https://www.iltalehti.fi/testi/a/f018eb36-17db-434a-a6a1-1594ce6ddcdc
Jotta semmoisihan nämä linuksit tahtoo vähän niiku olla....
Linuks manjaro kaurapuuroa!
7
69
Vastaukset
- Anonyymi
Iltalehti ei ole Linux-asiantuntija. Kannattaa ennemminkin käydä vaikka Manjaron sivuilta katsomassa mihin sitä on käytetty - varsinkin kun linkkisi on maksumuurin takana!
- Anonyymi
Jaahans, siellä otettiin näköjään linuks top-8 selityksistä se numero seitsemän eli jos ei uutista voi kiistää, pitää kyseeenalaistaa sen tekijä!
Semmoistahan se on tubtuinpojilla ollut ennenkin, mutta turhaa kaikki tyynni. Kaurapuuroa mikä kaurapuuroa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahans, siellä otettiin näköjään linuks top-8 selityksistä se numero seitsemän eli jos ei uutista voi kiistää, pitää kyseeenalaistaa sen tekijä!
Semmoistahan se on tubtuinpojilla ollut ennenkin, mutta turhaa kaikki tyynni. Kaurapuuroa mikä kaurapuuroa!Ei se ole Linuxin vika jos yksi jakelu on suolesta! Turhaa syyllistää kaikkia jakeluita ja Linux-ydintä sen takia!
- Anonyymi
Manjaro tunnetusti hankala, Valitse Ubuntu.
- Anonyymi
Mulla ollut pitempään käytössä RebornOS. Olen ollut tyytyväinen. Toimii kyllä hyvin vanhemmassa läppärissä.
- Anonyymi
Saksassa pidätettiin Ukrainalaisia agentteja terrotieon suunittelusta.
Sellainen Ukraiana! - Anonyymi
Siis mitä tossa jutussa kerrotaan? Ei näy, kun on maksumuurin takana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223794- 162735
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3842096Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271751
- 311657
- 321619
- 141297
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671212- 121151