Ongelma on ollut

Anonyymi-ap

kauan toisella ihmisellä ja hänen ymmärtämättömyydellään! Ahdistaa aivan valtavasti koska yhä jaatte täysin turhaa sellaista tietoa, mikä on ymmärretty jo monia vuosia sitten! Mutta sitä ette ole ymmärtäneet, että noin kolme vuotta sitten aloin ihastua niihin ikäisiini lyhyisiin tummatukkaisiin miehiin ja se jatkuu yhä! Vaikka pudotin pois hänet, jonka kasvot eivät olleet sellaisen kasvot joihin olin ihastunut, se ei estä ihastumasta muihin ikäisiini miehiin! Halut loppuivat vain sitä muuttunutta miestä kohtaan! Haluja on joka päivä ja siksi haluan löytää ikäiseni miehen, joka myös haluaa seksiä! En enää halua olla yksin, haluan jakaa elämäni sellaisen miehen kanssa johon rakastun! Paljon nuoremman kanssa ei enää ole mitenkään mahdollista tutustua, ne mahdollisuudet loppuivat jo vuosia sitten! Jos hän olisi pystynyt sanomaan jotain jo silloin keväällä 2016, olismme voineet ruveta ystäviksi, nyt se on täysin poissuljettu mahdollisuus! Menetin valtavan paljon niinä vuosina hyvää elämää, kun hän ilman lupaa tunki lähelle mitään sanomatta! Psyykkinen, fyysinen ja taloudellinen tilanne huononivat aivan valtavasti. Jos olisin saanut vakituisen työpaikan, kaikki olisi ollut toisin.

6

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tee mitään miehellä, joka ei halua seksiä kanssani! Näin olen ajatellut jo monen vuoden ajan! Voitte syyttää myös kaikkia niitä, jotka eivät antaneet minulle turvasatamaa, vakituista työpaikkaa! Se oli minun suuri unelmani ja se minulta vietiin, sitä en anna koskaan anteeksi! Haluan parisuhteen johon ehdottomasti kuuluu seksi, eikä mies saa juosta vieraissa! Paljon nuorempaa en halua enää koskaan nähdä, koska näkeminen saisi kaikki traumat taas pintaan! Ja parempi senkin takia, koska haukkuisin hänet lyttyyn! Hän varmasti pärjää hyvin ainakin taloudellisesti. Minua tarkoituksellisesti kurjistettiin, jotta taipuisin hänen tahtoonsa!

• Anonyymi

Projektin oikea nimi on KIUSAAMISPROJEKTI! Siltä se tuntui koko projektin ajan! Hyi saa..na!

• Anonyymi

Jo yhdeksän vuotta sitten seisoimme saman junanvaunun eteisessä yhtä aikaa, jos olisit sillon sanonut jotain, olisit pelastanut minut isolta määrältä rankkoja vuosia, mutta koska et tehnyt niin, tuomitsit minut vuosi toisensa jälkeen ahdistumaan, stressaantumaan ja voimaan huonosti monella tapaa! En voi kunnioittaa enkä hyväksyä että sama ihminen jatkoi sitä kiusaamista aina vaan!

• Anonyymi

Oikeudenmukaisuus puuttui projektista täysin, vain tämä tietty henkilö sai rellestää niin kuin halusi! Jos ihminen on niin avuton ettei saa edes yhtä sanaa suustaan hylkään hänet välittömästi!

• Anonyymi

Jos joku on niin typerä, ettei ymmärrä oman huonon käyttäytymisensä ongelmaa niin se on pelkästään hänen ongelmansa ei minun! Minulla on oikeus ihan itse päättää kenet elämääni haluan ja ketä en! Enkä halua yhtäkään oman lapseni ikäistä pilaamaan elämääni! Ja siihen ie kenelläkään muulla ole mitään sanomista. Voi kuinka inhosin tämänkin illan kaikkea kautta rantain kertomista!

• Anonyymi

Sama jatkuu samaa rataa. Onhan se ongelma, hyvä tunnistaa se ja tunnustaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5434
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      27
      4705
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2691
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2334
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1390
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe