osoittautuu ns. nyhverö nyyssöseksi, puhumattomuuden mestariksi, hylkään hänet, ei edes kaveruus ole mahdollista! On jo ihan tarpeeksi kokemusta sellaisesta henkilöstä parisuhteesta!
Jos kuka tahansa
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
Aistimuksilla aistii monesti sen, onko toinen sellainen, jonka kanssa kommunikointi mahdollista (helpompaa)? Toisten käytös voi olla sellaista, mikä vaikeuttaa kommunikointia ja luo jännitteitä ja luottamuksen puutetta? Silloin parempi vältellä kommunikointia, jollei synny sitä yhteistä kieltä helposti.
- Anonyymi
Minulla on täysi oikeus elää omannäköistä elämää ja siihen kuuluu parisuhde ikäiseni miehen kanssa! Olen hyvin päättäväinen siihen liittyen mitä elämältäni haluan ja ainoa oikea tapa on olla rakkaudellisessa parisuhteessa ikäiseni miehen kanssa! Rakkaus on voimavara joka saa elämän tuntumaan elämisen arvoiselta! Siinä on kaikki se mitä ihminen tarvitsee!
- Anonyymi
Mitähän nyyssösten sukuseuran vanhin tästä tuumaa? Jaa on nukkumassa jo, selvä kysytään aamulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171