Käki kukkuu 🎵🎶 🐦
Kesä on tullut..
14
235
Vastaukset
- Anonyymi
Onks toi vaaleenpunanen käki? T. mummo
- Anonyymi
Mä kuulin eilen, mun kesä alkoi aiemmin ku sulla 😅
- Anonyymi
Toiset menee naisten luo, toiset käelle
- Anonyymi
Luonnollisesti..
- Anonyymi
😂
- Anonyymi
Hauskasti sanottu. Itse olen joku välimuoto. Tullut tässä pitkän ajan kuluessa siihen tulokseen että ne miehet jotka eniten on "naisissa" niin eipä niillä oikein sellasta vilpitöntä iloa ole sydämessä tai naamallakaan. Vähän sellaisia ex mäkihyppääjiä aina vippaamassa rahaa takaisinmaksu on horisontissa joskus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂
🤣
😂
- Anonyymi
Kukkuu gubbe 🎵🎶🎶🎶🎵🎶💊
- Anonyymi
Kukkuu kukkuu, kaukana kukkuu. Niuvanniemessä ruikuttaa 🎶🎶🎶🎶🎵🎶🎵🎵🎶
- Anonyymi
Seuraavassa osassa sun pitää ruveta kukkumaan täällä, kuin käki, tai kuovi.
Tee se. - Anonyymi
järkyttävää. voi edes uimassa käydä kun aamulla tai yöllä. Muuten ei kehtaa
- Anonyymi
Eiks se oo että ......västäräkistä vähäsen, pääskysestä ei päivääkään, eikä ......västäräkistä vähäsen, käestä ei päivääkään.
- Anonyymi
Kesäfiilis tulee kun käki kukkuu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäfiilis tulee kun käki kukkuu..
Käki lensi kerran ylitseni ja kukkui samalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184