki !
- Anonyymi
Ärsyttää? Millä tavalla hän ärsyttää sinua? Itse ainakin haluan vain lähemmäs toista niin fyysisestii kuin psyykkisestikin, se vain ei ole helppoa toteuttaa 🤔
- Anonyymi
Mikä siinä on niin vaikeaa
- Anonyymi
Minä en halua yhdenkään itseäni paljon nuoremman lähelle koskaan! Ainoastaan ja vain 60v miehen lähelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikeaa
Kun toinen on niiin kuumottava ja alkaa jännittään, tuntuu et aivot lyö tyhjää ja pelkään että teen itsestäni vain typeryksen jos yritän mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun toinen on niiin kuumottava ja alkaa jännittään, tuntuu et aivot lyö tyhjää ja pelkään että teen itsestäni vain typeryksen jos yritän mitään.
Suunta ei ole kuin ylöspäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suunta ei ole kuin ylöspäin
Toivottavasti niin.
- Anonyymi
Itsehän sinä ärsytät kun kukaan , tai se tietty tunnista sinua. Mistä yleensä kuvittelet että joku ajattelemasi henkilö on täällä lukemassa?
- Anonyymi
Ensinnäkin ootko mies vai nainen? Kirjoitatko miehelle vai naiselle? Miksi raivoat kun ihmiset kaipaa liity välttämättä itseesi mitenkään nää kirjoitukset.
- Anonyymi
Ei mult Jii nää. Kiitos että olet mulle rehellinen ja avoin kaikesta. Kiitos että voimme aina keskustella asioista myös palstan ulkopuolella vaikka usein sulkeudutkin omaan maailmaasi. Kiitos että olet elämässäni ja saan kokea kanssasi myös intohimoisia hetkiä. Kiitos. Kaikki on hyvin ja syvä harmonia vallitsee välillämme edelleen. Se Saippua.
- Anonyymi
Harmoniaa välilmämme ei ole, intohimosta puhumattakaan. Sinä et ole minulle mitään. Kaikki on vain harhaa omassa päässäsi.
- Anonyymi
En usko, ja kun muuta tunnereaktiota ei saatavana olisi tosin hauskaa ärsyttääkin, mutta ei taida sekään oikein onnistua. Ihan laimeata menoa.
- Anonyymi
Höpötystä
- Anonyymi
Ai eikö ole ikävä? 🥺
- Anonyymi
Älä viitsi olla typerä ja kuvitella, että kaivattusi tunnistaa sinut täällä.
- Anonyymi
En ärsytä tahallaan mutta on vaan hitonmoinen kynnys kokeilla liian rohkeaa tossa paikassa missä nähdään vaikka haluisin
- Anonyymi
Sama 🙁
- Anonyymi
Pyydä kahville?
- Anonyymi
No mua ei ärsytä. Mä voisi itsekin tehdä aloitteen, ei se olw hänen tehtävä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396915
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 381963