Neitsyt Mariasta tiedetään, että Hän oli 15- vuotiaaksi asti juutalaisen synagoogan "nunna". Jeesus syntyi Korkeimman Voiman Varjon salaisuudessa, joka tarkoittaa pimeäksi verhoutunutta totuutta. Jeesuksen Isä oli melko varmasti joku Israelilaisten synagoogan papeista, eräät esittävät että Johannes Kastajan Isä, Sakarias olisi ollut myös Jeesuksen Isä.
Jeesus sai ylipappeuden koko Maailman Messiaaksi, hebrealaiskirjeen mukaan, mutta ei olisi saanut, jos ei olisi ollut Isän puolelta leeviläinen. Jeesusta pidettiin silti juutalaisena, mutta Hänen biologisesta Isästään ei olla varmoja, mutta Jeesuksen tiedetään sanoneen, että "täällä Isäni asustaa" kun Hän karkasi vanhemmiltaan synagogaan, keskustelemaan pappien kanssa. Se lienee ollut kirjaimellisesti totta. kun Hän oli 12-vuotiaana Joosefin ja Marian kanssa Jerusalemissa, verollepanon aikana,
Jeesuksen tiedetään lähteneen 12-13 vuotiaana, Itään - karavaanin mukana, ja Hän oli 16-17 vuotta elämästään Intiassa, Kiinassa ja Nepalissa. Hän palasi 29 vuotiaana Israeliin, mistä muutama Raamatun evankeliumeista alkaa. Jeesus halusi oppia Buddhan opit, ja Hän saavutti Kiinassa jo nuorena aikuisena toiseksi alimman pappeuden ja sen valkoisen kaavun, sitä huonompi pappihomma oli vain mustakaapuisuus... Korkeimmaksi "rankatut" Buddhan papit verhoutuvat oranssiin tai punaiseen.
Jeesus oli isän puolesta leeviläinen ja äidin puolelta juutalainen.
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta on minullakin, Akilla oma syntyskenaario:
Minun Isäni on Eino nimeltään, käytti toista nimeään Antero enemmän. Hän on Isänsä puolesta Haverinen, mutta otti Äitinsä Isän sukunimen, Karppinen, koska Haverisen "Antti" kuoli juuri II-maailmansodan alkaessa. Anna-Kaisa. mummini, pisti Anteron evakkoon, Ruotsiin. Isäni palasi Ruotsista noin 10-vuotiaana takaisin Suomeen, ja asui jonkin aikaa Paltamossa, mikä on lähellä Kajaania, ja avioitui Kemppaisen Saimin kanssa. Hänen "Isänsä" oli Veikko-enonsa, jonka itse saisn toiseksi nimekseni. Antero valmistui seminaareissaan ala-asteen opettajaksi, äitini oli ammatiltaan kodinhoitaja, nykyään nimike lienee eri, lähihoitaja tms.
Äitini kuoli 15 vuotta sitten, ja Isäni viime vuonna. Molemmat krematorioitiin, mutta molemmat ovat läsnä mielessäni, milloin itse haluan, tai milloin he itse haluavat.
Oletko sinä kuullut jo vanhempiesi kertomusta, heidän lapsuudestaan? Jos et, kysy ihmeessä, vanhempasi ilahtuvat... - Anonyymi
Jumala rakasti sinuakin syntistä niin, että tuli ihmiseksi ja vuodatti verensä meidän kaikkien syntien sovitukseksi. Pyhä henki tuli Marian ylle ja hedelmöitti hänet. Ron Wyatt, joka löysi liiton arkin Golgatan alta luolasta, vei sen kannelle valunutta verta tutkittavaksi. Maa järisi Jeesuksen kuollessa, ja tuota railoa pitki veri pääsi valumaan sinne, minne pitikin, liiton arkin kannelle. Se osoittautui ainutlaatuiseksi vereksi. Ihmisen verta, mutta ei 46 kromosomia, vaan 24; 23 äidiltä, yksi, sukupuolen määräävä kromosomi Isältä.
Te juutalaisetkin pelastutte tässä armon ajassa (kirkon ajassa) vain Jeesukseen uskomalla. Jeesus tempaa omansa pian pois. Sitten alkaa Jakobin ahdisuksen aika. Tuon seitsenvuotisen kauhujen kauden lopussa Jeesus palaa näkyvästi, kuninkaana. vasta, kun juutalaisten vielä hengissä oleva jäännös huutaa yhteen ääneen Häntä, Messiastanne, avukseen. Jeesus lyö vihollisensa ja asettuu hallitsemaan Jerusalemiin tuhanneksi vuodeksi.- Anonyymi
Syytön olen minä sen hipin vereen.
En tiennytkään että Jeesus oli pahasti vammainen. Luulin että se oli vain pahimman luokan skitsofreenikko ja narsisti.
- Anonyymi
Raamattu kertoo, että Jeesus totteli äitiään ja kasvatusisäänsä, eli toimi todennäköisesti puuseppänä Joosefin tapaan. Hänen matkansa itään ovat ateistien ja muiden harhaoppisten keksimiä satuja. Miksi Jumalan poika olisi 'etsinyt totuutta' pakanauskontojen harjoittajilta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201