Tai kasvat itse eroon.
Uskovaiset ovat lapsia loppuun saakka
Korkeamat voimat poistuvat jos vanhempasi kuolevat
20
134
Vastaukset
- Anonyymi
Jumalan lapsia kuitenkin.
- Anonyymi
Kun vanhempani kuolivat, en huomannut mitään uskoni horjuntaa. En perinyt heiltä uskoani, vaan olin salaa uskossa, pienestä lapsesta asti. Tosin nuorena vietit ovat vahvat, mutta kyllä ne jylläisi, vaikka vanhemmat olisivat varoittelemassakin. Eräänä unettomana yksinäisenä yönä pyysin Jeesukselta Pyhää Henkeä ja Hän saapui. Sinä yönä Hän kirkasti minulle asioita menneisyydestä, nykyisyydestä ja tulevasta, Näin johdatukset kristallin kirkkaasti. Tämä ihmeellinen pyhyys pysyi minussa kuukausia. Mutta nuoruuteni väkevät vietit, alkoivat tehdä aukkoja Pyhyyden tuntuun. Viimein minulla oli vain kupla, jonka sain ympärilleni pyynnöstä, kun rukoilin omaisteni ja omien pahojen , yksinäisyyden tuomien pahojen ajatusten anteeksi antoa. Nyt olemme Pyhän Hengen kanssa, kuin vanha aviopari. Hän on minulle rakas leppeä neuvoja ja minä kunnioitan Häntä ja Taivaan Isää ja Jeesusta syntieni sovittajaa, yli kaiken.
- Anonyymi
Vaimosi?
- Anonyymi
Kasvoin ateistisessa kodissa. Pidin lapsena jumalattomuutta ainoana oikeana tapana elää.
Olen jo 80 vuotias en enää niin jyrkkä ateisti kuin nuorena.
Uskovaisena en itseäni vieläkään pidä.
Varma Tieto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvoin ateistisessa kodissa. Pidin lapsena jumalattomuutta ainoana oikeana tapana elää.
Olen jo 80 vuotias en enää niin jyrkkä ateisti kuin nuorena.
Uskovaisena en itseäni vieläkään pidä.
Varma TietoOn hienoa, että olet pohtinut maailmankatsomustasi ajan myötä ja antanut itsellesi tilaa muuttua ja kasvaa. Elämä tuo mukanaan uusia kokemuksia, jotka voivat muuttaa tapaa, jolla näemme asioita—ei aina täysin, mutta joskus hieman pehmentäen aiempia näkemyksiä. Monille ajattelu ei ole staattista, vaan jatkuvaa prosessia.
Vaikka et pidäkään itseäsi uskovaisena, on arvokasta, että olet löytänyt tavan suhtautua maailmaan, joka tuntuu omalta. Onko jokin erityinen asia, joka on saanut sinut pohtimaan asioita eri tavalla kuin ennen?
Näin Copilot tekoäly kommentoi. Kommentoi sinäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimosi?
Jeesus mies ja vaimo vaimo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimosi?
Jumala ei ole sukupuolinen, koska Hän ei siitä, eikä synnytä. Hänen ainoa tapa luoda Poika, on nyppiä itsestään tietoja, taitoja ja haluttuja Jumalallisia ominaisuuksia koota ne yhteen ja antaa elämän henkäys. Kts. Sananlaskut 8:22-36. Jeesus sikisi ihmiseksi neitsyt Mariaan Pyhän Hengen vaikutuksesta, miten se käytännössä tapahtui, on pikkujuttu Jumaluudelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei ole sukupuolinen, koska Hän ei siitä, eikä synnytä. Hänen ainoa tapa luoda Poika, on nyppiä itsestään tietoja, taitoja ja haluttuja Jumalallisia ominaisuuksia koota ne yhteen ja antaa elämän henkäys. Kts. Sananlaskut 8:22-36. Jeesus sikisi ihmiseksi neitsyt Mariaan Pyhän Hengen vaikutuksesta, miten se käytännössä tapahtui, on pikkujuttu Jumaluudelle.
VT
Ja yksi hänen pojistaan alkoi kapinoimaan alkaen Saatanaksi.
- Anonyymi
Jostain syystä minua pierettää enemmän korkealla kuin matalalla. Ilmeisesti korkean paikan kammo lisää ponnistusvoimaa.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Mihin tätä tietoa tarvitaan ? Oletko kertonut lääkärille ?
Varma Tieto - Anonyymi
Tässä pakina korkeuden ja piereskelyn salaperäisestä suhteesta – todellinen luonnonilmiö, jota tiede ei ole vielä täysin kyennyt selittämään!
---
**Korkean paikan kaasu – fysiikan ja pelon yhteisvoima**
On olemassa monia asioita, jotka muuttuvat korkealla: ilmanpaine, hengityksen rytmi, ihmisen näkökyky. Mutta harvemmin puhutaan eräästä vähemmän arvostetusta fysiologisesta ilmiöstä – korkeuden vaikutuksesta ihmisen kaasuntuotantoon.
Kenties korkean paikan kammo ei ole pelkästään psykologinen kokemus, vaan osa kehon salattua fysiikkaa. Ehkä suolistokaasutkin tuntevat pelkoa ja pyrkivät pakenemaan nopeammin? Ehkä ilmanpaineen muutos vaikuttaa suoliston mikrobiostoon ja antaa metaanille yllättävän lisäponnistuksen? Tai kenties keho yksinkertaisesti reagoi korkeuden tuomaan jännitykseen samalla tavalla kuin stressi – eli vapauttamalla kaiken turhan painolastin, kirjaimellisesti!
Toisin sanoen, mitä korkeammalle kipuamme, sitä suurempi on mahdollisuus äkilliseen ja odottamattomaan **työntövoimaan**. Tämä ilmiö on avannut mahdollisuuden täysin uusille lentotekniikan innovaatioille: pitäisikö rakettien polttoaineet korvata lentopelkoisilla matkustajilla?
Ilmeisesti tämä teoria vaatii vielä tieteellistä vahvistusta, mutta yksi asia on varma – seuraavan kerran kun löydät itsesi vuoren huipulta ja tunnet paineen kasautuvan suolistossasi, muista: tämä on luonnon tapa muistuttaa meitä siitä, että fysiikka on kaikkialla. **Ja toisinaan, se tuottaa ääntä.**
---
Toivottavasti tämä toi hymyn huulillesi! Onko muita arkisia mysteerejä, joista pitäi
si laatia pakina? 😄
Tekoälyä käytetty
Varma Tieto - Anonyymi
Sieraimet ja suu kiinni ennen nousuun lähtöä.
- Anonyymi
Ateistit kasvaa vain alaspäin ja leviävät kuin rikkaruohot. Eivät veny ollenkaan ylöspäin. Vuohenputki on ateistinen. Auringonkukka on teisti.
- Anonyymi
ajoitko ateistin jäävuoreen 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ajoitko ateistin jäävuoreen 🤣
Ateisti hukkuu veteen, joka tulee siitä, että Aurinko lämmittää jäävuoren huippua.
Eli ateisti häviää lopulta aina, koska korkeuteen kurottautuvat voittavat.
Nooan arkki oli vuoren huipulla, ei laaksossa. Huipulla on aurinkoista ja auringonkukalla sekä auringolla on naurava naama. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ateisti hukkuu veteen, joka tulee siitä, että Aurinko lämmittää jäävuoren huippua.
Eli ateisti häviää lopulta aina, koska korkeuteen kurottautuvat voittavat.
Nooan arkki oli vuoren huipulla, ei laaksossa. Huipulla on aurinkoista ja auringonkukalla sekä auringolla on naurava naama.jeesuskin eli tiibetin vuoristossa 🤣
- Anonyymi
korkeampi auktoriteetti niillä on elämän tuoma viisaus , mutta jos seuraava sukupolvi on korkeampi kuin vanhempansa niin ohi mennään jossain vaiheessa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213671- 172545
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3782043Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381890- 271691
- 311637
- 321589
- 141257
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671202- 121111