ensimmäisenä kesänä tässä talossa asuessani, että jos kautta rantain kertominen yhä jatkuu, en halua olla koskaan missään tekemisissä paljon nuoremman henkilön kanssa! Siksi en minäkään koskaan sanonut hänelle mitään. Kirjoittelin niitä ja näitä ja kaikki ei todellakaan ollut sellaista mitä oikeasti ajattelin! Oikeasti ajattelin, että kunpa projekti tiettyyn henkilöön liittyen loppuisi ja saisin rauhallisen ja hyvän elämän ilman sitä syvästi ahdistusta, pelkoa ja stressiä aiheuttavaa kautta rantain kertomista!
Päätin jo sinä
2
79
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä talossa asuminen on ollut raskasta! Ei ihme että olen voinut huonosti ja saanut kummallisia oireita! Se liittyy ahdistukseen ja pelkoon! Pelkoon siitä, että minkälaista meteliä yläkerrasta taas kuuluu! Ei sellainen ole hyvää elämää! Jos joku tulisi minulle ehdottamaan ns. feikkisuhdetta, että mies saisi mennä vieraisiin ja minun pitäisi olla kotona, niin nauraisin ja haukkuisin hänet totaalisesti! Minä haluan parisuhteen ikäiseni miehen kanssa, olen hetero, toisin kuin joku muu. Ja toivon parisuhteen kestävän mahdollisimman kauan! Kun ei ole lapsia häiritsemässä saamme keskittyä meihin kahteen ja voimme tehdä siitä hyvän suhteen loppuelämän ajaksi!
- Anonyymi
Täsmädemariksi ryhtyminen on hankalaa demarimetsästä alkaen lähtökohtais3sti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251