Onko tämä mennyt jo

Anonyymi-ap

liian pitkälle, sinun mielestäsi? Onko tämä henkistä pettämistä?

37

564

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On varmaan joo

• Anonyymi

No, ei en mieti niin. En voi tunteilleni mitään ja että olisit mielestäni se oikea. ❤️ miehelle

• Anonyymi

Kumpaa petät henkisesti, mua vai häntä?

• Anonyymi

Jos se on pettämistä, mitä sinun mielestäsi pitäisi tehdä?

• Anonyymi

No jaa itsellä korkeintaan sitä itsensä pettämistä.

• Anonyymi

emmätiä mus on joku vikana en välitä kenestäkään sillain oikeesti en pysty mihinkään enää koskaan mä vaan tiiän sen jo nyt se oli siin . En pysty kattoo ihmisii päinkään oon niin vtun rikki. mun elämäs ei oo mitään jälellä jos jokus ravistelis mua saatanan kovaa maassa pyörittäis mun naamaa mudassa ni heräisinkö ees sillon entiiä tuskin :/

• Anonyymi

Jos uskaltaisit kokeilla tulla dualismin skaalalle kanssani niin voin herättää sinut tavalla jota tuskin olet kokenut.

• Ei auta koska sun pitääkin
        Herätä ja tajuta itse.
        Se et oot rikki kasvattaa vieläkin vahvemmaksi
        Se tekee myös mulle sanan..
        Vaikka nyt lähinnä piipityttää.
        Tiedän et asiat siihen voimaan .
        Tuen sua mies nyt aina ,❤️

• Anonyymi

Mielestäni sinä olet sairas ihminen jolta pitäisi ottaa netti pois.

• Anonyymi

Kyllä jos se on se vanha kohta 60v ihan seko. Sillä menee kyllä päässä tosi lujilla kierroksilla. Käviskö joku laittamassa öljyä sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jos se on se vanha kohta 60v ihan seko. Sillä menee kyllä päässä tosi lujilla kierroksilla. Käviskö joku laittamassa öljyä sinne.

Joo.. Kannattaa jutella tuttavuuksien kanssa siellä arkielämän puolella, ei kuvitella niitä tänne.

• Anonyymi

On menny

• Anonyymi

Luuletko että olet kirjoitellut oikealle täällä? 🤔

• Anonyymi

Niinpä, ettei vaan menny vahingossa vasemmalle

• Anonyymi

Sadoille väärille, luulisin. Ei se mitään, yhtä vain ajattelin kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miestä vai naista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miestä vai naista?

Miestä, mutta se on osoittautunut pitkän tähtäimen haihatteluksi (suunnitelmaksi sitä ei voi nimittää).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän sen et ajattelit ... Kiitos

• Anonyymi

Kysyy ihminen, joka ei tykkää toisille miehille puhumisesta 🙄
      Jokainen toimii niin kuin toimii ja hyväksyy siyyen sen miten hommat menee.

• Anonyymi

Jep, toi miukumauku on tosi tosi kiukkuinen..

• Anonyymi

Miukumauku on kyllä hyvä nimi kissalle. Onko se mustasukkainen?

• Anonyymi

Ei se enää. Kuppi oli tyhjä, nyt kehrää taas..

• Anonyymi

Henkinen pettäminen vaatii jonkun yhteyden sen että saa toiselta oikeasti henkistä tukea ja välittämistä. Täällä ei sellaista saa edes vaikka hakisi.

• Anonyymi

No nimenomaan, anonyymi kirjoittelu ei voi olla pettämistä.

• Anonyymi

No kyllähän tämä väärin on.

• Anonyymi

Mietin, että koska täältä ei voi tunnistaa ketään, ei voi tietää kuka kirjoittaa takaisin - ei vaikka viestin omistaisi kuinka selvästi. Sen takia ei myöskään ole mitään oikeaa henkistä yhteyttä.

Mutta se, että (usein) tarkoitan viestit jollekulle tietylle, se ei voi olla oikein. Eikä sekään että välillä uskottelen itselleni että nyt se kaipaamani ihminen kirjoitti minulle takaisin, se ei voi olla tervettä eikä oikein, vaikka aina jossain vaiheessa havahdunkin niistä kuvitelmista.

Kirjoittelu täällä voi olla turhaa ja merkityksetöntä ajanhukkaa, ja sanat ovat pelkkiä käpristyviä roskia jotka aamun tuuli pyyhkii katuojaan, mutta minulla on silti ihan oikea syy viettää täällä aikaani.

• Anonyymi

Oletpa salaperäinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa salaperäinen.

Miten niin muka? Tuossahan oli vaikka kuinka monta sanaa peräkkäin, ja yritetty saada paei ajatustakin ilmaistua niillä.

• Anonyymi

Irl voi toisen kanssa sopia klon ajat ja tunnisteet.Näin pettää ,sopia tapaamiset yms.kun puoliso on reissussa esim.
        Pieni tunniste riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Irl voi toisen kanssa sopia klon ajat ja tunnisteet.Näin pettää ,sopia tapaamiset yms.kun puoliso on reissussa esim.
        Pieni tunniste riittää.

Oliko tämä nyt jokin ehdotus? :D

• Anonyymi

On todellakin
      Miehen ja minun perisynti
      Et muiden rakkaiden ihmisten kuvakulmasta se
      mitä tehdään ja tehtiin
      todellakin olisi ja oli pettämistä!

• Anonyymi

On, mitä on. Tunnen, mitä tunnen.
      Tämä on eräänlaista roolipeliä. Jos joku toimii IRL palstan kirjoitusten tai kuvitelmiensa varassa, on se hänen ongelmansa. En voi ottaa vastuuta sellaisesta anonyymistä kirjoittelusta. Joskus olen joidenkin ihmisten kanssa kirjoitellut palstan tutustelun johdosta sähköpostilla, mutta se on jo enemmän henkilökohtaisempaa kirjoittelua. Yhdellä oli salasuhde hakusessa, en voinut sellaiseen lähteä tosielämässä. Eli voin kuvitella kaikenlaista täällä, mutta elävässä elämässä on kokonaan toinen asia.

• Anonyymi

Hyvä että sinäkin otat tämän kevyesti mies. Onnea tutusteluun jatkossakin. Onneksi itse en niin pitkälle ole päätynyt.

• Anonyymi

Olipa kylmä ja tunteeton kirjoitus. Ei rohkaise ainakaan lähestymään ketään sähköpostilla Ikävä-palstan perusteella. Ei tullut mieleenkään että joku voisi pitää tätä ikävöivien ja surullisten ihmisten palstaa jonain seuranhakusaittina. Ei taida Tinderissä onnistaa, kun tänne pitää tulla koettamaan onneaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa kylmä ja tunteeton kirjoitus. Ei rohkaise ainakaan lähestymään ketään sähköpostilla Ikävä-palstan perusteella. Ei tullut mieleenkään että joku voisi pitää tätä ikävöivien ja surullisten ihmisten palstaa jonain seuranhakusaittina. Ei taida Tinderissä onnistaa, kun tänne pitää tulla koettamaan onneaan.

Tinderissä on porukkaa ilman paitaa. Ja hakevat seksiseuraa. Ei sieltä mitään pitkäaikaista saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tinderissä on porukkaa ilman paitaa. Ja hakevat seksiseuraa. Ei sieltä mitään pitkäaikaista saa.

Sitä tarkoitinkin, että tuo luulee ilmeisesti että tämä on joku Tinder ja kokeilee täällä kun siellä ei käy flaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä tarkoitinkin, että tuo luulee ilmeisesti että tämä on joku Tinder ja kokeilee täällä kun siellä ei käy flaksi.

En todellakaan. Aina olen etsinyt yhtä ainoaa ihmistä täältä, kun olen huomannut, että kyseessä on eri ihminen, en ole enää ollut kiinnostunut edes kaverimielessä ja tosiaan näistä on vuosia jo 🤭

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5184
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4368
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2481
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe