Oi miksi. Luulen että Dacian valmistaja haluaa saada dacistin koukkuun jenkemin vienon tuoksun avulla. Tämä on vain minun arvaukseni. Niille jotka eivät tiedä mitä jenkemi on voin kertoa että se on pullotettua kakkaa jonka on annettu käydä. Siitä se vieno tuoksu on peräisin.
Miksi Daciassa käytetään jenkemiä
12
118
Vastaukset
- Anonyymi
Ei missään autossa käytetä tuollaisia aineita, ei ole koskaan käytetty.
Yritä vihdoin keksiä joku hieman järkevämpi tapa provoilla ja hankkia huomiota, sitähän vailla olet.- Anonyymi
Saa olla montaa mieltä mutta kyllähän tuo jenkemi koukuttaa. Aaah. Käykääpä nuuhkimassa Dacioita niin tiedätte mistä puhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa olla montaa mieltä mutta kyllähän tuo jenkemi koukuttaa. Aaah. Käykääpä nuuhkimassa Dacioita niin tiedätte mistä puhun.
Mitä voi nuuskia jos sellaista ainetta ei ole?
Voisit hieman kasvaa ja lopettaa nuo 10 vuotiaan tasoiset jutut, jooko? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä voi nuuskia jos sellaista ainetta ei ole?
Voisit hieman kasvaa ja lopettaa nuo 10 vuotiaan tasoiset jutut, jooko?Tämä ei ole asia jota ohittaa kevyin perustein. Olkaa tarkkana. Jenkemi koukuttaa pahasti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ole asia jota ohittaa kevyin perustein. Olkaa tarkkana. Jenkemi koukuttaa pahasti
Sinä olet koulussa asiaan minkä olet ihan itse keksinyt. Se on noloa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet koulussa asiaan minkä olet ihan itse keksinyt. Se on noloa.
Ei lainkaan noloa. Jenkemin pauloihin on joutununna monta dacistia. Se on noloa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ole asia jota ohittaa kevyin perustein. Olkaa tarkkana. Jenkemi koukuttaa pahasti
Miten matala älykkyysosamäärä täytyy olla, että vaikka oletkin googlettanut aineen, niin et osaa edes kirjoittaa sitä oikein? Aine on jenkem. Lienet harhaisessa päässäsi itse keksinyt lisätä i-kirjaimen loppuun.
Voisit kertoa miltä tuntuu elää, kun tietää että siastakin saa ennemmin hieromalla ajokoiran, kuin sinun päähän edes hitusen järkeä?
- Anonyymi
60 luvulla oli paremmin asiat,,silloin kahjot eivät saaneet liikkua vapaasti, Oulussa sellaisten paikka oli Heikin harju
- Anonyymi
Meissä jokaisessa asuu pieni dacisti. Toivoo parasta ja pelätä pahinta!
- AnonyymiUUSI
Mitä on jenkemi? Tässä kerrottu:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Jenkem - AnonyymiUUSI
Nuo Jenkemi nimitykset aloitteena on kyllä täyttä siansaksaa ja hyvä näyttö siitä että mistään ei ole mitään tietoa kunhan turpavärkki jotain jauhaa ulos. Mikä vois olla lähinnä Jenkemin hajua olis varmaan jos sattuis jonottamaan kaupan kassalla tuollaisen juoppo trollin jälkipuolella joka on kussut housuihinsa edellisenä päivänä
- AnonyymiUUSI
Pietarin trollitehtaan Tojo HÖNÖN AAAIIIVOTONTA PASKA SPÄMMIÄ ! ! TOJO HÖNÖ ON PIETARIN TROLLI ! ! 20 H/VRK PIETARIN TROLLITEHDAS DISSAA PASKAA NATOMAIDEN AUTOISTA INFRASTA TEKNIIKASTA IHMISISTÄ DISSAUS PASKAA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI JA VARO TOJO HÖNÖÄ. .SE PIETARIN TROLLI ! !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213621- 162452
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3782023Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381890- 271631
- 311607
- 321569
- 141217
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 121081