Katsoin TM:n koeajot Corolloista vuoteen -83 saakka ja KAIKKI edeltävät mallit ovat selvästi hiljaisempia kuin nykyinen!
Voihan v...!
Nykyinen Corolla meluisin yli 40 vuoteen!
16
191
Vastaukset
- Anonyymi
Melkoinen epäonnistuminen...
- Anonyymi
Väitteesi voi olla tottakin. Keskustelussa
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18942088/corollan-rengasmelu-hallintaan
on seikkaperäisesti selvitetty se, mistä nykyisten hybridi-Toyotien meluisuus johtuu. Onneksi ongelma on helposti ja halvalla korjattavissa, eikä autoa välttämättä tarvitse viedä edes korjaamolle.- Anonyymi
Höpö höpö, melua riittää ja halvalla ei saa mitään aikaan ja isolla rahallakaan ei saa Toyotasta hiljaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, melua riittää ja halvalla ei saa mitään aikaan ja isolla rahallakaan ei saa Toyotasta hiljaista.
Kannattaisi kuitenkin kokeilla esitettyä konstia. Kokeilu ei tule mitenkään kalliiksi.
- Anonyymi
Ostakaa se puolivalmisteena ja kootkaa kotona mieleiseksi. Voitte saada tonnin alennusta.
- Anonyymi
185/65 renkaat alle, ei yhtään leveämpi tai matalampi profiili.
- Anonyymi
Ihan täysin ei väitteeni pitänyt paikkaansa sillä jostain syystä 2,0 farmari näyttää olevan selvästi hiljaisempi kuin tuo 1,8 sedan, johon vertasin noita edeltäjiä. Jostain ihme syystä varsinkin sedan-mallin takapenkki on äänekäs ja takaanta tuleva melu näyttää kantautuvan etupenkille saakka.
- Anonyymi
Yleensä asiat on juurikin toisin päin, eli farkku äänekkäämpi.
Ehkä kyseessä onkin taas kerran mielikuvituksen tuote. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä asiat on juurikin toisin päin, eli farkku äänekkäämpi.
Ehkä kyseessä onkin taas kerran mielikuvituksen tuote.Noin päin nuo desibelit TM:n testeissä olivat. Sedan haukuttiin tekstissäkin erittäin meluisaksi mutta farkku taasen sijottui vertailussa "vain" vähän keskitason huonommalle puolelle Kian ollessa meluisin.
- Anonyymi
Mitä isommat/ matalammat renkaat sitä enemmän melua sama on saksalaisissa.
Hybridi Toyotista tosi juttu. niitä on taksissa ympäri Euroopan satoja ellei tuhansia yli 700 tkm ajettuja joihin ei ole tehty moottoriin ja vaihteistoon mitään.
Monessa maassa Etelä euroopassa 90 % Takseista on Toyotia .
Ennen oli Mersuja mutta ei ole enään jonkun rämisevän Viton voi nähdö korkeintaan.
(ne rämisee jo uutena aivan kauheita autoja,moottoriki on Renaultista ja jos on isompi tehoinen mersun moottorilla niin se on vielä heikompi kun öljykanvat tukkeutuu ja se leikkaa kiinni )
Mikä muu automerkki kestää saman kuin toyota ? onhan niitä paljon enemmänkin ajettuja mutta tuo 700 tkm on tyyppillinen luku taxin mittarissa Kertokaapa ? kuuntelisin mielellään ?
oli sitten kyseessä bensa ,diesel, sähkö tai mikä vaan ,kysyn vaan ? Kertokaapa nyt ?
(Saksalaiselle bensa koneelle 100 tkm on jo kova saavutus koska jako ketju hajoaa ja sen vaihto on moottori remontin hintainen ei siis kannata kannattaa ajaa niin akuan että kilahtaa)
Seuraava auto on kyllä Toyota varsinkin kun se pitää hintansakin 3 kertaa peremmin kuin Saksalaiset ja hyvä kyytisiä ovat pehmeästi menee hidaste töyssyt toisin kuin Sakemannit niissä pitää olla ilmajouset että ovat vastaavia,mutta niistä taas alkaa omat ongelmat 200 tkm jälkeen ja kalliit...
Ärsyttää vaan kun toyotat pitää niin hyvin hintansa ettei oikein kiinnosta käytettyä ostaa ja on taas vaara sortua saksalaiseen... mutta nyt kun 100 tkm on ylitetty ja loppu alkaa häämöttää tässä ed. Saksalaisessa pitää harkita vaihtaisko uuteen Toyotaan kun käytettyjä ei oikein ole järkeä ostaa.- Anonyymi
Amerkassakin kaikki taksit ovat hybridi-Toyotia. Toyotan mainio HYBRID SYNERGY DRIVE voimalinja on ainoa, joka kestää vuosikausia raskasta taksikäyttöä, ja siitä syystä Toyota onkin niin suosittu taksiautona. Näin on marjat.
- Anonyymi
Höpö puhetta, Toyota kaikissa testeissä aina hiljaisin ja paras auto.
- Anonyymi
Kyllähän Toyota on tekniikaltaan paras auto, mutta kaikkein hijaisin se ei ole. Esitetyillä pienillä parannuksilla siitä saadaan kuitenkin ihan mukava auto tavalliseen arkiajoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän Toyota on tekniikaltaan paras auto, mutta kaikkein hijaisin se ei ole. Esitetyillä pienillä parannuksilla siitä saadaan kuitenkin ihan mukava auto tavalliseen arkiajoon.
Moniko alkaa purkamaan uutta autoa ja lisäilemään äänieristeitä? Hullun hommia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moniko alkaa purkamaan uutta autoa ja lisäilemään äänieristeitä? Hullun hommia.
Parannusta saadaan paljon purkamatta ollenkaan autoa. Pahimpiin resonanssikohtiin liimataan vain vaimennusainetta, niin asia on sillä kunnossa. Jos asia ei kiinnosta, niin sitten se ei kiinnosta. Onko meluisalla autolla ajo mukavampaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Parannusta saadaan paljon purkamatta ollenkaan autoa. Pahimpiin resonanssikohtiin liimataan vain vaimennusainetta, niin asia on sillä kunnossa. Jos asia ei kiinnosta, niin sitten se ei kiinnosta. Onko meluisalla autolla ajo mukavampaa?
Ostakaa valmiiksi hiljaisia autoja, eikä mitään Tojoja. Tojoista on tehty mahdollisimman kevyitä polttoaineen kulutuksen minimoimiseksi. Kaikki äänieristeet pois, korissa ohutta peltiä ja kovamuovia.. Turha selitellä ja paikkailla jälkikäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311