Ja ujo pusu poskelle, hyvän yön toivotus🌙❤️
Halihali nainen saavuttamaton
13
369
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä rakkaimmalle. En ole saavuttamaton, jo tällä viikolla pusun saat antaa jos uskallat. 😘
- Anonyymi
Pussaan heti, kun seuraavalla kerralla nähdään. 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pussaan heti, kun seuraavalla kerralla nähdään. 😘
Et uskalla tehdä sitä!
- Anonyymi
Sivusta, savuton ja saavuttamaton, tuntuu itsestä kans ensivaikutelmalta, mut omaan samalla toivoa paremmasta? Aistin asioita, haluan uskoa niitä ja niiden suomia mahdollisuuksia, toivon parempaa välillämme?
Onko mielikuvani hänestä kuinka oikeanlainen, sitä kysyn itseltäni päivittäin, välillä epäillen ja toisinaan vahvasti uskoen, totuus on jossain näiden ajatusteni välissä? Toivon kipinä on pieni, mutta sitäkin sitkeämpi?
Anna mulle tähtitaivas annan sulle valon pimeään... annan sulle rohkeutta, tukea ja turvaa, jotta jaksat huomiseen ja tulevaan? Auts, herätitkö minut unesta, olen aika passiivinen ollut pidemmän aikaa, vaikka energiaakin on varastoituna tulevaan 😘
- Anonyymi
Ei kiitos.
- Anonyymi
Miksi on saavuttamaton?
- Anonyymi
Hyvää yötä saavuttamaton mies! 👋❤️🩹💋🌛
- Anonyymi
Hyvää yötä saavuttamaton mies! Lämmin halaus ja pusu takaisin.
- Anonyymi
Ei se saavuttanut.
- Anonyymi
Onko se poskisuudelma kuin silloin ihan livenä tunsin sen poskellani?
- Anonyymi
Olispa mulle 🙄
- Anonyymi
Voispa vaan juosta sen miehen halaukseen. Sellainen kunnon pehmeä rutistus. Hyvää yötä 😔
- Anonyymi
Hyvää aurinkoista päivää❤️🌞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184